Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3521 Del Skrevet 9. juli 2007 Du er iallefall hjertelig velkommen inn hit, anytime Er ofte oppe på nettene jeg og... Jeg er vanligvis ikke her på disse tider. Når jeg skal på jobb så prøver jeg å legge meg før midnatt. Men i morgo har eg fri...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3522 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja du er så kjedelig på hverdagene atte... Må sove og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3523 Del Skrevet 9. juli 2007 Her er en god plass å være! Gleder meg til alle andre må lese igjennom våre dype innlegg i morra... eh... senere i dag! Du har helt rett. Og vi forventer at hvert innlegg leses nøye..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3524 Del Skrevet 9. juli 2007 Her er en god plass å være! Gleder meg til alle andre må lese igjennom våre dype innlegg i morra... eh... senere i dag! Det er sjelden jeg legger meg før midnatt faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3525 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja du er så kjedelig på hverdagene atte... Må sove og greier! Jepp. Tviler på at jeg får sove på jobben med begrunnelse i at jeg må være på KG om natten. Det kjipeste er at jeg sjelden rekker innom KG i arbeidstiden. Det er alt for sjelden tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3526 Del Skrevet 9. juli 2007 Du har helt rett. Og vi forventer at hvert innlegg leses nøye..... SELVFØLGELIG!! Det er sjelden jeg legger meg før midnatt faktisk.. Det gjør jeg ALDRI, med mindre jeg er syk eller noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3527 Del Skrevet 9. juli 2007 Hæ, får du ikke sove på jobben Spørs om jeg ikke stiller klokka på 12 for å ikke sove bort hele dagen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3528 Del Skrevet 9. juli 2007 Støtt meg litt på Ris og ros da jenter Er vi flere, så får vi det kanskje til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3529 Del Skrevet 9. juli 2007 Jepp. Tviler på at jeg får sove på jobben med begrunnelse i at jeg må være på KG om natten. Det kjipeste er at jeg sjelden rekker innom KG i arbeidstiden. Det er alt for sjelden tid til det. Det må du ta opp med sjefen! Du kan da ikke ha så mye å gjøre at du ikke får vært med oss på KG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3530 Del Skrevet 9. juli 2007 Det skal jeg gjøre, Annie Med en gang. Nå har jeg køya siste, så nå må jeg i seng. Det har begynt å lysne her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3531 Del Skrevet 9. juli 2007 Soving på jobb og tid til KG må nok inn i neste lønnsforhandling ja. Jeg beholder min lønn mot 2 timers søvn og 3 timer til KG. Da er det 3 timer til jobbing og det må da være nok. :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3532 Del Skrevet 9. juli 2007 Tror kanskje jeg skal være fornuftig å følge ditt eksempel. Har ei som vekker meg kl 11, og da har jeg ingen gode grunner til å sove lengre... Ikke som jeg kan si høyt i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3533 Del Skrevet 9. juli 2007 Soving på jobb og tid til KG må nok inn i neste lønnsforhandling ja. Jeg beholder min lønn mot 2 timers søvn og 3 timer til KG. Da er det 3 timer til jobbing og det må da være nok. :ler: Stå på krava! Bland inn fagforeninga om dem ikke går med på det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3534 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, benytt fagforeningen for alt de er verd!! Man betaler jo tross alt for at disse folka skal hjelpe oss i slike "kniper" da Natta, nå drar jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3535 Del Skrevet 9. juli 2007 Natta Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3536 Del Skrevet 9. juli 2007 Stå på krava! Bland inn fagforeninga om dem ikke går med på det!!! Ja, benytt fagforeningen for alt de er verd!! Man betaler jo tross alt for at disse folka skal hjelpe oss i slike "kniper" da Natta, nå drar jeg.. Er tillitsvalgt selv, men tror ikke jeg skal lage noen kampsak ut av dette. Har andre kamper først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3537 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette MÅ da være laaangt viktigere enn mye, for ikke å si ALT annet??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3538 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette MÅ da være laaangt viktigere enn mye, for ikke å si ALT annet??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3539 Del Skrevet 9. juli 2007 Skal vi ta kvelden eller natta da Skravla? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3540 Del Skrevet 9. juli 2007 Kanskje like dumt det. Nå har vi jo kuppet Liljens dagbok og startet en tråd for alle gjester som føler seg utestengt og misforstått. Natta Annie. Vi må ha flere netter i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå