Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Kos dere i kveld da :sjarmor:

Heffalompen har forresten vært i nærheten av dere og hentet bil med en kompis i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heffalompen har forresten vært i nærheten av dere og hentet bil med en kompis i dag...

Da kjørte de kanskje forbi meg også? ;)

Ha en fortsatt fantastisk helg, Liljen. Håper sola skinner like mye hos deg som den gjør hos meg!

Dette er virkelig en herlig tid! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ikke se bort ifra, men det var midt på natta da :ler:

Varm :klem: til deg Liljen. Kos deg med fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også trua på slike rensekurer :) Hurra for EL :klem:

Åå jeg håper det hjelper altå!! :)

Nei, men full av dritt... ;)

God helg! Lykke til med prøvinga i helgen :klem:

:ler:

takk for lykkeønskinger :)

Hoho.. hørtes ikke akkurat ut som nytelse den kuren. Får se om jeg noengang manner meg opp til å ta den :ler:

Kos deg masse i helgen, og sater på at du er superpigg i morgen :klem:

Ja, kuren er grusom mens det pågår, men absolutt verd det syns jeg iallefall :)

Lykke til med prøvinga i kveld da :sjarmor:

Er jo ikke noe å vente med når testen er nesten positiv. De overlever jo noen dager også de sædcellene.

Heldig du som har så lenge fri nå når det er finvær da, nyt det :sol:

Vi skal sørover i uke 30 tror jeg det blir, så hvis dere er hjemme så kanskje vi kan treffes? Vi skal være der nede alene, så da har vi plass til overnattingsgjester også :)

Ha en strålende helg vennen :)

Å det hadde vært kult å treffes ja :) :) Det må vi absolutt prøve å få til!! Vi stiller vi, no problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere i kveld da :sjarmor:

What?? så var du ikke med?? ;)

ha en fin helg!! :):klem:

Tusen takk, helgen var knallbra :)

Ha en fortsatt fantastisk helg, Liljen. Håper sola skinner like mye hos deg som den gjør hos meg!

Dette er virkelig en herlig tid! :sol:

Solen skinner enda den. :sol: helt frem til torsdag har jeg hørt.

Håper du har en fin helg vennen :)

Jeg har hatt en travel og fin helg :)

Det skal du ikke se bort ifra, men det var midt på natta da :ler:

Varm :klem: til deg Liljen. Kos deg med fri!

Jeg koser meg med fri enda jeg.

:klem:

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Og au au jeg er såååååååå solbrendt!! :ler:

Helgen har vært helt topp. Den begynte fredag med positiv digital el test, da kan dere jo gjette resten selv :sjarmor:

Lørdag var det utdrikkingslag for søsteren min. Vi kjørte limmo, spillte paintball og festet fra tidlig dag. Veldig vellykket.

I går var vi på båttur og koste oss. :)

Har enda fri noen dager, helt frem til onsdag faktisk, så i morgen skal jeg bare kose meg utenfor å slappe av. Det gleder jeg meg til.

Nå skal jeg ha en aldri så liten dagbokrunde her før jeg finner Agnes :) (les bakvendt)

stor stor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, shit. Føler huden har krympa her :ler:

Mannne har akkurat smørt meg inn med aloe vera. Han holdt på å le sei i hjel når han så den rød/lilla huden min på ryggen. Den dritten :slåss:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om solkrem? :tunge1:

Mannen kom hjem her i helga og var helt lilla/mørkerød, og huff, det så ikke mye godt ut!.

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Høres ut som du har hatt en fin helg ja :)

Må passe på å bruke solkrem ja, for sola er ganske sterk nå tidlig på sommeren. Jeg hater å bli solbrent, så jeg pleier å bruke høy faktor (blir vedlig lett brent også jeg da).

Du får kose deg med den siste fritida, passer fint med væromslag for deg nå da :)

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant :tommel: Fy flesk!!

Og ja, jenter, solkrem har vi i massevis. Nå gjelder faktor 20 her i gården. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Leiababe

Jøss.. Trodde liksom ikke han skulle være så flink, også kommer den stemmen. Ble nesten litt rørt jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Fikk frysninger på leggene jeg.

Å jeg er en smule rastløs nå. Lurer på om jeg skal ut å gå på rulleskøyter en tur :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg har drukket vanli kaffi i dag, og jeg angrer sånn ... :sjenert. I morgen er det på koffeinfri igjen, det er helt sikkert..

Ha en fin kveld alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på at du har drukket vanlig kaffe. En gang i blant kan vel ikke skade? Man må ikke bli helt hysterisk på sånne ting, men heller unne seg litt "forbudte" godsaker inniblant. Viktig for trivelsen, vet du! :tommel:

Solbrent ja? Jeg vet sannelig åssen det er. Pleier alltid å starte sommeren med en skikkelig runde. Huden min tåler ikke så mye. Men i år har jeg faktisk vært ekstra god til å smøre meg, og jeg har ikke blitt brent enda. Men vær du sikker; det kommer før eller siden.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...