Impala Skrevet 27. juni 2007 #3401 Del Skrevet 27. juni 2007 Stooooor til deg vennen. You know why Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. juni 2007 #3402 Del Skrevet 27. juni 2007 Håper du har en fin dag, stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3403 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvor mye motgang skal egentli ett menneske klare?? Ja, for sånn føler vi det nå egentli.. Dette med prøving har vært mye tøffere og vanskeligere enn vi noen gang hadde forestillt oss.. Her er smørbrødlista: - Fikk vite jeg har muskelknute i livmor (nedtur) - Muskelknute hadde lite å si - Mannen har nedsatt sædkvalitet (nedtur) - Purvis mener han kan fikse - Jeg får vite jeg har minimal endometriose - Mannen får svar på ny sædprøve 2 fra Purvis; prøven er så dårlig at vi har ingen sjanser til å klare dette selv. Grunn, han har reagert motsatt på pergo, og det kan rette sei igjen. - vi ringer kvinneklinikken for å få time til å skrive søknad til prøverør i dag, de måtte snakke med min lege først. Grunn; mannen har ikke levert sædprøvene sine hos dem.. Vi har vært igjennom 3 gynekologbesøk, homeopat, purvis, utallige tester, oppturer, forhåpninger til ingen nytte.. Faen, dette orker vi ikke rett og slett. Så nå har vi tatt pause fra hele greia. Tatt sommerferie. Må hente meg inn igjen. Bare gråter hele tiden. Vurderer å åpne dagbok under generellt, men det blir ikke riktig ennå. Ha det bra så lenge. Liljen.. Endret 27. juni 2007 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. juni 2007 #3404 Del Skrevet 27. juni 2007 Så trist å lese at du ikke har det så bra... Vet hvordan du har det. Har vært der så mange ganger selv i løpet av disse årene. Så det å ta sommerferie er nok ikke så dumt Men jeg har tro på at det ordner seg. Da vi fikk sendt søknaden vår, ble det gjort av gyn. Og etter det har vi fått brev fra KK om at søknaden blir vurdert. Men ja, det å måtte gå til legetime etter legetime uten å føle at det skjer noe særlig er slitsomt. Samtidig ser det ut som 'alle andre' greier det med en gang. Føles ufattelig urettferdig.. Føler med deg. Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 #3405 Del Skrevet 27. juni 2007 Uff da, dette var ikke noe hyggelig å lese. Tror nok det er lurt å ta en ferie fra hele greia. Prøv å kose dere sammen dere 2, for nå det endelig blir en til, så er det ikke så lett å få til. Mager trøst, jeg vet det, men det er viktig å fokusere på det som faktisk er positivt! Så får vi bare håpe at dere kan komme inn til prøverør snart og at det går i orden uten for mye slit og stress for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. juni 2007 #3406 Del Skrevet 27. juni 2007 Å, så trist å lese at prøvene til mannen var så dårlige Jeg skjønner godt at du fikk en gedigen nedtur nå, kan ikke forestille meg hvor langt ned i kjelleren du er. I og med at han hadde fått pergo så hadde dere vel forventninger om at prøvene skulle være bedre denne gangen? Håper dere får fortgang i sakene i forhold til prøverør nå - og at dere slipper å vente altfor lenge, så skjønner jeg godt at dere vil ta en pause fra hele greia, det kan sikkert være lurt Dette unte jeg deg virkelig ikke vennen, tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. juni 2007 #3407 Del Skrevet 27. juni 2007 Sender deg varme tanker og klemmer vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 27. juni 2007 #3408 Del Skrevet 27. juni 2007 Huff.. Skjønner godt du er lei motgang nå. vet liksom ikke hva jeg skal skrive til deg. Skulle ønske jeg kunne vært hos deg for å bare holde rundt deg.. *Kjempestor trøste klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. juni 2007 #3409 Del Skrevet 28. juni 2007 Du vet at jeg tenker masse på deg for tida Nå skal dere se frem til sol og ferie, og bare kose dere, og ikke tenke på prøvinga. Stooor vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 #3410 Del Skrevet 28. juni 2007 Huff så trist Livet er virkelig urettferdig noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juni 2007 #3411 Del Skrevet 28. juni 2007 Åh Vennen... :cry: Dette var ikke morsom lesning. Det er skikkelig urettferdig at dette skal skje med deg som alltid er så blid og positiv Men kan ikke Purvis bare sende resultatene til kvinneklinikken slik at dere får søkt på prøverør? Skjønner godt at dere vil ta en pause, og ikke tenke på prøving akkurat nå. Godt at det er ferie og at dere kan reise bort fra alt. Tenker masse på dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3412 Del Skrevet 28. juni 2007 ENDELIG EN OPPTUR!!!!!! Fikk telefon i morges fra min kvinnelige lege på kvinneklinikken. Hun kunne fortelle meg at det var ikke nødvendig for oss å komme inn på enda en legetime hos henne. Vi har gjort hva vi kunne, og hun hadde allerede skrevet søknaden for oss, så.. PRØVERØRSØKNADEN ER SENDT :juhu: :juhu: Vi ble sittende lenge i morges å bare holde rundt hverandre. Grått masse.. men gledestårer denne gangen. Dette trengte vi!! Nå skal vi bare nyte sommer, sol og masse masse godt å drikke. I syden skal raki (skal til Kreta) gå ned på høykant, nå skal vi nyte livet. Tusen takk for støttende meldinger, dere er fantastiske. Spesiellt må jeg jo takke Impala for fantastiske SMS, du er uvurderlig. !! :) stor stor til alle fra en lykkelig liljen. Ps!! kgpausen ble kanskje noe kort denne gangen også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. juni 2007 #3413 Del Skrevet 28. juni 2007 Nå ble jeg glad på deres vegne altså! msn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3414 Del Skrevet 28. juni 2007 ja, msn om 10 min, skal spise middag først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. juni 2007 #3415 Del Skrevet 28. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. juni 2007 #3416 Del Skrevet 28. juni 2007 Åå, så fantastisk! Nå ble jeg glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. juni 2007 #3417 Del Skrevet 28. juni 2007 Ååå, så kjekt å lese :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #3418 Del Skrevet 28. juni 2007 Så morsomt!!! :juhu: Det er flere her inne som har søkt om prøverør, og om du vil komme i kontakt med ei, så kan jeg spørre om jeg kan gi nicket hennes til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juni 2007 #3419 Del Skrevet 28. juni 2007 Så fantastisk :juhu: Da kan dere kanskje t.o.m. rekke det før jul? Eller i alle fall tidlig 2008! Å, så glad jeg ble på deres vegne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3420 Del Skrevet 28. juni 2007 Takk for hyggelig prat Åå, så fantastisk! Nå ble jeg glad!! Jeg og Har danset rundt hele dagen altså. Ååå, så kjekt å lese :juhu: Ja, tenk nå skjer det endelig noe :juhu: Så morsomt!!! :juhu: Det er flere her inne som har søkt om prøverør, og om du vil komme i kontakt med ei, så kan jeg spørre om jeg kan gi nicket hennes til deg? Hadde vært veldig koseli hvis hun hadde hatt lyst til det Så fantastisk :juhu: Da kan dere kanskje t.o.m. rekke det før jul? Eller i alle fall tidlig 2008! Å, så glad jeg ble på deres vegne nå Det ser ut til at vi kan rekke ett forsøk før jul. Wæææh så spennende det blir.. Er redd for å bli skuffet igjen jeg til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå