Liljen Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3101 Del Skrevet 15. mai 2007 Dag 14 - pp 15 (2 dpo ca) God dagen Selv om jeg ikke vet helt når jeg skal regne dpo fra, så antar jeg at 2 er det minste jeg er nå iallefall Mannen og jeg tar ingen sjanser nå, så jeg tok ny el test i dag, som var negativ, akuratt som den skulle Da har el vært Nå er det bare å krysse. Jeg er veldig støl i livmorområdet, føles som egget har vært flere cm stort Er flink med kaffi, og har lest på en side at over 3 kopper bør ikke overskrides. Jeg klarer meg med den på morgenen, så det må være bra. Ikke en eneste smertestillende har jeg tatt på mangen uker heller Det eneste er at vi var begge på fest på lørdag, og det plager meg litt, men sånn kan en egentli ikke tenke. . Nå skal mannen og jeg handle inn massevis til festen på lørdag, det blir en veldig dyr fornøyelse.. Jeg hadde egentli ikke tenkt å legge så masse penger i en bursdagsfest.. men men Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mai 2007 #3102 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg var på fylla rundt EL, eller litt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3103 Del Skrevet 15. mai 2007 Puh.. Godt å høre Pi@, jeg får helt skjelven, er så redd for å ødelegge noen sjanser jeg. . stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. mai 2007 #3104 Del Skrevet 15. mai 2007 Tenk på alle de barna som er unnfanget i fylla da Vennen... Og om Liljemannen har drukket skal jo ikke ha noe å si, siden svømmerne er laget for leeeenge siden Men temper ikke du også da? Da ser man jo tydelig når EL er. Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3105 Del Skrevet 15. mai 2007 Joda, jeg temper, og har hatt en liten økning de siste 2 dagene, så el har vært :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. mai 2007 #3106 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei vennen Nå blir det jammen spennende frem mot IKM altså. Men håper ikke du blir alt for skuffet om det ikke klaffer denne gangen heller, dere har jo ikke gått på medisisner så lenge enda Skal dere være hjemme hos dere på lørdag eller? Det blir sikkert kjempegøy Skal tenke på deg Ha en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3107 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei vennen Nå blir det jammen spennende frem mot IKM altså. Men håper ikke du blir alt for skuffet om det ikke klaffer denne gangen heller, dere har jo ikke gått på medisisner så lenge enda Skal dere være hjemme hos dere på lørdag eller? Det blir sikkert kjempegøy Skal tenke på deg Ha en fin onsdag ← Jeg er godt forberedt på negativt denne gangen også, ingen fare. Vi har leid lokale til lørdag, det blir stor fest. Skal bli godt når det er over også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3108 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei hei For en stress dag altså. puh!! Nå skal jeg rydde hjemme for det kommer folk her 17 mai, søster min har bursdag så jeg må der en liten tur, begravelse og jobb. Alt før kl 15, så jeg har egentli ikke tid å være her inne. . Ha en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. mai 2007 #3109 Del Skrevet 16. mai 2007 Håper du får en fin 17.mai imorgen - jeg skal hjem og bake, lage middag, vaske og rydde, pynte litt ute med bjørkeris osv jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. mai 2007 #3110 Del Skrevet 16. mai 2007 Kos dere masse på 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. mai 2007 #3111 Del Skrevet 16. mai 2007 Vil bare ønske deg en flott 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. mai 2007 #3112 Del Skrevet 17. mai 2007 God 17. mai til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mai 2007 #3113 Del Skrevet 17. mai 2007 Håper dere har en strålende 17. mai vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. mai 2007 #3114 Del Skrevet 18. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 18. mai 2007 #3115 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei og hopp. Håper du hadde en kjempefin 17 mai:) Og at helgen blir bra. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 18. mai 2007 #3116 Del Skrevet 18. mai 2007 håper du hadde en kjempefin 17 mai, og kos deg med feiring i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3117 Del Skrevet 19. mai 2007 Kjære Angelou, Eeyore, Bippe, Mrs N, Impala, Pi@, Leiababe og Kinny : til dere alle. Jeg hadde en flottt 17 mai. Siden vi bor sentralt, så ble det samlingsplass her med lapskaus og kaker Ellers er jeg vell på dag 6 etter el, og merker ingenting. Det er vell for tidli og uansett, men jeg har følelsen på at det ikke har klaffet denne gangen heller. Nå sitter jeg å koser meg med en kopp kaffi helt alene oppe. Herli så lenge det varer Ha en strålende dag, det skal jeg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. mai 2007 #3118 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Gratulerer med dagen Vennen!!! :hoppe: Edit: Ikke helt stødig på denne nye versjonen.... Endret 19. mai 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3119 Del Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk :) Langt fra stødig jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. mai 2007 #3120 Del Skrevet 19. mai 2007 Gratulerer med dagen Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå