Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Driver du bare og går tur om dagen du eller? Savner deg... :sjenert:

:klem::klem::klem::klem:

Så ligger det i alle fall noen klemmer å venter på deg når du kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

For en lørdagskveld altså :) Har vært på søskenbarnfest, og det var ingen ting annet en en stur suksess!! Utrolig gøy. Mannen ble noe full, men jeg klarte holde meg til ett par cider og ett par kaffi og bayles.

Ang prøvefronten. Ingen flere symptomer. Absolutt nada atter en gang, så da regner jeg med det ikke er noe denne gangen heller. Sånn er det.

Skal få besøk av Impala i dag, og det blir stor stas. Her er nemli nyydelig vær, så da får vi vist de litt av byen og slikt :) Gleder oss. Skal lage lasagne til middag og.

Ha en strålende søndag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med søskenbarnfest da. Til sommeren skal vi i slektsstevne. Blir maaange folk da. Sist var vi over 100 :ler:

Det kan jo være noe selv om du ikke har symptomer da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Vannmelon: Ja, det var kjempegøy med søskenbarntreff. Vi ble gode og runde hele gjengen utover kvelden der ja :ler:

Capricorn: Tja, jeg har mine tvil på at det har klaffet denne gangen heller.. Har ingen forhåpninger iallefall.

I går hadde vi besøk av Impala og mannen. Var utrolig koseli. Spiste lasagne, gikk tur, pratet masse. Utrolig gøy. Håper ikke det blir lenge til neste gang :)

Jammen hadde ikke Impala fått en nydelig liten gravidmage og. Hun så veeelig godt ut. :Nikke:

Fri i dag, og nå går jeg bare utålmodig å venter på posten. Lurer på om skatten kommer i dag tro :klø:

Ha en strålende dag alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvangivelsen bør komme snart. Jeg fikk min før påske, så er nok rett rundt hjørnet :)

Hørtes ut som et koselig besøk. Kjenner dere hverandre fra før av, eller har dere blitt kjent via KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har kost deg masse i helgen :)

Venter også på selvangivelsen... Men jeg har jo omadressert post, så den tar vel et par dager ekstra da :forvirret:

Stakkars Liljen som skal jobbe hele påsken :troest:

Du får sende noen SMS dersom det blir for ille ;) Skal tenke på deg :klem:

Når jeg koser meg på verandaen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon: selvangivelsen kom ikke i dag heller.. Har blitt kjent med henne gjennom Kg ja. :) Kjempekoseli.

Eeyore: Jeg har og fri i dag altså :ler: og i morgen. Skal bare jobbe onsdag, lørdag og søndag jeg, så jeg er jo veldig heldig :)

Nå skal jeg finne noe å drive tiden med. vi får ny bil i dag, og jeg har fått æren av å hente siden mannen er på jobb :hoppe:

Selvsagt siden vi alltid har uflaks, så har det ikke blitt innmontert ryggesensor. (noe av det liljemannen gledet sei mest til ) vi får prøve å gjøre en god deal da.

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å oppdatere meg litt og for å ønske deg ei koselig påske :klem:

Venter på selvanivelsen du også ja? Jeg og ;) Har på følelsen at alle jeg kjenner i nabobyene rundt her har fått den forrige uke men her rundt omkring er det ikke så mange som har fått.. Kanskje vi bor i samme by siden hverken du eller jeg har fått den enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen.

Stiv i ryggen ja.. :tristbla: Nå har mannen og jeg kommet frem til at det kan være sengen det er noe feil med. Vi skal kjøpe ny seng i sommer. En skikkeli seng med motor så vi kan skru opp ryggen og beina. :)

Frida Frosk: Tusen takk :hoppe:

Shatika: Ja, hvem vet ;) Vi får ta det over en PM i så fall :)

Kylling: Ja, det var utrolig koseli :)

Leiababe: Det håper jeg og. Vi skal nok frese rundt i den nye bilen :hoppe:

:klem: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shatika: svar sendt :):klem:

Eeyore: Ja, den er stor nok til barnevogn ja :) :) Det er jo lov å drømme da. :klem:

Nå har vi hatt middag. Lagde noe jeg dikta i hodet selv. Hadde poteter, blomkål, brokkoli, løk, gulrøtter og skinke i ei form jeg hadde vann og fløte, med ost på toppen. Ble knallgodt, så nå er vi gode å mette her.

Har kjøpt tester til torsdag, bare i tilfelle jeg ikke skulle ha fått tanta til da. Jeg har ingen symptomer da, så tror nok tanta kommer den..

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM på torsdag allerede? Og jeg som ikke får kommet innom her før på mandag igjen.

Ha en fortsatt fin påske. Håper den blir ekstra fin etter å ha testet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...