Annie Skrevet 12. juni 2007 #3281 Del Skrevet 12. juni 2007 Bare en ting jeg må vise dere. sjekk denne http://www.start.no/filter/embed_click.html?link_id=1993 Nå er jeg noe grønn med å legge inn linker, men det er fra en idol audition i england. gosh!! Det er det råeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. juni 2007 #3282 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg forguder Simon fra Idol/X-factor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. juni 2007 #3283 Del Skrevet 13. juni 2007 Den auditonen var jo bare helt fantastisk Håper du har en strålende dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3284 Del Skrevet 13. juni 2007 Ikke tenk på at du har drukket vanlig kaffe. En gang i blant kan vel ikke skade? Man må ikke bli helt hysterisk på sånne ting, men heller unne seg litt "forbudte" godsaker inniblant. Viktig for trivelsen, vet du! Solbrent ja? Jeg vet sannelig åssen det er. Pleier alltid å starte sommeren med en skikkelig runde. Huden min tåler ikke så mye. Men i år har jeg faktisk vært ekstra god til å smøre meg, og jeg har ikke blitt brent enda. Men vær du sikker; det kommer før eller siden.. Skulle ikke tro det kunne skade. Det heter jo ikke mer enn 2 kopper dagen. Og jeg holder meg under det uansett. Nå kommer ny varmeperiode til helgen sies det, spent på om du blir solbrent da Det er det råeste!!! Ja, ikke sant Jeg forguder Simon fra Idol/X-factor Han er kul altså. Her skal ingenting stikkes under stolen nei Den auditonen var jo bare helt fantastisk Håper du har en strålende dag vennen Jeg har sett den mangen ganger allerede. Den er kjemperå!!! Jobb i dag, ellers bra til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3285 Del Skrevet 13. juni 2007 Ååhh, jeg har så vondt i ryggen. Har krøpet til korset å tatt 2 paracet. Selv om det er mot mine prinsipper akkurat nå, så kan en ikke pine sei heller. Prøver å holde meg unna alt av tabletter. Jobb i dag. Fra 15 til 1! Puh, det er lenge. Skal nok holde ut. Fri i morgen. Da skal vi være hos en homepat (selv om det ikke er det han egentli er, men husker ikke det riktige navnet) kl 9. Kjempespennende altså. Grugleder meg, og er redd vi får litt kjeft for alle de vitaminene vi tar (hele 8 bokser med forskjellig til sammen ) Dere skal få full rapport når vi kommer tilbake. Ha en flott dag alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 #3286 Del Skrevet 13. juni 2007 innom med en kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. juni 2007 #3287 Del Skrevet 13. juni 2007 Innom og oppdaterer meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. juni 2007 #3288 Del Skrevet 13. juni 2007 Så spennende med homeopat Etter DQ har jeg virkelig fått troen på alternativ behandling Men den ryggen din er ordentlig lei altså Håper det går bedre med den solbrente ryggen din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 #3289 Del Skrevet 14. juni 2007 Lykke til hos homeopaten idag Håper ryggen din bedrer seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juni 2007 #3290 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg drikker kaffe OG tar paracet når jeg trenger det og jeg er gravid...... (holder meg under 2 kopper om dagen selvfølgelig). Synes ikke du skal tenke noe på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. juni 2007 #3291 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har også spist litt paracet, og det var det legen som anbefalte meg faktisk. Det er Ibux, naproxen og lignende du bør holde deg unna. 1-2 kopper kaffe om dagen er også harmløst. Jeg har fått helt avsmak på kaffe, men hadde det ikke vært for det hadde jeg nok drukket mine kopper om dagen jeg Her krangler også ryggen, og nå kom jeg på at jeg skulle ringe kiropraktor! Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. juni 2007 #3292 Del Skrevet 14. juni 2007 Du må ikke være så streng med deg selv. Dine "synder" er jo ingenting i forhold til mye annet rart. Jeg drikker riktignokk ikke kaffe, men er litt for glad i cola, og det er jo ikke akkurat sunnere liksom Håper du har hatt en strålende fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. juni 2007 #3293 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg drikker sikkert 8 kopper kaffe om dagen... Gikk det bra hos homeopaten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3294 Del Skrevet 14. juni 2007 Kjære: Petra Prøvedokke, Frida Frosk, Eeyore, Impala, Pi@, Angelou, Leiababe og Kylling :klem: Angående kaffibruken min; har funnet ut at jeg kan vell kose meg av og til, bare det ikke overgår 2 kopper dagen OG så til det som er spennende :juhu: (Obs! veldig langt innlegg) Kl 7 i dag morges stod liljefamilien opp. Ingen kaffi, te eller røyk hadde vi fått beskjed om fra terapauten, og så ble det. En times kjøring dit, og det ble en taus tur (kona er ekstremt morgengretten i tillegg Hadde time hos heilpraktikeren kl 9 og vi var egentli spente. Noe smånervøse over hva han ville si over alle vitaminboksene våre.. (tilsammen 9 bokser meg og han) Jeg ble kallt inn først og sekretæren målte hjerterytme, stressnivå og slikt. Stå opp og sitt ned øvelser og. Dette så meget bra ut hos oss begge. Det var inn til praktikeren etterpå, og det var der det skjedde. Med ett rart apparat han målte yin og yang fant han svaret til alt. Han kunne fortelle meg at jeg er en frisk og sunn jente. God form var jeg og i; MEN jeg har ett par store problem. Han sa jeg har problemer med blæren (hvilket min mor kunne bekrefte jeg har hatt siden jeg var bitteliten), jeg har store problem med ryggen OG minimal endometriose. Akkurat som jeg har mistenkt hele tiden. Det med endometriosen er ikke noe en gynekolog kan se på ultralyd, for det er så lite, men nok betydning til at jeg ikke blir gravid så lenge det er der. Han kunne hjelpe. :juhu: Det er derfor jeg har så store menssmerter og eggløsningssmerter. Det er også derfor jeg har lite/ingenting utflod. Siden han er heilpraktiker, kunne han også fikse ryggen. Brukte en rar metode med klemming og puseøvelser. Det merkeligste av alt er at jeg har aldri vært så god i ryggen på 8 år. Jeg er sååååååååååååååå glad!! Så over til mannen. Han er frisk som en fisk. Praktikeren lurte på om han trente (hvilket de som kjenner han vet at sånn er det ihvertfall ikke) Han feiler ingenting bortsett fra litt magesyre og noe småting i korsryggen. Dette kunne han hjelpe med. Det var ingen blokkeringer i noen som helst ting. Dessuten sa han at Purvis var mannen som kunne hjelpe han. Klok mann sa han. Vitaminene: Vi kunne kaste alt utenom at mannen skulle ta b vitamin og jeg omega 3. I tillegg skal vi begge ta c vitaminer. Har fått noen dråper og noe tabletter fra han og. Veldig spennende. Dette har jeg tro på. Og en ting er sikkert, virker dette skal liljen tatovere inn yin og yang på skulderbladet, det er helt sikkert. Ha en strålende kveld. fra en meget lykkelig liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juni 2007 #3295 Del Skrevet 14. juni 2007 Ken Purvis er mannen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. juni 2007 #3296 Del Skrevet 14. juni 2007 Så fantastiks :juhu: Skal absolutt ikke kimse av alternativ behandling nei. Men hva er egentlig endometriose? Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3297 Del Skrevet 14. juni 2007 Ken Purvis er mannen ja! Bra mann ja, absolutt Har dere prøvd han ? Så fantastiks :juhu: Skal absolutt ikke kimse av alternativ behandling nei. Men hva er egentlig endometriose? Stoooor Man skal absolutt ikke kimse av alternativ behandling. Jeg har aldri hatt så stor tro på det som nå. Endometriose har jeg egentli ikke satt meg veldi inn i, men de som har det har masse cycter i livmoren, og tette eggledere. Jeg har egentli ikke det for jeg har ingen tette eggledere eller cycter, men jeg har en begynnelse på det. I den fasen der det faktisk kan behandles Helt fantastisk. Jeg forstår det ikke helt selv hva han mente, men bare han mener jeg blir fin igjen, så er det samma for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 14. juni 2007 #3298 Del Skrevet 14. juni 2007 :hoppe: JIPPI!! endelig går det deres vei Du må holde oss oppdatert, for dette her blir utrolig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juni 2007 #3299 Del Skrevet 14. juni 2007 Bra mann ja, absolutt Har dere prøvd han ? Eksen gjorde det før min tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 #3300 Del Skrevet 15. juni 2007 Så fantastiske nyheter vennen :juhu: Nå skjønner jeg godt at dere er så glade ja, det har dere all grunn til å være Åh, nå ble jeg også skikkelig glad her Håper dere får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå