Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #3261 Del Skrevet 8. juni 2007 Kos dere i kveld da Heffalompen har forresten vært i nærheten av dere og hentet bil med en kompis i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 9. juni 2007 #3262 Del Skrevet 9. juni 2007 ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juni 2007 #3263 Del Skrevet 9. juni 2007 Heffalompen har forresten vært i nærheten av dere og hentet bil med en kompis i dag... Da kjørte de kanskje forbi meg også? Ha en fortsatt fantastisk helg, Liljen. Håper sola skinner like mye hos deg som den gjør hos meg! Dette er virkelig en herlig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juni 2007 #3264 Del Skrevet 10. juni 2007 Håper du har en fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. juni 2007 #3265 Del Skrevet 10. juni 2007 Da kjørte de kanskje forbi meg også? Det skal du ikke se bort ifra, men det var midt på natta da Varm til deg Liljen. Kos deg med fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juni 2007 #3266 Del Skrevet 11. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3267 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har også trua på slike rensekurer Hurra for EL Åå jeg håper det hjelper altå!! Nei, men full av dritt... God helg! Lykke til med prøvinga i helgen takk for lykkeønskinger Hoho.. hørtes ikke akkurat ut som nytelse den kuren. Får se om jeg noengang manner meg opp til å ta den Kos deg masse i helgen, og sater på at du er superpigg i morgen Ja, kuren er grusom mens det pågår, men absolutt verd det syns jeg iallefall Lykke til med prøvinga i kveld da Er jo ikke noe å vente med når testen er nesten positiv. De overlever jo noen dager også de sædcellene. Heldig du som har så lenge fri nå når det er finvær da, nyt det Vi skal sørover i uke 30 tror jeg det blir, så hvis dere er hjemme så kanskje vi kan treffes? Vi skal være der nede alene, så da har vi plass til overnattingsgjester også Ha en strålende helg vennen Å det hadde vært kult å treffes ja :) Det må vi absolutt prøve å få til!! Vi stiller vi, no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3268 Del Skrevet 11. juni 2007 Kos dere i kveld da Heffalompen har forresten vært i nærheten av dere og hentet bil med en kompis i dag... What?? så var du ikke med?? ha en fin helg!! Tusen takk, helgen var knallbra Da kjørte de kanskje forbi meg også? Ha en fortsatt fantastisk helg, Liljen. Håper sola skinner like mye hos deg som den gjør hos meg! Dette er virkelig en herlig tid! Solen skinner enda den. helt frem til torsdag har jeg hørt. Håper du har en fin helg vennen Jeg har hatt en travel og fin helg Det skal du ikke se bort ifra, men det var midt på natta da Varm til deg Liljen. Kos deg med fri! Jeg koser meg med fri enda jeg. til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3269 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei hei Og au au jeg er såååååååå solbrendt!! Helgen har vært helt topp. Den begynte fredag med positiv digital el test, da kan dere jo gjette resten selv Lørdag var det utdrikkingslag for søsteren min. Vi kjørte limmo, spillte paintball og festet fra tidlig dag. Veldig vellykket. I går var vi på båttur og koste oss. Har enda fri noen dager, helt frem til onsdag faktisk, så i morgen skal jeg bare kose meg utenfor å slappe av. Det gleder jeg meg til. Nå skal jeg ha en aldri så liten dagbokrunde her før jeg finner Agnes (les bakvendt) stor stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2007 #3270 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei hei Og au au jeg er såååååååå solbrendt!! Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3271 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, shit. Føler huden har krympa her Mannne har akkurat smørt meg inn med aloe vera. Han holdt på å le sei i hjel når han så den rød/lilla huden min på ryggen. Den dritten :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. juni 2007 #3272 Del Skrevet 12. juni 2007 Hørt om solkrem? Mannen kom hjem her i helga og var helt lilla/mørkerød, og huff, det så ikke mye godt ut!. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juni 2007 #3273 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei vennen Høres ut som du har hatt en fin helg ja Må passe på å bruke solkrem ja, for sola er ganske sterk nå tidlig på sommeren. Jeg hater å bli solbrent, så jeg pleier å bruke høy faktor (blir vedlig lett brent også jeg da). Du får kose deg med den siste fritida, passer fint med væromslag for deg nå da Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3274 Del Skrevet 12. juni 2007 Bare en ting jeg må vise dere. sjekk denne http://www.start.no/filter/embed_click.html?link_id=1993 Nå er jeg noe grønn med å legge inn linker, men det er fra en idol audition i england. gosh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. juni 2007 #3275 Del Skrevet 12. juni 2007 Bare en ting jeg må vise dere. sjekk denne http://www.start.no/filter/embed_click.html?link_id=1993 Nå er jeg noe grønn med å legge inn linker, men det er fra en idol audition i england. gosh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3276 Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, ikke sant Fy flesk!! Og ja, jenter, solkrem har vi i massevis. Nå gjelder faktor 20 her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 12. juni 2007 #3277 Del Skrevet 12. juni 2007 Jøss.. Trodde liksom ikke han skulle være så flink, også kommer den stemmen. Ble nesten litt rørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3278 Del Skrevet 12. juni 2007 Fikk frysninger på leggene jeg. Å jeg er en smule rastløs nå. Lurer på om jeg skal ut å gå på rulleskøyter en tur :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3279 Del Skrevet 12. juni 2007 Ååh, jeg har drukket vanli kaffi i dag, og jeg angrer sånn ... :sjenert. I morgen er det på koffeinfri igjen, det er helt sikkert.. Ha en fin kveld alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juni 2007 #3280 Del Skrevet 12. juni 2007 Ikke tenk på at du har drukket vanlig kaffe. En gang i blant kan vel ikke skade? Man må ikke bli helt hysterisk på sånne ting, men heller unne seg litt "forbudte" godsaker inniblant. Viktig for trivelsen, vet du! Solbrent ja? Jeg vet sannelig åssen det er. Pleier alltid å starte sommeren med en skikkelig runde. Huden min tåler ikke så mye. Men i år har jeg faktisk vært ekstra god til å smøre meg, og jeg har ikke blitt brent enda. Men vær du sikker; det kommer før eller siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå