Liljen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3041 Del Skrevet 2. mai 2007 Dag 1 - PP 15 Da har jeg hatt meg en aldri så liten dagbokrunde her. skal visst i noe partygreier i kveld. Har ikke noe særli lyst nei, men må man så må man. Håper jeg slipper unna tidli. Ingen som helst tvil om at tanta har kommet.. Vurderer faktisk ett par paracet. Må notere ned at jeg har ingen ømme pupper (så vet jeg det til neste gang) og hadde ikke det sist heller. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3042 Del Skrevet 2. mai 2007 Der hadde du vært Toblerone Ja det blir spennede. Er litt utålmodig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. mai 2007 #3043 Del Skrevet 2. mai 2007 Får inderlig håpe at det kommer post fra Purvis i morgen, men det er kanskje ikke tidsnok til denne EL uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3044 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er nok ikke tidsnok Eeyore, men vi kan jo håpe da at noen av de "gamle" finner frem. Venter på posten nå. spent om det kommer noe i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. mai 2007 #3045 Del Skrevet 3. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3046 Del Skrevet 3. mai 2007 Dag 2 - pp 15 Posten har kommet, og hadde med brev fra Purvis Mannen har fått resept på pergotime og antibiotikakur. Nå skal vi på apoteket og kuren skal begynnes på med en gang. Spennende tider nå. Forventer ikke at det skal skje noe denne pp, men kanskje neste eller den etterpå Ha en flott dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. mai 2007 #3047 Del Skrevet 3. mai 2007 Hurra for post! Håper virkelig dette gjør susen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. mai 2007 #3048 Del Skrevet 3. mai 2007 Så fint Nå er det bare å sette alle kluter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #3049 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå skal jeg heie mye her inne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3050 Del Skrevet 3. mai 2007 Hurra for post! Håper virkelig dette gjør susen!!! ← Hurra Så fint Nå er det bare å sette alle kluter til ← Ja, nå er det bare å krysse på fingrer og alt Nå skal jeg heie mye her inne altså ← Tusen takk, tror det trengs nå til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3051 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå har vi hentet resepten. Å fytti så mangen bokser piller har jeg aldri sett noen skal ta Det er 3 bokser pergotime (5 tabl. i hver) og 4 bokser antibiotika (3 tabl. i hver), og har lest pakningsvedlegget i antibiotikaen. Det er mot akuratt det det skal De på apoteket trodde legen hadde foreskrevet medisinen til feil person siden dette var en kvinnemedisin , men vi sa hva slags lege dette var, og da kom medisinene på bordet med en gang. Vi har stor tro på dette, og tror det kan gjøre susen. Tror ikke det skjer noe likevell før utpå sommeren kanskje høst. Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 3. mai 2007 #3052 Del Skrevet 3. mai 2007 Samme kur som mannen min dette jo Og da kan jeg "advare" mot humørsvingninger, økt sexlyst, trøtthet og søvnproblemer sammen med hetetokter. Det var hvertfall bivirkningne her, ja også hodepine Men nå kan det jo henne at Liljemannen merker mindre til det da. Kuren omtales som hestekur her i gården hvertfall! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. mai 2007 #3053 Del Skrevet 3. mai 2007 Å som jeg håper at det ordner seg for dere nå altså vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. mai 2007 #3054 Del Skrevet 4. mai 2007 håper det ordner seg for dere nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 #3055 Del Skrevet 4. mai 2007 Så spennende vennen Nå skal du se at det blir klaff på dere også Nå må dere nyte de siste dagene med finvær, for til uka skal det vist bli dårligere igjen. Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. mai 2007 #3056 Del Skrevet 4. mai 2007 Så spennende Liljen!!!! Skal se det ikke ordner seg i løpet av noen mnd nå da Krysser for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3057 Del Skrevet 4. mai 2007 Samme kur som mannen min dette jo Og da kan jeg "advare" mot humørsvingninger, økt sexlyst, trøtthet og søvnproblemer sammen med hetetokter. Det var hvertfall bivirkningne her, ja også hodepine Men nå kan det jo henne at Liljemannen merker mindre til det da. Kuren omtales som hestekur her i gården hvertfall! Lykke til! ← pergotrolla våre. Nå krysser vi bare fingrer for at mennene våre får jernsoldater Å som jeg håper at det ordner seg for dere nå altså vennen ← I like måte, vennen håper det ordner seg for dere nå!!! ← Tusen hjerteli takk Så spennende vennen Nå skal du se at det blir klaff på dere også Nå må dere nyte de siste dagene med finvær, for til uka skal det vist bli dårligere igjen. Ha en strålende helg ← Sitter ute nå å slikker sol i baner Jobb heeele helgen Så spennende Liljen!!!! Skal se det ikke ordner seg i løpet av noen mnd nå da Krysser for deg!!! ← Skal se det ordner sei for oss begge til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3058 Del Skrevet 4. mai 2007 Dag 3 - PP 15 Hei på dere Nå sitter jeg ute å slikker sol. Er 19 grader i skyggen her og vindstille. Eneste sjanse for meg denne helgen siden jeg skal jobbe absolutt hele!! Mannen og jeg har startet slankekur nå. Han vil ned 20 og jeg 5 kg. Jeg fikk ett aldri så lite hysterisk anfall i går da jeg prøvde favorittbuksa mi fra i fjord sommer (som jeg syns var så stor og god), den er FOR LITEN!!! I can`t believe it! Så i dag har jeg hatt en halvtimes trening fra morgen. Ingen spesiell slankekur vi følger, bare trening og sundt kosthold Jeg skal ta rensekur 2 dager før EL. (Æsj.. !!!) Mannnen er på 2 dag i kuren sin, og vi kan melde om følgende bivirkninger; hissig (han som alltid er så utrolig snill og rolig faktisk) , og hodepine. Han tok 2 paracet til morgenen i dag. Jeg har stor tro på dette, og leser alt jeg kommer over på nettet. Det er denne og neste vi har best sjanse. La oss håpe det blir sånn. (skulle jeg bli gravid nå denne pp, vil jeg ha termin rundt skuddårsdagen ) Nå er det en liten dagbokrunde på programmet Ha en strålende helg alle. stor fra en veeeldig glad og fornøyd liljen ja, jeg må og notere ned at i går bestilte jeg 7 el strimler fra billigetester på nettet. Jeg vet jo ca når EL kommer, så trenger ikke flere. Har fått beskjed fra purvis om å bruke el tester, så jeg følger ordre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. mai 2007 #3059 Del Skrevet 4. mai 2007 Så flinke dere er Ha en riktig god helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3060 Del Skrevet 5. mai 2007 Dag 4 - pp 15 Tusen takk, Eeyore. Vi prøver Godt og varmt er det ute i dag og, så jeg skal ut å sette meg siste timen før jobb. Ble litt solbrendt i går Ha en strålende helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå