Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Innom og sjekker at alt står bra til :)

Her står alt bra til :) :)

:hoppe:  :danse:  :digge:  :danse:  :hoppe:

Innom og hopper, danser og synger en trall, bare fordi jeg har en glad dag idag :)

:klem:

Skal si :ler: Men det der har jo en viss smitteeffekt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guri jeg er så trett og slite for tiden :Gjesp: :Gjesp:

Og jeg tror IKKE jeg er gravid altså, bare generellt sliten. . Har jo vært ute på mye dill dall, så da er det naturli å bli trett etterpå nemli :Nikke:

I morgen blir jeg uten nett. . Og vet ikke hvor lenge det blir uten heller. Vi skal over til bredbånd, og får ikke koplet opp dette før tidligst onsdag, mest sansynlig torsdag.

Så inntil da, take care

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa, ser deg nok ;)

Kjedelig å bli uten nett da, men det er nå bare sånn innimellom.

Det er så utrolig deilig å ha langfri, jeg storkoser meg :)

Også er jo været så deilig også :)

Ha en fortsatt strålende kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Håper du er gravid. Du fortjener det nemlig. Så jeg krysser alt som krysses kan, og går det ikke denne gangen fortsetter jeg å krysse til jeg blir blå i trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du er gravid. Du fortjener det nemlig. Så jeg krysser alt som krysses kan, og går det ikke denne gangen fortsetter jeg å krysse til jeg blir blå i trynet.

Signerer!!!

Håper du får noen fine nettfrie dager! ;)

Hvordan klarer man seg uten nett tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: De har glemt å fjerne det gamle internettet vårt siden det er rød dag i dag :) :) passet fint siden jeg er oppe "tidli" og hjemme alene :hoppe:

Jeg håper selvsagt og jeg er gravid, men sjansen er liten siden jeg vet hvor få svømmere som svømte raskt fremover etter 3 dager opphold. Det er jo lov å håpe da. Enda noen dager (2) til IKM, og jeg har lite/ ingen symptomer.

Blir ikke skuffet om tanta kommer. I morgen kommer post fra Purvis håper vi, så det blir spennende å se hva han får for medisiner. Både mannen og meg har mer tro på klaff etter medisinering (spesiellt han)

Liljemannen har vært strålende glad og fornøyd etter besøket i den store hovedstad. Han fikk bedre beskjed enn ventet, siden han ventet beskjeden ekstremt dårlig kvalitet. Kan anbefale alle som mistenker eller vet at mannen har redusert kvalitet å avlegge ett besøk hos Purvis. Det er verd det, helt klart. Vi har iallefall klart å senke skuldrer flere hakk. :)

Ha en strålende 1 mai.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at liljen og liljenmanne har det fint, han Purvis virker som en fornuftig fyr!

jeg krysser fingre og tær for dere, vennen!

ha en flott 1. mai i solen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er meget klok, Petra. :) :) Han kunne masse han der, også om kvinnen :Nikke:

Har fri til kl 21 i kveld, da er det nattevakt. :Gjesp: Lurer på hvordan det går, jeg som er så trett på kveldene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Nå er det bare en time til jobb.. Skal faktisk bli greit å gå på jobb faktisk . En arbeidsnatt og fri på dagene, det er herli nå som det er så nydeli vær ute :)

Når jeg var på do i sted var det slim med brunt i (kjempesorry detaljer), dette har jeg aldri sett før. Merkelige greier. Lurer på om det er tanta som er på vei, eller om jeg kan være så heldig å ha en såkalt festeblødning??

:klø: Har surfet nettet, men kan ikke se noen har skrevet noe forståeli om dette. Delte meninger om festeblødning, så jeg velger å tro det er spotting i forkant av tanta som er ventet 4!!

Ha en flott kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å skuffe deg vennen, men sånn ser det som regel ut under 1.dags spotting hos meg... :tristbla: Men det trenger jo ikke å bety det for deg da ;)

:klem: til favoritt-Liljen som er på jobb stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Håper det er festeblødning da. Men greit å være "realistisk" for man blir jo skuffa når det ikke går helt som en vil. Men håper likevel... Håper du får en fin natt på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Så godt å høre at besøket hos Purvis gjorde så godt for dere :)

Ingen vits i å ikke senke skuldrene og la ting komme som de kommer.

Fikk sms fra Liljen isted om at tanta var kommet, 2 dager før tiden, men hun depper ikke altså.

Håper du får en strålende dag i det fine været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke for å skuffe deg vennen, men sånn ser det som regel ut under 1.dags spotting hos meg... :tristbla:  Men det trenger jo ikke å bety det for deg da ;)

:klem:  til favoritt-Liljen som er på jobb stakkars.

Du hadde rett. .

Håper det er festeblødning da. Men greit å være "realistisk" for man blir jo skuffa når det ikke går helt som en vil. Men håper likevel... Håper du får en fin natt på jobb :klem:

Var ikke no festeblødning her i gården.

Hei vennen :klem:

Så godt å høre at besøket hos Purvis gjorde så godt for dere :)

Ingen vits i å ikke senke skuldrene og la ting komme som de kommer.

Fikk sms fra Liljen isted om at tanta var kommet, 2 dager før tiden, men hun depper ikke altså.

Håper du får en strålende dag i det fine været :)

Nei liljen depper ikke. Nå går vi etter purvis oppskrift fra nå

:sur:

Dobbelt :sur:

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi på nett igjen, denne gangen med fiber :) Det går rimelig raskt, så jeg er fornøyd :tommel:

Dumme tanta kom 2 dager før ventet denne gangen, og syklusen endte med 26 dager. Må notere ned dette, så jeg har en viss oversikt nå som jeg må telle igjen.

EL testen bruker å bli positiv i de fleste tilfeller på dag 13 har jeg sett her utenom 2 sykluser som er på dag 15 og 16. Går ut fra EL testen blir positiv 14 mai denne gangen.

Mannen har ikke fått post fra purvis enda. Regner med postgangen er treg siden det har vært helg og 1 mai. Satser på det kommer i morgen, da skal vi hente ut på apoteket med en gang. Er spent på om han får noe.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...