Gjest kinny Skrevet 7. juni 2007 #3241 Skrevet 7. juni 2007 Innom med en morgen før jeg skal på jobb..
Liljen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3242 Skrevet 7. juni 2007 innom med en stor til Liljen ha en fin dag på jobb, vennen! Takk, takk Jeg skjønner deg om du gjør det! Ha en fin dag å jobb Tusen takk Ja, hvorfor kan vi ikke væer som hønene og legge ett egg om dagen? Da hadde alt vært mye enklere! Å ja, det hadde virkeli vært noe Hei og hopp!! Innom med en aldri så liten jeg. Håper du har det fint Jeg har det fint jeg Tudelutt. Innom med en morgen før jeg skal på jobb.. Tusen takk, nå er jeg ferdi på jobb til dere alle
Liljen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3243 Skrevet 7. juni 2007 Hei hei Ja, da var jeg ferdi på jobb for dagen. Helt herli. Fri til onsdag, så nå håper jeg de dumme skyene kan forsvinne så jeg kan få solt meg litt i hagen Har tatt el test, negativ. Siste syklusene har den blitt positiv på dag 11. Den kommer nok ikke før til lørdag eller søndag. Uansett, så håper jeg virkeli at det blir fredag eller søndag, for vi har så mye planer på lørdag... Kommer ikke til å treffe mannen noe særli. Har bestemt meg for å ta rensekuren i dag. Var mye frem og tilbake, men nå var el stripsen så pass negativ at det er nok ingen fare, tror heller bare det kan være lurt. Skal drikke masse grapefruktjuice.. Kuren er fæl, men tror det kan være verd det. Æsj!! Nå er det en liten dagbokrunde før jeg tar fatt på litt husarbeid (som jeg håpet å kunne utsette) Ha en flott dag alle. stor
Eeyore Skrevet 7. juni 2007 #3244 Skrevet 7. juni 2007 Heil Liljen-vennen Takk for sms i dag, jeg blir alltid så glad når jeg får melding fra deg
Liljen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3245 Skrevet 7. juni 2007 Åååå Tusen takk, og i like måte altså!! :)
angelou Skrevet 7. juni 2007 #3248 Skrevet 7. juni 2007 Driver du bare å gjør deg lekker til helga nå da eller
Eeyore Skrevet 7. juni 2007 #3249 Skrevet 7. juni 2007 Du er jo en liten solstråle, så det er jo umulig å ikke bli glad da
Gjest Leiababe Skrevet 7. juni 2007 #3250 Skrevet 7. juni 2007 Hei og hopp!! Rensekur ja, funker det eller? Har tenkt på det noen ganger, men er litt bekymret for "bivirkningene" Flink til å gjøre husarbeid er du og. Orker ingenting i denne varmen jeg Kos deg videre
Annie Skrevet 7. juni 2007 #3251 Skrevet 7. juni 2007 Er redd for å bli gjennomsiktig om jeg tar en rensekur...
Impala Skrevet 8. juni 2007 #3252 Skrevet 8. juni 2007 Imponert over de rensekurene dina altså, tror ikke jeg hadde orket det jeg Håper skyen forsvant slik at du fikk solt deg Ha en strålende helg i finværet
Liljen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3253 Skrevet 8. juni 2007 Driver du bare å gjør deg lekker til helga nå da eller jepp Du er jo en liten solstråle, så det er jo umulig å ikke bli glad da ååå du altså.. Men det er da du og Hei og hopp!! Rensekur ja, funker det eller? Har tenkt på det noen ganger, men er litt bekymret for "bivirkningene" Flink til å gjøre husarbeid er du og. Orker ingenting i denne varmen jeg Kos deg videre Ja, rensekuren funker.. huff, men det er verd det Er redd for å bli gjennomsiktig om jeg tar en rensekur... Da må du være veldig tynn.. Imponert over de rensekurene dina altså, tror ikke jeg hadde orket det jeg Håper skyen forsvant slik at du fikk solt deg Ha en strålende helg i finværet Skyene forsvant og solen kom Og i dag er det skyfritt :) til dere alle
Liljen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3254 Skrevet 8. juni 2007 Hei hei Ja, god morgen skulle jeg si. Iallefall for meg som sitter mer på skåla enn inne Men nå er kuren snart ferdi, heldigvis. Den er knallhard, men det verste er egentli den olja som skal drikkes på kvelden. Æsj, æsj og æsj. Men nå skulle iallefall nyrer tarmer, galle osv være godt renset. Kan uansett ikke skade nei Og jeg har hørt at grapefruktjuice skal være bra for el slim Tok en EL test før det hele begynte igjen i morges, og den har begynt å bli sterkere Det spørs om ikke el er i morgen ja. Tror mannen og jeg satser på å kaste inn aksjer til kvelden, for i morgen ser vi ikke hverandre i det hele. Har stoppet med Dong Quai fra i dag, tar ingen sjanser Ha en flott dag alle. stor
Pi@ Skrevet 8. juni 2007 #3255 Skrevet 8. juni 2007 Tenkte jeg skulle spørre om hva en slik rensekur gikk ut på, men jeg skjønte det............. Merker du forskjell etterpå? Så bra med EL på tur
Liljen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3256 Skrevet 8. juni 2007 Hei pi@ Rensekuren heter c 24. I morgen regner jeg med å merke at jeg er en smule piggere og mere opplagd. I dag kommer jeg mest til å være sløv for en blir litt utmatta av det. Men jeg er 2 kg lettere enn i går ettermiddag da Ja, el er absolutt på tur. Er nesten helt sikker på testen blir positiv i kveld når jeg egentli skal teste Den er nesten positiv nå jo Mannen var godt fornøyd, selvsagt stor
angelou Skrevet 8. juni 2007 #3257 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har også trua på slike rensekurer Hurra for EL
Annie Skrevet 8. juni 2007 #3258 Skrevet 8. juni 2007 Da må du være veldig tynn.. Nei, men full av dritt... God helg! Lykke til med prøvinga i helgen
Gjest Leiababe Skrevet 8. juni 2007 #3259 Skrevet 8. juni 2007 Hoho.. hørtes ikke akkurat ut som nytelse den kuren. Får se om jeg noengang manner meg opp til å ta den Kos deg masse i helgen, og sater på at du er superpigg i morgen
Impala Skrevet 8. juni 2007 #3260 Skrevet 8. juni 2007 Lykke til med prøvinga i kveld da Er jo ikke noe å vente med når testen er nesten positiv. De overlever jo noen dager også de sædcellene. Heldig du som har så lenge fri nå når det er finvær da, nyt det Vi skal sørover i uke 30 tror jeg det blir, så hvis dere er hjemme så kanskje vi kan treffes? Vi skal være der nede alene, så da har vi plass til overnattingsgjester også Ha en strålende helg vennen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå