Liljen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3061 Del Skrevet 6. mai 2007 Dag 5 - pp 15 For ett drittvær. Regn, regn, regn. Jeg som håpet på litt sol i dag og. Ja, ja, kanskje like greit siden jeg skal på jobb snart Mannen har hodepine stakkars, har gitt han 2 paracet. Er nok pergotimen som gjør det tenker jeg. Ha en strålende søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 6. mai 2007 #3062 Del Skrevet 6. mai 2007 Kjedelig vær her og. Regner ikke, men ikke langt unna :icon_frown: Håper søndagen blir bra likevel, og god bedring til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mai 2007 #3063 Del Skrevet 6. mai 2007 Så spennende det blir å følge med deg framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mai 2007 #3064 Del Skrevet 6. mai 2007 er ikke bare her det er drittvær, nei...? håper du har en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 #3065 Del Skrevet 6. mai 2007 Det regner her også nå, og ikke var det noe godt å sitte ute i går heller, det blåste for mye. Godt å høre at tablettene funker på mannen din da (regner jo med det siden har får bivirkniger). Det blit så spennende nå fremover altså Ha en fortsatt strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. mai 2007 #3066 Del Skrevet 7. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 #3067 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det ca 3mnd som er tida før pergoen virker i forhold til hvor lang tid det tar for å lage sædceller? :klø: Blir kjempespennende å følge med utover sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mai 2007 #3068 Del Skrevet 8. mai 2007 Savner Liljen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3069 Del Skrevet 8. mai 2007 Kjedelig vær her og. Regner ikke, men ikke langt unna :icon_frown: Håper søndagen blir bra likevel, og god bedring til mannen ← Søndag var bra. tilbake Så spennende det blir å følge med deg framover. ← kan bli litt spennende er ikke bare her det er drittvær, nei...? håper du har en super søndag ← Hadde en super søndag i drittværet Det regner her også nå, og ikke var det noe godt å sitte ute i går heller, det blåste for mye. Godt å høre at tablettene funker på mannen din da (regner jo med det siden har får bivirkniger). Det blit så spennende nå fremover altså Ha en fortsatt strålende søndag ← Ikke mangen bivirkningene han har da, men satser på de virker likevell ← Er det ca 3mnd som er tida før pergoen virker i forhold til hvor lang tid det tar for å lage sædceller? :klø: Blir kjempespennende å følge med utover sommeren. ← Vet faktisk ikke. . Han må ta ny prøve etter 5-6 uker iallefall. Savner Liljen... ← Jeg er jo her. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3070 Del Skrevet 8. mai 2007 Dag 7 - pp 15 hei hei Å du verden så sliten og trett jeg er. Er ikke bygget for tidlige morgener og lange vakter nei Her i huset går det greit. Har begynt å EL teste allerede i dag med billig tester. Bare for å være sikker. Testen var halvveis positiv, så det kan være el kommer før tiden. Temper samtidig, og tempen er lav fortsatt. Her har jeg kontrollen. Må ha det siden mannen må "spare" soldater frem til EL nå. Hååper noe snart kan skje på fronten. Er litt lei av å vente nå. Vi har iallefall satt dato for røykeslutt mannen og jeg. Vil ikke si det til noen, for vil ikke ha noe som helst press på meg der. Dette SKAL vi klare Ha en strålende kveld alle stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2007 #3071 Del Skrevet 9. mai 2007 Håper pergoen virker fort . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 #3072 Del Skrevet 9. mai 2007 lykke til med røykeslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. mai 2007 #3073 Del Skrevet 9. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. mai 2007 #3074 Del Skrevet 9. mai 2007 Lykke til med røykeslutt, det er jeg helt sikker på at dere klarer Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. mai 2007 #3075 Del Skrevet 9. mai 2007 Lykke lykke til med røykeslutt! Og vi håper på en svært produktiv sommer, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. mai 2007 #3076 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei vennen Bare innom en snartur, har egentlig ikke tid til å være her, men Så bra at dere har satt en dato for røykelsutt da. Dette klarer dere fint Ha det fint så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. mai 2007 #3077 Del Skrevet 10. mai 2007 Legger igjen en siden du ikke er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. mai 2007 #3078 Del Skrevet 10. mai 2007 Masse lykke til med røykeslutt - og annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrianna Skrevet 10. mai 2007 #3079 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei hei Innom og snoker i din verden, og det blir kjempespennende å følge med dere videre, håper det snart ligger et kjempesøtt lite nurk i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 11. mai 2007 #3080 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei kjære Lilejvennen. Har rent dårølig samvittighet for både telefonen og man-avtalen vi hadde her om dagen jeg altså Men i helga er jeg nok langt mer tilgjengelig, så kanskj en msn-prat da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå