Frida Frosk Skrevet 25. mai 2007 #3161 Del Skrevet 25. mai 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3162 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg fikk den av deg en gang på msn Men har det noe å si om du temper for tidlig da? Jeg pleier å tempe alt fra kl 05-07 ettersom når jeg våkner (hvis jeg tilfeldigvis våkner i 05-06 tiden sover jeg alltid så urolig frem til klokka ringer) og det er veldig liten forskjell i tempraturerne, så jeg lenge jeg har sovet sammenhengende i 3 timer i alle fall... Hvor finner jeg din da? :klø: Jeg temper vanligvis ikke før kl 10 siden jeg som regel alltid står opp da.. Det står at en helst skal tempe på samme tidspunkt samme dag. Har egentli ikke særli greie på det jeg. :klem: :kys_2: :kys_2: tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3163 Del Skrevet 25. mai 2007 Åå nå skal jeg veldig legge meg. Er sykt sengeferdi!! Natta alle. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. mai 2007 #3164 Del Skrevet 26. mai 2007 Det er så moro med tempkurver! Kan jeg få link til din? Pliiis? :kys_2: *smiske med liljen* Ha en fin pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mai 2007 #3165 Del Skrevet 26. mai 2007 Sover du fremdeles? Sendte deg en PM jeg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3166 Del Skrevet 26. mai 2007 Det er så moro med tempkurver! Kan jeg få link til din? Pliiis? :kys_2: *smiske med liljen* Ha en fin pinse! Selvsagt, vennen stoooor Sover du fremdeles? Sendte deg en PM jeg vennen Ja, faktisk. Jeg sovna som en dupp i stolen og har sovet i 2 timer Men skal inn å endre det nå jeg. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3167 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei hei Jeg har sovet så utrolig mye i det siste, og jeg er ennå trett. Helt utrolig.. Har stresset en del, men jeg pleier ikke bli så trett for det om. :klø: Det er i så fall det eneste symptomet jeg har.. Nå skal mannen og jeg kose oss litt foran tven. Jeg har lært mannen å lage iskake, så det driver han med nå. Har fått helt dilla, og han er skikkeli fornøyd med å få det til. Søte mannen Vi skal i barnedåp i morgen, og iskake er bestillt :) Ha en flott kveld alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mai 2007 #3168 Del Skrevet 26. mai 2007 Lurer på hvordan jeg skal få overtalt manne i huset her til å lage noe på kjøkkenet i det hele tatt... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mai 2007 #3169 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) for at Liljen er trøtt Detter er vel første gangen jeg er begeistret for trøtthet Lykke til vennen, håper masse for deg Skal du teste i morgen? Endret 26. mai 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3170 Del Skrevet 26. mai 2007 Lurer på hvordan jeg skal få overtalt manne i huset her til å lage noe på kjøkkenet i det hele tatt... :klø: Vet ikke, det er sjelden mannen her og gjør noe på kjøkkenet, men det hender jo :) for at Liljen er trøtt Detter er vel første gangen jeg er begeistret for trøtthet Lykke til vennen, håper masse for deg Skal du teste i morgen? Kunne det bare være en grunn til at jeg er trøtt da Jeg tror ikke det er noe symptom jeg, men skal teste i morgen tidli ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #3171 Del Skrevet 27. mai 2007 God morgen! Og lykke til med testinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. mai 2007 #3172 Del Skrevet 27. mai 2007 *venter spent på testresultatene til Liljen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. mai 2007 #3173 Del Skrevet 27. mai 2007 Lurer på hvordan jeg skal få overtalt manne i huset her til å lage noe på kjøkkenet i det hele tatt... :klø: Haha, det lurer jeg også på. Her i huset er mannen kjempefornlyd om han lager en kake av ferdigmix, og det gjør han kanskje én gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #3174 Del Skrevet 27. mai 2007 Da er din flinkere enn min Kylling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. mai 2007 #3175 Del Skrevet 27. mai 2007 Hallo!?!?!?! Du kan ikke bare reklamere med at du skal teste, og så ikke fortelle hvordan det gikk! Håper du har en fin søndagskveld uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3176 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei hei Sorry.. Har vært i barnedåp i dag, så jeg har ikke hatt tid å komme inn.. Testen var som ventet negativ i dag.. Mannen min henger rundt hele tiden når jeg lager mat. Han syns faktisk det er litt gøy. Klager ikke jeg :) Han påstår han ikke kan lage det alene, så jeg sitter på kjøkkenet som suport. God natt, jenter. Skriver mer i morgen. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 27. mai 2007 #3177 Del Skrevet 27. mai 2007 Håper det var fordi du testet for tidlig da. Jeg krysser i alle fingrer og tær her jeg sitter. På tide med en liten Lilje-baby Natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3178 Del Skrevet 28. mai 2007 God dagen.. Jeg bare vet tanta kommer nå. Tempen har sunket under coverline og jeg har ingen graviditetssymptomer. Kjenner at mensen kommer i dag eller i morgen tidli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. mai 2007 #3179 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var kjedelig... Ser for meg Lilje-mannen som lager iskake på iskake på... Har dere mer plass i fryseren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. mai 2007 #3180 Del Skrevet 28. mai 2007 Dumme tempen altså! Men søte Liljemannen da Du kan tipse ham fra Heffalompen om at det er mye god mat som selv menn kan lage på matprat.no Han er nå blitt en superkokk og jeg veldig borskjemt Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå