Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Lover å komme sterkere tilbake senere i kveld. Venter besøk omtrent nå, men ville bare si jeg har ikke glemt dere ;)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Lover å komme sterkere tilbake senere i kveld. Venter besøk omtrent nå, men ville bare si jeg har ikke glemt dere ;)

:klem: så lenge

Ja lurte litt på hvor det ble av deg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, nå ble klokka mye gitt!! Jeg skal opp kl 5, så jeg rekker dessverre ingen dagbokrunde som jeg håpet. Håper dere tilgir meg.

I morgen reiser vi retning Oslo. Reiser litt tidligere så vi får slappet av å funnet oss til rette. På torsdag har mannen time hos Purvis, og det blir utrolig spennende!! Vi håper for alt i verden han kan hjelpe.

Da rekker jeg ikke komme innom her før torsdag kveld, men da skal det bli full oppdatering og dagbokrunde, I promiss. :)

Har jobbet en del i helgen, så det har ikke blitt tid til så mye. Er snart en uke siden EL testen ble positiv, og jeg har ingen symptomer. Det er nok tidli enda, men vi håååper sånn det klaffer snart. NÅ er det virkeli snart vår tur her.

Store :klem: til alle dere supersøte snille snuppelurer som har vært innom og holdt dagboka mi i live. Tusen takk, det er høyt verdsatt.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig også at det blir full klaff for dere Vennen.

Men lykke til hos Purvis uansett :klem:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke, lykke, lykke til på torsdag! Skal krysse fingrene for at dere får gode og positive svar. Gleder meg til å høre hvordan det gikk.

Ellers må dere ha det fint sammen med Impala og mannen i dag. Det er kjempekoselig å møte KG-venner!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...