Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Jeg har levd i en lykkerus hele dagen. Er så glad det endelig skjer noe altså!! Vi har helt gitt opp å klare dette på egenhånd, så nå er det bare å vente. No more pliktsex her i gården :legrine:

Er egentlig redd for å bli skuffet igjen, og lurer på hvor stor sjanse vi har med prøverør.. Mye jeg lurer på egentli. Tenk hvis søknaden blir avvist :sjenert:

Hmm..

Nei, komme sei i senga, opp kl 4.30 i morgen

stor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så godt å høre! Nå ble jeg vel glad på dine vegne! :juhu:

Men du; søknaden deres blir ikke avvist så ikke tenk på det! Bare fokuser på det positive nå og gled deg. Så skal du se at tiden går fort fremover mot selve innsettingen, selv om det kan virke langt frem enda. Godt det er en sommer i vente, for da går tida alltid i turbofart. ;)

Sooooor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, Bippe :) Her gjelder det å fokuserer på det positive.

Og gjett hvem som skal nyte sommer i fulle drag. Masse grillfester i vente :juhu: Håper på godt vær da.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant Bippe :ler: Huff, det er iallefall stress. Bare det nevnes eggløsning her i huset mister vi lysten begge 2 :legrine:

Nei, nå skal det bare nytes her i gården :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventetiden på klinikken vi har valgt er fra 4 til 6 måneder fra søknaden ble sendt til første forsøk er overstått. Guuuri så spennende. :) Nå må dere få meg ned på jorden igjen altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis jeg er gravid på julaften :overrasket:

:legrine:

Hvor gøy hadde det vært da!!!

Ja, tenk om vi sitter der med en krabat i magen begge to! Det hadde vært noe det! :rødme:

Nå må dere få meg ned på jorden igjen altså!!

Hvorfor det? Synes sannelig du skal ha lov å glede deg nå, etter all den motgangen dere har hatt. Værsågod og fly på dine rosa skyer du, vennen! Det har du fortjent! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis jeg er gravid på julaften :overrasket:

:legrine:

Ja, tenk om vi sitter der med en krabat i magen begge to! Det hadde vært noe det! :rødme:

Kan jeg og melde meg inn i 'klubben' deres...?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden på klinikken vi har valgt er fra 4 til 6 måneder fra søknaden ble sendt til første forsøk er overstått. Guuuri så spennende. :) Nå må dere få meg ned på jorden igjen altså!!

Ikke pokker om du skal ned nå!! Nå skal du være høyt oppe LENGE!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke ble lang KG-pause på deg :hoppe:

Er så utrolig glad på deres vegne altså. Nå håper jeg bare at det går deres vei, og at det kanskje er en spire på gang før jul :)

Nå skal dere bare nyte livet, og ha sex når dere føler for det. Ble litt sånn på slutten for oss også, at det ble plikt og det er ikke noe gøy :klem:

Også er det vel bare to uker til dere reiser til syden også, så tiden fremover kommer til å gå kjempefort :)

Ha en strålende dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh - Å - så glad som jeg ble på deres vegne :juhu: Du fortjente VIRKELIG en opptur nå Liljen, så du får ikke lov å komme deg nedpå jorda igjen på en stund nei - nå skal du bare nyte sommeren, morsom uforpliktende sex....ehm....med mannen altså og sveve litt på den rosa skyen din :klem: Og så håper jeg ventetiden blir 4 måneder, ikke 6 - og at tiden går kjempefort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinny

ENDELIG litt fremgang for dere!! :) Gode nyheter skal man leve lenge på, Liljen. Så vi vil ikke ha deg ned enda. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener så absolutt å sveve på en rosa sky nå Vennen :juhu:

Og det er ikke lenge til jul kan jeg fortelle deg. Tenk bare på hvor kort det er siden jul var ;)

Kos deg masse i ferie, så håper jeg vi kan sende litt sms underveis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå håper jeg virkelig du nyter oppturen! Jeg er sikker å at det skal ordne seg for dere nå. Så deilig det må være å være igang med IVF-sirkuset. Dere må jo virkelig begynne å føle at dere ser lys i tunnelen! Nå må dere nyte sommeren og hverandre, før dere går en spennende høst/vinter i møte!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten snartur. Skal i brullup. Søsteren min gifter sei i dag :juhu:

og jeg tror jeg har mere nerver enn henne. hehe.

Ha en flott kveld alle.

:klem: fra en fortsatt svevende liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...