Gjest Leiababe Skrevet 23. mai 2007 #3141 Del Skrevet 23. mai 2007 Men jeg håper litt(dvs mye) for deg likevel jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. mai 2007 #3142 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg håper også mye for deg, og håper det hjelper at jeg håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. mai 2007 #3143 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg håper for deg jeg også... Når er IKM forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. mai 2007 #3144 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er alltid lov å håpe Hvordan går det med pergoen til Liljemannen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3145 Del Skrevet 23. mai 2007 God kveld (eller natt) Tusen takk for all håping. Det er bare å krysse på for jeg har ingen symptomer Har en del utflod (sorry detaljer), men vet ikke om det har noe å si. IKM søndag (tror jeg) i følge når jeg hadde EL. Må innrømme at jeg har kommet litt ut av det. Har en haug med tester som roper på meg, men skal ikke ta noen, for jeg vet de vil bli negative nå uansett. Liljemannen har 1 pergo igjen, som skal taes i morgen. Han er så flink. Ikke har jeg merket noe til at han har tatt de heller bortsett fra at han kanskje blir litt fortere irritert. men aldri noe som går utover meg på noen måte. I morgen skal jeg til kiropraktor for å knekke opp ryggen min igjen, å må si jeg gleder meg en hel haug til det !! Skal bli fantastisk å reise sei opp igjen. God natt, jenter. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3146 Del Skrevet 23. mai 2007 Menstruasjonen uteblir.- Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. - Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere - Tretthet. - Raskere sliten - Humørsvingninger - Mensmurring - Magekramper - Smerter i korsryggen - Nesten lignende vokseverk i kroppen - Stikkninger i området rundt halebeinet - Tykkere hår/tynnere hår - Blødende tannkjøtt - Spenn/vondt i tennene - Munnsår - Halsbrann- Hyppige dobesøk for å tisse - Kvalme - Stikk i magen - Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) - Skiftende hard/løs mage - Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) - Sukkertrang/sitrustrang - Ekstra tørst og/eller sulten - Overfølsom luktesans - Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig...) - Ny glød - Vannansamlinger i kroppen. - Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) - Skjelving - Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) - Hodepine - Fant fram den gamle lista mi jeg Skal fylle den ut etterhvert jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. mai 2007 #3147 Del Skrevet 24. mai 2007 håper litt jeg også!! nei, jeg håper masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 24. mai 2007 #3148 Del Skrevet 24. mai 2007 Oi, det var litt av en symptomliste. Tror vi skal være glade for at det ikke er vanlig å få alle sammen. Lykke til hos kiropraktoren. Håper det blir årnings på ryggen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrianna Skrevet 24. mai 2007 #3149 Del Skrevet 24. mai 2007 Godt at du har en sånn flink og snill Liljemann, det hjelper på både det ene og det andre Spennende å følge med lista di nå når du fyller den ut, men det eneste som kan gi ordentlig svar er nok å teste ja.. :o) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. mai 2007 #3150 Del Skrevet 24. mai 2007 Det var litt av en liste Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. mai 2007 #3151 Del Skrevet 24. mai 2007 :klem: til verdens beste Liljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3152 Del Skrevet 24. mai 2007 håper litt jeg også!! nei, jeg håper masse!! Håper vell litt jeg og da, men prøver å være realist Oi, det var litt av en symptomliste. Tror vi skal være glade for at det ikke er vanlig å få alle sammen. Lykke til hos kiropraktoren. Håper det blir årnings på ryggen din. He he Det er en symptomliste for symptomjegere helt klart. Godt at du har en sånn flink og snill Liljemann, det hjelper på både det ene og det andre Spennende å følge med lista di nå når du fyller den ut, men det eneste som kan gi ordentlig svar er nok å teste ja.. :o) Ha en fin dag! Skal fylle ut lista mi etter hvert, men tror jeg venter til i morgen med det Det var litt av en liste Krysser fingrene for deg! Jepp, lista er tøff syns jeg neida, det er mest for morro. Har ikke mer en en eller 2 punkter der tror jeg. Men det er vanli før mens :klem: til verdens beste Liljen. Søtnos til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3153 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei hei jenter Ja, nå har jeg vært å knekket meg opp. Fikk skryt for jeg kom såpass tidli, så det har ikke satt sei i musklaturen enda Nå er jeg så god som ny. Tror det smittet litt over på mannen her, for han er dårli i ryggen nå Stakkars liten. Fikk en pille av "mor", så nå sover han så godt att. Tempkurven min er rar.. Ikke den vanlige voldsomme stigningen etter el, men en jevn, i dag sank tempen drastisk fra 37,3 i går til 37,0 i dag. Hmm.. Får ikke håpe det er lutefasedefekt vi snakker om her. Tenk hvis det er tempdipp :dåne: Nei, hold meg på jorden jenter, må ikke ta av nå. Fallet blir så høyt når mensen kommer.. Får heller la alt komme som en meget positiv overraskelse. Mannen og jeg har vært å tittet litt i butikker i dag, og da klarte vi ikke la være å titte innom en babybutikk. Vi er like babysyke begge 2. Er veldig enige om at vi ønsker oss en Quinny vogn. Mannen syns den er så tøff Ha en strålende kveld alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. mai 2007 #3154 Del Skrevet 24. mai 2007 Aldri skjønt dette med temperaturmåling jeg :klø: Men håper det snart blir veldig gode nyheter for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. mai 2007 #3155 Del Skrevet 24. mai 2007 Synes ikke kurven din var så rar. Er da flotte "hopp" der ;)Men du har jevnt over mye høyere temp enn meg da. Jeg har coverline på 36,5... Og hvorfor har du positiv test etter tempstigning? tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 25. mai 2007 #3156 Del Skrevet 25. mai 2007 Forstår ikke noe av den tempingen jeg heller, men håper virkelig det klaffer for dere denne måneden. Det hadde vært så utrolig gøy. Og ikke minst fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. mai 2007 #3157 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg hadde ingen symptomer på den lista før jeg var 7 uker jeg Krysse fingrene for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3158 Del Skrevet 25. mai 2007 Aldri skjønt dette med temperaturmåling jeg :klø: Men håper det snart blir veldig gode nyheter for deg Ikke jeg heller egentli.. Prøver å sette meg inn i det.. Synes ikke kurven din var så rar. Er da flotte "hopp" der ;)Men du har jevnt over mye høyere temp enn meg da. Jeg har coverline på 36,5... Og hvorfor har du positiv test etter tempstigning? tilbake! Har du min kurve ?? :klø: Jeg vet ikke hvorfor jeg har positiv test etter tempstiging, men det er nok siden jeg tok den andre litt tidligere på dagen enn den dagen før. Testet ikke før søndagen første gang for det var så tidli i syklusen syns jeg. Testet med cb digital og.. Forstår ikke noe av den tempingen jeg heller, men håper virkelig det klaffer for dere denne måneden. Det hadde vært så utrolig gøy. Og ikke minst fortjent. Det hadde virkeli vært noe... *drømmer* Jeg hadde ingen symptomer på den lista før jeg var 7 uker jeg Krysse fingrene for deg jeg Da er det håp for meg og altså :) Har bare en eller 2.. til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3159 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei hei Ja, nå er jeg endeli kommet hjem fra jobb. Nå er det helg Klarte ikke holde meg og måtte svi av en billigtest nå midt på dagen. Negativ. Har ikke tempet i dag, for jeg var oppe altfor tidli. Ingen vits da syns jeg, så det tar jeg i morgen. Er invitert til søsteren og svogeren min på taco i kveld. Nam nam. Det skal bli deilig å spise "ute" i dag. Er sliten, så jeg orker ikke lage noe. Nå blir det en liten dagbokrunde. stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. mai 2007 #3160 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Har du min kurve ?? :klø: Jeg fikk den av deg en gang på msn Men har det noe å si om du temper for tidlig da? Jeg pleier å tempe alt fra kl 05-07 ettersom når jeg våkner (hvis jeg tilfeldigvis våkner i 05-06 tiden sover jeg alltid så urolig frem til klokka ringer) og det er veldig liten forskjell i tempraturerne, så jeg lenge jeg har sovet sammenhengende i 3 timer i alle fall... Endret 25. mai 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå