Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Ja, tenk om vi sitter der med en krabat i magen begge to! Det hadde vært noe det! :rødme:

Hvorfor det? Synes sannelig du skal ha lov å glede deg nå, etter all den motgangen dere har hatt. Værsågod og fly på dine rosa skyer du, vennen! Det har du fortjent! :klem:

Takk takk, jeg har kommet meg ned til virkeligheten selv jeg.. :sjenert:

Kan jeg og melde meg inn i 'klubben' deres...?? :sjenert:

Eeeehhh.. . NEI, for du er jo allerede GRAVID!! :legrine: Gratulerer kjempemasse, vell fortjent vennen!! Er veldig glad for dere. Nå henger vi oss på deg, ser du ;)

Ikke pokker om du skal ned nå!! Nå skal du være høyt oppe LENGE!! :klem:

Jeg er så godt som på bakkeplanet igjen nå.. :)

:hoppe: :hoppe: :klem: :klem:

takk, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det ikke ble lang KG-pause på deg :hoppe:

Er så utrolig glad på deres vegne altså. Nå håper jeg bare at det går deres vei, og at det kanskje er en spire på gang før jul :)

Nå skal dere bare nyte livet, og ha sex når dere føler for det. Ble litt sånn på slutten for oss også, at det ble plikt og det er ikke noe gøy :klem:

Også er det vel bare to uker til dere reiser til syden også, så tiden fremover kommer til å gå kjempefort :)

Ha en strålende dag vennen :klem:

Håper virkeli det er en spire før nyttår, ellers tror jeg det klikker for meg.. :sjenert:

2 uker til syden :juhu: det gleder jeg meg til.

:hoppe::danse: :juhu: :legrine:

Hi, hi.. :sjenert:

Næh - Å - så glad som jeg ble på deres vegne :juhu: Du fortjente VIRKELIG en opptur nå Liljen, så du får ikke lov å komme deg nedpå jorda igjen på en stund nei - nå skal du bare nyte sommeren, morsom uforpliktende sex....ehm....med mannen altså og sveve litt på den rosa skyen din :klem: Og så håper jeg ventetiden blir 4 måneder, ikke 6 - og at tiden går kjempefort!!!

Håper tiden går kjempesupermegafort :) Skal sveve litt på min rosa sky, selv om den er på bakkeplanet igjen :)

ENDELIG litt fremgang for dere!! :) Gode nyheter skal man leve lenge på, Liljen. Så vi vil ikke ha deg ned enda. ;)

:klem:

Ja, tenk endelig litt fremgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener så absolutt å sveve på en rosa sky nå Vennen :juhu:

Og det er ikke lenge til jul kan jeg fortelle deg. Tenk bare på hvor kort det er siden jul var ;)

Kos deg masse i ferie, så håper jeg vi kan sende litt sms underveis :klem:

Det er det som bekymrer meg og, det er ikke lenge til jul.. :( Håper det skjer noe snart for oss. Det SKAL det nemli!! :)

Svev i vei på den rosa skyen du vennen :juhu:

Takk, takk :) Men er kommet meg ned igjen jeg..

Ja, nå håper jeg virkelig du nyter oppturen! Jeg er sikker å at det skal ordne seg for dere nå. Så deilig det må være å være igang med IVF-sirkuset. Dere må jo virkelig begynne å føle at dere ser lys i tunnelen! Nå må dere nyte sommeren og hverandre, før dere går en spennende høst/vinter i møte!

Jeg tror vi begge går en spennende høst/vinter i møte jeg, vennen :) Det er lys i tunnellen.

Så bra du svever, det skal du fortsette med :) Hadde du det gøy i bryllupet??

Bryllupet var fantastisk. Hun var nyyyyyydelig, og jeg måtte tørke tårer mer enn en gang!! :) :)

:klem: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle :)

Egentlig skal mannen og jeg kose oss med en film nå, så innlegget blir ikke så langt..

Hadde en flott dag i går, bryllupet var fantastisk. Vi har vært barnevakt i tillegg siden fredag og skal være til i morgen, så vi er faktisk veldig slitne.. Men sånn er det når en ikke er vant med det :ler:

Ha en super kveld alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble ett fint bryllup :)

Grei å øve seg litt med å være barnevakt er det ikke :ler:

Håper du får en knallfin uke, også er det jo ikke lenge til ferie for oss begge :juhu:

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Ja, nå er det noen dager siden gitt. :sjenert:

Har fått sovet ut etter helgen. Fytti grisen så sliten jeg var. Hadde ikke 5 min avslapping fra fredag morgen til tirsdag kveld omtrent.

Nå skal jeg hente mannen på jobb så skal vi handle på taxfree. Det vi skal kjøpe på flyet :juhu: I like :tommel:

Har kjøpt ny seng i dag. Med motor og greier. Får den i neste uke. :hoppe:

Ha en flott torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ny sag i dag. Med motor og greier. Får den i neste uke. :hoppe:

Jeg leste dette jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har ikke du litt peiling på Dong Quai? Vil du ta bryet å se på innlegget mitt på prøverforumet i tilfelle...? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste dette jeg... :ler:

:legrine:

Forresten, har ikke du litt peiling på Dong Quai? Vil du ta bryet å se på innlegget mitt på prøverforumet i tilfelle...? :kyss:

Litt peiling på DQ :) Selvfølgeli skal jeg svare deg, no problem. Og så kan du spørre Eeyore og, hun vet og masse om Dong Quai :)

Lykke til, vennen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ny seng da!

Kan tenke meg dere gleder dere til å prøve den.. :sjarmor:

:ler:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes deilig ut med ny seng ja :)

NÅ er det jammen meg ikke lenge til dere reise, eller til vi sees igjen. Gleder meg :juhu:

Ha en strålende dag vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei og hopp! Grattis med ny seng. Hørtes veldig fancy ut :) Og ferie er vel ikke å forakte det heller kan jeg tenke meg. Kos deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så deilig med ny seng da!

Kan tenke meg dere gleder dere til å prøve den.. :sjarmor:

:ler:

:sjarmor: ja, gjett.

:jepp: Grattis med ny seng

Thank you :) Gleder oss veeldig til en bedre seng ja!!

Hørtes deilig ut med ny seng ja :)

NÅ er det jammen meg ikke lenge til dere reise, eller til vi sees igjen. Gleder meg :juhu:

Ha en strålende dag vennen :)

:juhu: nei nå er det faktisk bare snakk om dager til vi ser dere igjen. Gleder oss veldig :)

Hei og hopp! Grattis med ny seng. Hørtes veldig fancy ut :) Og ferie er vel ikke å forakte det heller kan jeg tenke meg. Kos deg!!!

Sengen er kjempefancy. Og kjempegod :)

Snart ferie, på søndag allerede.

Kjempestor :klem: til deg vennen. Håper du får kost deg masse i ferien!

Skal ikke gjøre noe annet enn å kose oss i ferien :) I like måte vennen.

God helg! :)

Takk, det samme :)

stor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg. Så utrolig bra at det går framover med babyprosjektet! :hoppe: Nyt ferien og sommeren nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen alle :)

EL i går.. Og vi som har prøvepause og greier.. Måtte jo safe, det kunne jo være at en av de få tøffe raske skulle nå frem, selv om sjansen er større til å vinne i lotto :ler:

Får senga vår i dag.

Sånn ser den ut : seng

Den former sei til kroppen når en sover. Mye bedre enn tempur syns jeg personlig da. Ny sengeramme med motor, og 2 nattbord selvsagt :)

På tide å kaste ut den gamle nå før jeg begynner på jobb kl 14

Ha god helg alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...