Kylling Skrevet 19. mai 2007 #3121 Del Skrevet 19. mai 2007 Gratulerer med dagen, kjære Liljen! Håper du får en fantastisk dag, vennen! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3122 Del Skrevet 19. mai 2007 Gratulerer med dagen Liljen Tusen takk Velkommen i dagboken min Gratulerer med dagen, kjære Liljen! Håper du får en fantastisk dag, vennen! Kos deg masse! Tusen takk, kjære Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. mai 2007 #3123 Del Skrevet 19. mai 2007 Takk for det Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. mai 2007 #3124 Del Skrevet 19. mai 2007 Har du bursdag i dag? Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mai 2007 #3125 Del Skrevet 19. mai 2007 Gratulerer med dagen, igjen, vennenn Glad for at gaven falt i smak Håper du får en superduper fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mai 2007 #3126 Del Skrevet 19. mai 2007 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 19. mai 2007 #3127 Del Skrevet 19. mai 2007 gratulerer så masse med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. mai 2007 #3128 Del Skrevet 19. mai 2007 Oi - har du bursdag du da Gratulerer masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 #3129 Del Skrevet 20. mai 2007 Håper det var en knallfin fest i går, og at du ikke er alt for sliten idag Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. mai 2007 #3130 Del Skrevet 20. mai 2007 At du fremdeles ikke er her, tyder vel på at festen i går var knallbra Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mai 2007 #3131 Del Skrevet 21. mai 2007 Håper du koste deg på fest og at eventuell fyllesyke er gått over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. mai 2007 #3132 Del Skrevet 21. mai 2007 gratulerer med dagen som var! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3133 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hei hei alle dere Og tuuusen takk for alle gratulasjoner !! Det satte jeg stor pris på. Nå har jeg og bikket de 30, og den verste angsten har gitt si Festen på lørdag var meeget vellykket. Utrolig gøy, og en kan trygt si bursdagbarnet fikk feira det ja. Var rimeli redusert i går, og hadde vell egentli nok med å holde meg våken, derfor var jeg ikke her inne Nå skal jeg besøke mor min, så jeg må ta dagbokrunden senere i dag (er hjemme alene). Ha en flott kveld så lenge stor Endret 21. mai 2007 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. mai 2007 #3134 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg ser for meg festen godt illustrert av smileyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 #3135 Del Skrevet 21. mai 2007 Så bra at du hadde fint på lørdag Nå blir jeg borte fra KG i en hel uke (hovrdan skal jeg overleve) Du får oppdatere meg hvis det er flere som føder eller det skjer andre ting da Også hører du helt sikkert fra meg mens jeg er på tur Ha det fint så lenge venne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. mai 2007 #3136 Del Skrevet 21. mai 2007 Så moro at festen var vellykket. Og nå kan du ikke mobbe meg mere Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. mai 2007 #3137 Del Skrevet 22. mai 2007 Så bra at det ble en vellykket bursdagsfeiring. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. mai 2007 #3138 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hei og hopp. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd. Virker som om du hadde en bra fest Håper du får en fin uke Endret 22. mai 2007 av Leiababe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3139 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ser for meg festen godt illustrert av smileyene Så bra at du hadde fint på lørdag Nå blir jeg borte fra KG i en hel uke (hovrdan skal jeg overleve) Du får oppdatere meg hvis det er flere som føder eller det skjer andre ting da Også hører du helt sikkert fra meg mens jeg er på tur Ha det fint så lenge venne Jeg holder deg oppdatert vettdu kos deg på ferie Så moro at festen var vellykket. Og nå kan du ikke mobbe meg mere Stooor Ingen mobbing nå lenger Så bra at det ble en vellykket bursdagsfeiring. Ha en fin dag. Det var en fantastisk feiring Hei og hopp. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd. Virker som om du hadde en bra fest Håper du får en fin uke Var en bra fest ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3140 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei alle I dag er det jobb igjen. Tok en egenmelding i går pga ryggen, og det gjorde veldig godt å få slappet av litt. Den var stiv som en stokk og jeg kunne knapt bøye meg. Er mye bedre i dag Symptomer ? Nei egentli ikke. Har de vanlige stikkingenen i livmoren, men det har jeg hatt før, og tar det ikke så høytidelig. Tror nok ikke det har klaffet denne gangen heller nei. . Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå