Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye motgang skal egentli ett menneske klare??

Ja, for sånn føler vi det nå egentli..

Dette med prøving har vært mye tøffere og vanskeligere enn vi noen gang hadde forestillt oss..

Her er smørbrødlista:

- Fikk vite jeg har muskelknute i livmor (nedtur)

- Muskelknute hadde lite å si

- Mannen har nedsatt sædkvalitet (nedtur)

- Purvis mener han kan fikse

- Jeg får vite jeg har minimal endometriose

- Mannen får svar på ny sædprøve 2 fra Purvis; prøven er så dårlig at vi har ingen sjanser til å klare dette selv. Grunn, han har reagert motsatt på pergo, og det kan rette sei igjen.

- vi ringer kvinneklinikken for å få time til å skrive søknad til prøverør i dag, de måtte snakke med min lege først. Grunn; mannen har ikke levert sædprøvene sine hos dem..

Vi har vært igjennom 3 gynekologbesøk, homeopat, purvis, utallige tester, oppturer, forhåpninger til ingen nytte..

Faen, dette orker vi ikke rett og slett. Så nå har vi tatt pause fra hele greia. Tatt sommerferie. Må hente meg inn igjen. Bare gråter hele tiden.

Vurderer å åpne dagbok under generellt, men det blir ikke riktig ennå.

Ha det bra så lenge.

:klem: Liljen..

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese at du ikke har det så bra... :tristbla:

Vet hvordan du har det. Har vært der så mange ganger selv i løpet av disse årene. Så det å ta sommerferie er nok ikke så dumt :klem:

Men jeg har tro på at det ordner seg. Da vi fikk sendt søknaden vår, ble det gjort av gyn. Og etter det har vi fått brev fra KK om at søknaden blir vurdert.

Men ja, det å måtte gå til legetime etter legetime uten å føle at det skjer noe særlig er slitsomt.

Samtidig ser det ut som 'alle andre' greier det med en gang. Føles ufattelig urettferdig..

Føler med deg. Kjempe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, dette var ikke noe hyggelig å lese. :troest: Tror nok det er lurt å ta en ferie fra hele greia. Prøv å kose dere sammen dere 2, for nå det endelig blir en til, så er det ikke så lett å få til. Mager trøst, jeg vet det, men det er viktig å fokusere på det som faktisk er positivt!

Så får vi bare håpe at dere kan komme inn til prøverør snart og at det går i orden uten for mye slit og stress for dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så trist å lese at prøvene til mannen var så dårlige :tristbla: Jeg skjønner godt at du fikk en gedigen nedtur nå, kan ikke forestille meg hvor langt ned i kjelleren du er. I og med at han hadde fått pergo så hadde dere vel forventninger om at prøvene skulle være bedre denne gangen?

Håper dere får fortgang i sakene i forhold til prøverør nå - og at dere slipper å vente altfor lenge, så skjønner jeg godt at dere vil ta en pause fra hele greia, det kan sikkert være lurt :klem:

Dette unte jeg deg virkelig ikke vennen, tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kinny

Huff.. :( Skjønner godt du er lei motgang nå. vet liksom ikke hva jeg skal skrive til deg. Skulle ønske jeg kunne vært hos deg for å bare holde rundt deg..

:tristbla:

*Kjempestor trøste klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at jeg tenker masse på deg for tida :klem:

Nå skal dere se frem til sol og ferie, og bare kose dere, og ikke tenke på prøvinga.

Stooor :klem: vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Vennen... :cry: Dette var ikke morsom lesning.

Det er skikkelig urettferdig at dette skal skje med deg som alltid er så blid og positiv :frustrert: Men kan ikke Purvis bare sende resultatene til kvinneklinikken slik at dere får søkt på prøverør?

Skjønner godt at dere vil ta en pause, og ikke tenke på prøving akkurat nå. Godt at det er ferie og at dere kan reise bort fra alt.

Tenker masse på dere nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG EN OPPTUR!!!!!!

Fikk telefon i morges fra min kvinnelige lege på kvinneklinikken. Hun kunne fortelle meg at det var ikke nødvendig for oss å komme inn på enda en legetime hos henne. Vi har gjort hva vi kunne, og hun hadde allerede skrevet søknaden for oss, så..

PRØVERØRSØKNADEN ER SENDT :juhu: :juhu:

Vi ble sittende lenge i morges å bare holde rundt hverandre. Grått masse.. men gledestårer denne gangen. Dette trengte vi!!

Nå skal vi bare nyte sommer, sol og masse masse godt å drikke. I syden skal raki (skal til Kreta) gå ned på høykant, nå skal vi nyte livet.

Tusen takk for støttende meldinger, dere er fantastiske. Spesiellt må jeg jo takke Impala for fantastiske SMS, du er uvurderlig. !! :) :)

stor stor :klem: til alle fra en lykkelig liljen.

Ps!! kgpausen ble kanskje noe kort denne gangen også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så morsomt!!! :juhu: Det er flere her inne som har søkt om prøverør, og om du vil komme i kontakt med ei, så kan jeg spørre om jeg kan gi nicket hennes til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk :juhu: Da kan dere kanskje t.o.m. rekke det før jul? Eller i alle fall tidlig 2008! Å, så glad jeg ble på deres vegne nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Takk for hyggelig prat :)

Åå, så fantastisk! Nå ble jeg glad!! :legrine:

Jeg og :legrine: Har danset rundt hele dagen altså.

Ååå, så kjekt å lese :juhu:

Ja, tenk nå skjer det endelig noe :juhu:

Så morsomt!!! :juhu: Det er flere her inne som har søkt om prøverør, og om du vil komme i kontakt med ei, så kan jeg spørre om jeg kan gi nicket hennes til deg?

Hadde vært veldig koseli hvis hun hadde hatt lyst til det :)

Så fantastisk :juhu: Da kan dere kanskje t.o.m. rekke det før jul? Eller i alle fall tidlig 2008! Å, så glad jeg ble på deres vegne nå :klem:

Det ser ut til at vi kan rekke ett forsøk før jul. Wæææh så spennende det blir.. Er redd for å bli skuffet igjen jeg :sjenert:

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...