Catus Skrevet 30. mars 2007 #2881 Del Skrevet 30. mars 2007 Innom for å oppdatere meg, og for å ønske deg en fin helg og en flott påske! Masse fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mars 2007 #2882 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, solstråla - håper du får ei fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. mars 2007 #2883 Del Skrevet 30. mars 2007 Driver du bare og går tur om dagen du eller? Savner deg... Så ligger det i alle fall noen klemmer å venter på deg når du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. april 2007 Forfatter #2884 Del Skrevet 1. april 2007 Hei hei For en lørdagskveld altså Har vært på søskenbarnfest, og det var ingen ting annet en en stur suksess!! Utrolig gøy. Mannen ble noe full, men jeg klarte holde meg til ett par cider og ett par kaffi og bayles. Ang prøvefronten. Ingen flere symptomer. Absolutt nada atter en gang, så da regner jeg med det ikke er noe denne gangen heller. Sånn er det. Skal få besøk av Impala i dag, og det blir stor stas. Her er nemli nyydelig vær, så da får vi vist de litt av byen og slikt Gleder oss. Skal lage lasagne til middag og. Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. april 2007 #2885 Del Skrevet 1. april 2007 Hørtes gøy ut med søskenbarntreff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. april 2007 #2886 Del Skrevet 1. april 2007 Så morro med søskenbarnfest da. Til sommeren skal vi i slektsstevne. Blir maaange folk da. Sist var vi over 100 Det kan jo være noe selv om du ikke har symptomer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2887 Del Skrevet 2. april 2007 Hei hei Vannmelon: Ja, det var kjempegøy med søskenbarntreff. Vi ble gode og runde hele gjengen utover kvelden der ja Capricorn: Tja, jeg har mine tvil på at det har klaffet denne gangen heller.. Har ingen forhåpninger iallefall. I går hadde vi besøk av Impala og mannen. Var utrolig koseli. Spiste lasagne, gikk tur, pratet masse. Utrolig gøy. Håper ikke det blir lenge til neste gang Jammen hadde ikke Impala fått en nydelig liten gravidmage og. Hun så veeelig godt ut. Fri i dag, og nå går jeg bare utålmodig å venter på posten. Lurer på om skatten kommer i dag tro :klø: Ha en strålende dag alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. april 2007 #2888 Del Skrevet 2. april 2007 Selvangivelsen bør komme snart. Jeg fikk min før påske, så er nok rett rundt hjørnet Hørtes ut som et koselig besøk. Kjenner dere hverandre fra før av, eller har dere blitt kjent via KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. april 2007 #2889 Del Skrevet 2. april 2007 Høres ut som du har kost deg masse i helgen Venter også på selvangivelsen... Men jeg har jo omadressert post, så den tar vel et par dager ekstra da Stakkars Liljen som skal jobbe hele påsken Du får sende noen SMS dersom det blir for ille Skal tenke på deg Når jeg koser meg på verandaen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. april 2007 Forfatter #2890 Del Skrevet 2. april 2007 Vannmelon: selvangivelsen kom ikke i dag heller.. Har blitt kjent med henne gjennom Kg ja. Kjempekoseli. Eeyore: Jeg har og fri i dag altså og i morgen. Skal bare jobbe onsdag, lørdag og søndag jeg, så jeg er jo veldig heldig Nå skal jeg finne noe å drive tiden med. vi får ny bil i dag, og jeg har fått æren av å hente siden mannen er på jobb Selvsagt siden vi alltid har uflaks, så har det ikke blitt innmontert ryggesensor. (noe av det liljemannen gledet sei mest til ) vi får prøve å gjøre en god deal da. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. april 2007 #2891 Del Skrevet 2. april 2007 Så artig med ny bil! Grattis. Ha en fortsatt fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. april 2007 #2892 Del Skrevet 2. april 2007 Innom for å oppdatere meg litt og for å ønske deg ei koselig påske Venter på selvanivelsen du også ja? Jeg og Har på følelsen at alle jeg kjenner i nabobyene rundt her har fått den forrige uke men her rundt omkring er det ikke så mange som har fått.. Kanskje vi bor i samme by siden hverken du eller jeg har fått den enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. april 2007 #2893 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer med ny bil! Hørtes koselig med besøk av Impala og Impalamannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 2. april 2007 #2894 Del Skrevet 2. april 2007 Hei og hopp Håper du får en superduperfantastisk flott påske sammen med din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. april 2007 Forfatter #2895 Del Skrevet 3. april 2007 God morgen. Stiv i ryggen ja.. Nå har mannen og jeg kommet frem til at det kan være sengen det er noe feil med. Vi skal kjøpe ny seng i sommer. En skikkeli seng med motor så vi kan skru opp ryggen og beina. Frida Frosk: Tusen takk Shatika: Ja, hvem vet Vi får ta det over en PM i så fall Kylling: Ja, det var utrolig koseli Leiababe: Det håper jeg og. Vi skal nok frese rundt i den nye bilen til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. april 2007 #2896 Del Skrevet 3. april 2007 Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. april 2007 #2897 Del Skrevet 3. april 2007 Hallo Vennen Grattis med ny bil da Er den stor nok til barnevogn? Ha en flotters tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. april 2007 Forfatter #2898 Del Skrevet 3. april 2007 Shatika: svar sendt Eeyore: Ja, den er stor nok til barnevogn ja :) Det er jo lov å drømme da. Nå har vi hatt middag. Lagde noe jeg dikta i hodet selv. Hadde poteter, blomkål, brokkoli, løk, gulrøtter og skinke i ei form jeg hadde vann og fløte, med ost på toppen. Ble knallgodt, så nå er vi gode å mette her. Har kjøpt tester til torsdag, bare i tilfelle jeg ikke skulle ha fått tanta til da. Jeg har ingen symptomer da, så tror nok tanta kommer den.. Ha en flott dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. april 2007 #2899 Del Skrevet 3. april 2007 IKM til torsdag allerede? det er jo ikke lenge til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. april 2007 #2900 Del Skrevet 3. april 2007 IKM på torsdag allerede? Og jeg som ikke får kommet innom her før på mandag igjen. Ha en fortsatt fin påske. Håper den blir ekstra fin etter å ha testet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå