Liljen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3181 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var kjedelig... Ser for meg Lilje-mannen som lager iskake på iskake på... Har dere mer plass i fryseren? Å ja, vi har mye plass i fryseren Iskaka skulle gis bort til barnedåpen, så.. Dumme tempen altså! Men søte Liljemannen da Du kan tipse ham fra Heffalompen om at det er mye god mat som selv menn kan lage på matprat.no Han er nå blitt en superkokk og jeg veldig borskjemt Mandags Dumme dumme tempen Mannen takker for tipset. Dette skulle prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3182 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei igjen. Da var mensen kommet, og jeg fikk atter en periode med 26 dagers syklus. Lutefasen er på 13 dager, så jeg bekymrer meg ikke nevneverdig over det. Er selvsagt veldig veldig skuffet, men sørger ikke. Det kommer vell av at jeg egentli har gitt opp hele prøvinga.. Nå skal vi på besøk, så jeg tror det blir KG seinere jeg så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 28. mai 2007 #3183 Del Skrevet 28. mai 2007 Huff.. Ikke gi opp prøvingen.. Dere får det til.. Men kanskje hvis du gir opp, så blir du gravid? *klem* Håper du får en fin uke, alikevel. selv om dumme tanta kom.. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2007 #3184 Del Skrevet 28. mai 2007 Har dere prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3185 Del Skrevet 28. mai 2007 Huff.. Ikke gi opp prøvingen.. Dere får det til.. Men kanskje hvis du gir opp, så blir du gravid? *klem* Håper du får en fin uke, alikevel. selv om dumme tanta kom.. *klem* Ikke vet jeg. Det er det samme om igjen og om igjen. Ikke har jeg hatt antydning til å være gravid noen gang heller.. Har dere prøvd lenge? Vi har begynt pp 16 nå! Synd det er dritlenge jeg.. (sikkert bare jeg som er utålmodig nå.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2007 #3186 Del Skrevet 28. mai 2007 Lurer på hvor lenge vi holdt på å prøve jeg? :klø: Klarer ikke huske så langt tilbake... Men husker vi var frustrerte mer en EN gang.. Og lykken stor når det endelig funka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3187 Del Skrevet 28. mai 2007 Det er veldig frustrerende av og til. En liksom mister motet og håpet helt. Nå er det liksom bare en pp igjen til å få klaff på, så blir prøverørsøknad sendt. Og jeg har så sinnsykt nåleskrekk, håpet å slippe.. Men hva gjør man vell ikke for å få klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2007 #3188 Del Skrevet 28. mai 2007 Har dere testa sånn at dere vet at det ikke er noe galt med en av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3189 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja, vi har vært igjennom full utredning begge 2. Jeg er "friskmeldt" etter mye om og men. Har en muskelknute, men de på kvinneklinikken fant ut etter å ha brukt kontrastveske at den hadde lite/ ingenting å si. Mannen har nedsatt sædkvalitet, men har vært hos Purvis. Han er akkurat ferdi med kur derfra og skal snart inn for ny prøve. Vi får visst bare smøre oss med tålmodighet (det er noe jeg ikke har nemli.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2007 #3190 Del Skrevet 28. mai 2007 Skjønner godt at du ikke har tålmodighet. Det er det man har minst av i en sånn situasjon, og det man trenger MEST. Frustrerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3191 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Ja, det er nettopp det.. Nå får jeg bare konsentrere meg om å prøve med den forbaska røykeslutten. Prøver å motivere meg, og har egentli ikke mangen sidene igjen av den røykesluttboka heller.. Vi har satt dato da, men det har vi ikke sagt til noen tilbake Endret 28. mai 2007 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. mai 2007 #3192 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjipe mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2007 #3193 Del Skrevet 28. mai 2007 Slutta, eller... jeg hadde en PAUSE når jeg gikk gravid og så lenge jeg amma. Men begynte på igjen, jeg hadde jo bare en pause... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. mai 2007 #3194 Del Skrevet 28. mai 2007 En god til deg Liljen.. Kan vel hevde med rett at jeg vet hvordan du har det! Blir det kanskje prøverør på dere også sier du? Vi får følge hverandre da. Håper du har en fin kveld på tross av den kjipe tanta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. mai 2007 #3195 Del Skrevet 28. mai 2007 Vet også hvordan du har det Vennen, og det føles blodig urettferdig noen ganger. Men en dag blir det vår tur også skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. mai 2007 #3196 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg kan ikke skryte på meg at jeg tror jeg vet hvrodan du har det, men kan iallefall prøve å sette meg inn i den frustrasjonen det må innebære Er så urettferdrig at veien fram mot noe som er ønsket så sterkt skal være så lang for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. mai 2007 #3197 Del Skrevet 29. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. mai 2007 #3198 Del Skrevet 29. mai 2007 hei vennen - kjipern at den dumme tanta dukket opp igjen... her har du ihvertfall en stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. mai 2007 #3199 Del Skrevet 29. mai 2007 Innom og litt på Liljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 29. mai 2007 #3200 Del Skrevet 29. mai 2007 Innom med en kjempe jeg, det har du nemlig fortjent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå