Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Dag 14 - pp 15 (2 dpo ca)

God dagen :)

Selv om jeg ikke vet helt når jeg skal regne dpo fra, så antar jeg at 2 er det minste jeg er nå iallefall :ler: Mannen og jeg tar ingen sjanser nå, så jeg tok ny el test i dag, som var negativ, akuratt som den skulle :hoppe: Da har el vært :hoppe: Nå er det bare å krysse. Jeg er veldig støl i livmorområdet, føles som egget har vært flere cm stort :ler:

Er flink med kaffi, og har lest på en side at over 3 kopper bør ikke overskrides. Jeg klarer meg med den på morgenen, så det må være bra. Ikke en eneste smertestillende har jeg tatt på mangen uker heller :klappe: Det eneste er at vi var begge på fest på lørdag, og det plager meg litt, men sånn kan en egentli ikke tenke. . :sjenert:

Nå skal mannen og jeg handle inn massevis til festen på lørdag, det blir en veldig dyr fornøyelse.. Jeg hadde egentli ikke tenkt å legge så masse penger i en bursdagsfest.. men men

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh.. Godt å høre Pi@, jeg får helt skjelven, er så redd for å ødelegge noen sjanser jeg. . :sjenert:

stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alle de barna som er unnfanget i fylla da Vennen... Og om Liljemannen har drukket skal jo ikke ha noe å si, siden svømmerne er laget for leeeenge siden ;)

Men temper ikke du også da? Da ser man jo tydelig når EL er.

Stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Nå blir det jammen spennende frem mot IKM altså. Men håper ikke du blir alt for skuffet om det ikke klaffer denne gangen heller, dere har jo ikke gått på medisisner så lenge enda :klem:

Skal dere være hjemme hos dere på lørdag eller? Det blir sikkert kjempegøy :)

Skal tenke på deg :)

Ha en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :)

Nå blir det jammen spennende frem mot IKM altså. Men håper ikke du blir alt for skuffet om det ikke klaffer denne gangen heller, dere har jo ikke gått på medisisner så lenge enda :klem:

Skal dere være hjemme hos dere på lørdag eller? Det blir sikkert kjempegøy :)

Skal tenke på deg :)

Ha en fin onsdag :klem:

Jeg er godt forberedt på negativt denne gangen også, ingen fare. :) Vi har leid lokale til lørdag, det blir stor fest. Skal bli godt når det er over også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

For en stress dag altså. puh!! Nå skal jeg rydde hjemme for det kommer folk her 17 mai, søster min har bursdag så jeg må der en liten tur, begravelse og jobb. Alt før kl 15, så jeg har egentli ikke tid å være her inne. .

Ha en flott dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin 17.mai imorgen - jeg skal hjem og bake, lage middag, vaske og rydde, pynte litt ute med bjørkeris osv jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjære Angelou, Eeyore, Bippe, Mrs N, Impala, Pi@, Leiababe og Kinny : :klem: til dere alle.

Jeg hadde en flottt 17 mai. Siden vi bor sentralt, så ble det samlingsplass her med lapskaus og kaker :)

Ellers er jeg vell på dag 6 etter el, og merker ingenting. Det er vell for tidli og uansett, men jeg har følelsen på at det ikke har klaffet denne gangen heller.

Nå sitter jeg å koser meg med en kopp kaffi helt alene oppe. Herli så lenge det varer :)

Ha en strålende dag, det skal jeg ;)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Vennen!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe:

Edit: Ikke helt stødig på denne nye versjonen....

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...