Gå til innhold

Liljens dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
innom med en stor :klem: til Liljen :)

ha en fin dag på jobb, vennen!

Takk, takk :)

Jeg skjønner deg om du gjør det! :klem:

:ler:

Ha en fin dag å jobb :)

Tusen takk :)

Ja, hvorfor kan vi ikke væer som hønene og legge ett egg om dagen? Da hadde alt vært mye enklere!

:klem:

Å ja, det hadde virkeli vært noe :ler:

Hei og hopp!! Innom med en aldri så liten :klem: jeg. Håper du har det fint :)

Jeg har det fint jeg :)

:hallo:

Tudelutt.

Innom med en morgen :klem: før jeg skal på jobb.. :)

Tusen takk, nå er jeg ferdi på jobb ;)

:klem: til dere alle

Skrevet

Hei hei :)

Ja, da var jeg ferdi på jobb for dagen. Helt herli.

Fri til onsdag, så nå håper jeg de dumme skyene kan forsvinne så jeg kan få solt meg litt i hagen :)

Har tatt el test, negativ. Siste syklusene har den blitt positiv på dag 11. Den kommer nok ikke før til lørdag eller søndag. Uansett, så håper jeg virkeli at det blir fredag eller søndag, for vi har så mye planer på lørdag... Kommer ikke til å treffe mannen noe særli.

Har bestemt meg for å ta rensekuren i dag. Var mye frem og tilbake, men nå var el stripsen så pass negativ at det er nok ingen fare, tror heller bare det kan være lurt. Skal drikke masse grapefruktjuice.. Kuren er fæl, men tror det kan være verd det. Æsj!!

Nå er det en liten dagbokrunde før jeg tar fatt på litt husarbeid (som jeg håpet å kunne utsette)

Ha en flott dag alle.

stor :klem:

Skrevet

Heil Liljen-vennen :vinke:

Takk for sms i dag, jeg blir alltid så glad når jeg får melding fra deg :klem:

Skrevet

Åååå :sjenert: Tusen takk, og i like måte altså!! :) :)

Skrevet

Driver du bare å gjør deg lekker til helga nå da eller :)

Skrevet

Du er jo en liten solstråle, så det er jo umulig å ikke bli glad da ;)

Gjest Leiababe
Skrevet

Hei og hopp!!

Rensekur ja, funker det eller? Har tenkt på det noen ganger, men er litt bekymret for "bivirkningene" :ler: Flink til å gjøre husarbeid er du og. Orker ingenting i denne varmen jeg :sjenert:

Kos deg videre :klem:

Skrevet

Er redd for å bli gjennomsiktig om jeg tar en rensekur...

Skrevet

Imponert over de rensekurene dina altså, tror ikke jeg hadde orket det jeg :klem:

Håper skyen forsvant slik at du fikk solt deg :)

Ha en strålende helg i finværet :sol:

Skrevet
Driver du bare å gjør deg lekker til helga nå da eller :)

jepp :sjarmor:

Du er jo en liten solstråle, så det er jo umulig å ikke bli glad da ;)

ååå du altså.. :sjenert: Men det er da du og :)

Hei og hopp!!

Rensekur ja, funker det eller? Har tenkt på det noen ganger, men er litt bekymret for "bivirkningene" :ler: Flink til å gjøre husarbeid er du og. Orker ingenting i denne varmen jeg :sjenert:

Kos deg videre :klem:

Ja, rensekuren funker.. huff, men det er verd det :)

Er redd for å bli gjennomsiktig om jeg tar en rensekur...

Da må du være veldig tynn..

Imponert over de rensekurene dina altså, tror ikke jeg hadde orket det jeg :klem:

Håper skyen forsvant slik at du fikk solt deg :)

Ha en strålende helg i finværet :sol:

Skyene forsvant og solen kom :sol: Og i dag er det skyfritt :) :)

:klem: til dere alle

Skrevet

Hei hei :)

Ja, god morgen skulle jeg si. Iallefall for meg som sitter mer på skåla enn inne :ler: Men nå er kuren snart ferdi, heldigvis.

Den er knallhard, men det verste er egentli den olja som skal drikkes på kvelden. Æsj, æsj og æsj.

Men nå skulle iallefall nyrer tarmer, galle osv være godt renset. Kan uansett ikke skade nei :) Og jeg har hørt at grapefruktjuice skal være bra for el slim ;)

Tok en EL test før det hele begynte igjen i morges, og den har begynt å bli sterkere :hoppe: Det spørs om ikke el er i morgen ja. Tror mannen og jeg satser på å kaste inn aksjer til kvelden, for i morgen ser vi ikke hverandre i det hele. Har stoppet med Dong Quai fra i dag, tar ingen sjanser :)

Ha en flott dag alle.

Skrevet

Tenkte jeg skulle spørre om hva en slik rensekur gikk ut på, men jeg skjønte det............. Merker du forskjell etterpå?

Så bra med EL på tur :hoppe:

:klem:

Skrevet

Hei pi@ :)

Rensekuren heter c 24.

I morgen regner jeg med å merke at jeg er en smule piggere og mere opplagd. I dag kommer jeg mest til å være sløv for en blir litt utmatta av det.

Men jeg er 2 kg lettere enn i går ettermiddag da :ler:

Ja, el er absolutt på tur. Er nesten helt sikker på testen blir positiv i kveld når jeg egentli skal teste :) Den er nesten positiv nå jo :overrasket: Mannen var godt fornøyd, selvsagt :ler:

Skrevet

Jeg har også trua på slike rensekurer :) Hurra for EL :klem:

Skrevet
Da må du være veldig tynn..

Nei, men full av dritt... ;)

God helg! Lykke til med prøvinga i helgen :klem:

Gjest Leiababe
Skrevet

Hoho.. hørtes ikke akkurat ut som nytelse den kuren. Får se om jeg noengang manner meg opp til å ta den :ler:

Kos deg masse i helgen, og sater på at du er superpigg i morgen :klem:

Skrevet

Lykke til med prøvinga i kveld da :sjarmor:

Er jo ikke noe å vente med når testen er nesten positiv. De overlever jo noen dager også de sædcellene.

Heldig du som har så lenge fri nå når det er finvær da, nyt det :sol:

Vi skal sørover i uke 30 tror jeg det blir, så hvis dere er hjemme så kanskje vi kan treffes? Vi skal være der nede alene, så da har vi plass til overnattingsgjester også :)

Ha en strålende helg vennen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...