Petra Prøvedokke Skrevet 11. april 2007 #2921 Del Skrevet 11. april 2007 så kjedelig at den tanta dukket opp igjen! skjønner kjempegodt at stå-på-viljen ikke er like sterk hele tiden. men det BLIR deres tur snart håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. april 2007 #2922 Del Skrevet 11. april 2007 Dere KOMMER til å lykkes! Og jammen har du noe å glede deg til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. april 2007 #2923 Del Skrevet 11. april 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. april 2007 Forfatter #2924 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg skjønner du har en god grunn til å mobbe mannen litt i dag? Synd med mensen, men krysser fingrene for neste PP. Er det lang ventetid for prøverør? ← Når vi blir søkt inn på prøverør kan det ta 7 mnd eller mer før vi kommer inn. . *oppdaterer meg* ← Koseli Hei vennen Dumt med mensen da, men ikke gi opp, snart er det deres tur. Og dere er jo allerede i systemet, så dette ordner seg Håper dere har det fint (du er vel på jobb?), og kos dere resten av påsken Stoooor ← ja, vi er jo i systemet, men alt tar så lang tid. . . Hvordan går det i Lilje-heimen? ← Jau takk, det går ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. april 2007 Forfatter #2925 Del Skrevet 11. april 2007 Kjedelig med mensen Men det vil skje!!! Dermed basta!!!! Kos deg med de siste påskedagene ← Vi satser på det vil skje en dag ja. . Sier som de andre at en dag er det deres tur også, men urettferdig er det at det skal ta så lang tid. Imponert over hvor positiv du er. ← positiv og positiv fru blom Jeg er også veldig imponert over hvor positiv du er og hvilket pågangsmot du har. ← takk takk Lenge siden sist nå... Har vært null og niks på KG de siste ukene, men skal skjerpe meg nå... Synd å høre om mensen igjen... Men godt å høre at du er så positiv! (Jeg har sikkert sagt den hundre ganger før, men 14 ble vårt lykketall ) :kys_2: ← Håper pp 14 blir vårt lykketall også Takk for koselig chat i går Vennen ← I like måte. Kjempekoseli En stooor til verdens beste Liljen ← Samme til deg, verdens beste impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. april 2007 Forfatter #2926 Del Skrevet 11. april 2007 så kjedelig at den tanta dukket opp igjen! skjønner kjempegodt at stå-på-viljen ikke er like sterk hele tiden. men det BLIR deres tur snart håper alt er bra med deg! ← Alt er bra med meg Dere KOMMER til å lykkes! Og jammen har du noe å glede deg til!!!! ← Gleder oss kjempemasse Innom med en ← tusen takk tilbake til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. april 2007 #2927 Del Skrevet 12. april 2007 Innom og ser hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. april 2007 #2928 Del Skrevet 12. april 2007 Håper du får en fin dag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. april 2007 #2929 Del Skrevet 12. april 2007 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 #2930 Del Skrevet 12. april 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. april 2007 #2931 Del Skrevet 13. april 2007 Håper du får en strålende helg vennen Her er det knallvær for tida, og det er det vel hos dere også? De melder jo opp mot 20 grader i helgen, så gjett om jeg skal være mase ute og jobbe i hagen!! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. april 2007 #2932 Del Skrevet 13. april 2007 Innom med en stooor fredagsklem, og ønske om en strålendes helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 13. april 2007 #2933 Del Skrevet 13. april 2007 Innom med en fredagsklem jeg også! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. april 2007 #2934 Del Skrevet 13. april 2007 ha en strålende helg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. april 2007 #2935 Del Skrevet 13. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. april 2007 Forfatter #2936 Del Skrevet 14. april 2007 Å fyttigrisen så fyllesyk jeg er.. Var på fest i går. Drakk ikke mye, men det jeg drakk gjorde meg såå dårlig at jeg skal aaaldri drikke det ever again!! Nå satser vi fullt på en liten spire snart og en laaang edruelig tid fremover EL ventet i neste uke, så her er det bare å kjøre på Ha en strålende lørdag. stor stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 14. april 2007 #2937 Del Skrevet 14. april 2007 Å fyttigrisen så fyllesyk jeg er.. Var på fest i går. Drakk ikke mye, men det jeg drakk gjorde meg såå dårlig at jeg skal aaaldri drikke det ever again!! Nå satser vi fullt på en liten spire snart og en laaang edruelig tid fremover EL ventet i neste uke, så her er det bare å kjøre på Ha en strålende lørdag. stor stor til dere alle ← Dere får til den store gullmedaljen.. Håper du får en fin lørdag, til tross for fyllesyke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. april 2007 #2938 Del Skrevet 14. april 2007 Håper du har det fint, til tross for fyllesjuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. april 2007 #2939 Del Skrevet 14. april 2007 Huff, jeg misunner deg ikke, Liljen! Å være fyllesjuk er helt pyton! Jeg får gjerne hangover i to dager, og hver eneste gang tenker jeg at nå må spiren se til h****** å sitte slik at jeg ikke KAN drikke.. Hihi... Hva var det du drakk for noe i går da, siden du ble så dårlig? God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. april 2007 Forfatter #2940 Del Skrevet 14. april 2007 Kinny: Ikke noe annet å gjøre nei MrsN: Jeg har det fint Kylling: Sånn har jeg tenkt hele dagen og Er fortsatt kvalm. Drakk sambuka Nå er det kos med mannen. Herli med en kveld alene. Det er veldig lenge siden vi 2 hadde en kveld med bare oss 2. Ha en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå