Kylling Skrevet 5. mars 2007 #2681 Skrevet 5. mars 2007 Hvorfor jeg har tenkt på deg? Hmm.. Tror jeg skriver det i en PM jeg Ha en fin kveld, vennen!
Liljen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #2682 Skrevet 6. mars 2007 God morgen.. Rekker bare en rask tur innom siden jeg skal på jobb... Har testet i dag, og det ble negativt. Da er det bare å vente på tanta som kommer i kveld eller i morgen.. Jeg var sikker på at det ble negativ test, så jeg er ikke trist.. Ha en fin dag
Toblerone Skrevet 6. mars 2007 #2683 Skrevet 6. mars 2007 Litt trist med negativ test uansett da Når der neste "ledd" i utredningen forresten?
Frida Frosk Skrevet 6. mars 2007 #2684 Skrevet 6. mars 2007 Innom med en klem. Kjedelig med negative tester, men nå er du jo i gang og da er det nok ikke lenge før det dukker opp to blå!
Gjest Leiababe Skrevet 6. mars 2007 #2685 Skrevet 6. mars 2007 Bra du tar det med godt mot. Litt lettere når man er forberedt på det.. Ha en fin dag
Eeyore Skrevet 6. mars 2007 #2687 Skrevet 6. mars 2007 Dumt med negativ test Men så lenge tanta ikke har kommet er det håp SKREMMER TANTA VELDIG!!! Håper ikke dagen var helt ødelagt for det vennen Ta en tur i dagboka mi, så skal du se det finnes værre dager...
angelou Skrevet 6. mars 2007 #2689 Skrevet 6. mars 2007 Så sløv som jeg er har jeg ikke fått med meg at du har IKM nå en gang jeg Så dumt med negativ test, men godt du ikke ble lei deg - er det litt greiere nå når du er i prosessen med å få hjelp eller? Stor klem
shatika Skrevet 6. mars 2007 #2691 Skrevet 6. mars 2007 Innom med en god klem til deg jeg.. Negativ test er noe herk
Impala Skrevet 6. mars 2007 #2692 Skrevet 6. mars 2007 Så bra at du ikke ble lei deg for negativ test Men nå var du vel veldig forberedt på at den kunne bli det også da. Men snart, er det deres tur også
Liljen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #2693 Skrevet 7. mars 2007 Hei hei Nå har jeg hatt meg en liten dagbokrunde mens mannen laget semulegrøt. Venter tante fy på besøk i dag, men har ikke sett noe til henne enda.. Merkeli. Iallefall siden testen var så himla negativ, da vet jeg at den skal komme :klø: For aller første gang siden vi ble prøvere ønsker jeg at den skal komme. For jeg skal ta vevsprøve og andre prøver på dag 5 i syklusen (mandag), og alt avhenger at den kommer i rute.. Ja, ja.. Ha en strålende dag i det nydelige været. stor
Eeyore Skrevet 7. mars 2007 #2694 Skrevet 7. mars 2007 Men dersom den ikke kommer, så har du jo ikke noe behov for de prøvene Ønsker deg lykke til uansett vennen Prøver stadig å se etter deg msn, men du står alltid borte...
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #2695 Skrevet 7. mars 2007 trist med negativ test, men godt å høre at du er ved godt mot yndlingsLiljen min...
Liljen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2698 Skrevet 8. mars 2007 Eeyore: Er av og til på msn, selv om det står borte... Cr@sh: Jeg er ved godt mot vett du til deg også favorittcr@shen min Pi@: Frida Frosk: Må nok ta dagbokrunden i morgen siden det er rimeli seint. Har akkuratt kommet fra jobb.. Fortsatt ingen tante, og superømme pupper.. Jeg forstår ingenting :klø: Er på dag 29, jeg som går som ei klokke på 27 dager sykluser... Stor til dere alle
Impala Skrevet 8. mars 2007 #2700 Skrevet 8. mars 2007 Det høres jo spennende ut det vennen Krysser alt jeg har for at tanta skal holde seg borte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå