Vannmelon Skrevet 28. februar 2007 #2641 Del Skrevet 28. februar 2007 Så bra! Godt at ting var bedre enn forventet Håper alt ordner seg raskt nå, da. Nå virker det jo som om dere får masse hjelp framover. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. februar 2007 #2642 Del Skrevet 28. februar 2007 Så fine nyheter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #2643 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Impala, Petra Prøvedokke x 3, Angelou x 4, Kylling x 2, Toblerone x 3, Frida Frosk, Cr@sh, Pasha, Capricorn x 3, Kinny, Eyla, Eeyore, Vannmelon og Pi@: til dere alle sammen. Dere er helt fantastiske. Nå er jeg virkeli i toppform. Har vært ett stort smil hele dagen. Tenk at jeg kan bli gravid!!! Kan det bli bedre. Fikk plutseli tilbake hele min kvinnelighet Er litt støl i livmoren etter all den kontrastvesken, men du verden så verdt det. Nå er neste steg på veien: ned 5 kg på meg, 15 på mannen, slutte å røyke og begynne å trene begge 2. Før sommeren har vi nemli planlagt at jeg skal være gravid, så sånn er det Nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde her. Det skal bli morsomt. Liljen is back :hoppe: Endret 28. februar 2007 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. februar 2007 #2644 Del Skrevet 28. februar 2007 Så bra at ting var bedre enn forventet. Det var gledelige nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. februar 2007 #2645 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. februar 2007 #2646 Del Skrevet 28. februar 2007 Åh... Så herlig å lese at ting går rette veien for dere, vennen! Og suuupert å ha deg "tilbake"!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #2647 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, jeg hadde aldri kunne inbille meg at jeg skulle få så gode nyheter, virkeli ikke, så dette var hundre prosent supert!!!! Nå skal liljen snart få bolle i ovnen Ååå det er så mye jeg gleder meg til... Handle gravidklær, babyklær, utstyr.... *drømmer* Lurer på når det egentli skal klaffe da, og hvorfor i all verden har det tatt så lang tid??? anyways, nå skal jeg titte litt på tv Ha en strålende kveld, jenter. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 28. februar 2007 #2648 Del Skrevet 28. februar 2007 Så herlig å lese Liljen Supert at dere får bra med oppfølging fremover. Nå som du veit at ting er bra så er jo muligheten stor for at du kommer til å slappe mer av også, og da tenker jeg du snart har en positiv graviditetstest foran deg ja Mange klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. februar 2007 #2649 Del Skrevet 28. februar 2007 Du fortjente gode nyheter nå. Håper spiren sitter snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mars 2007 #2650 Del Skrevet 1. mars 2007 ååå, det er så godt at Liljen er glad og at du er "tilbake" håper du har en flott torsdag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mars 2007 #2651 Del Skrevet 1. mars 2007 Bare innom for å si hei. Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mars 2007 #2652 Del Skrevet 1. mars 2007 Så flotte nyheter! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegner Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. mars 2007 #2653 Del Skrevet 1. mars 2007 Lurer på når det egentli skal klaffe da, og hvorfor i all verden har det tatt så lang tid??? ← Det har jeg og lurt på en stund nå... Men snart har vi en positiv test begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #2654 Del Skrevet 1. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mars 2007 #2655 Del Skrevet 2. mars 2007 Lurer på når det egentli skal klaffe da, og hvorfor i all verden har det tatt så lang tid??? ← Nå er det jo noen her i livet som bruker litt lengre tid enn andre da. Dere har jo ikke prøvd ett år enda Elllers, godt å se at du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. mars 2007 #2656 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, som gynekologen på sykehuset sa til meg når han spurte hvor lenge vi hadde prøvd og jeg svarte 5 måneder - " så heldige dere var at det klaffa så fort da"....så det er tydeligvis mer vanlig enn man tror at det tar litt tid Og jeg som synes 5 måneder var driiitlenge Håper du får ei fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 2. mars 2007 #2657 Del Skrevet 2. mars 2007 Så godt å høre at alt var bra!! Håper du får en superfin helg Liljen. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #2658 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei hei Ja, jeg syns 11 mnd er lenge nok jeg... Litt utålmodig kanskje.. Har vært en tur på byen, så jeg tror jeg skal pelle meg i seng nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2007 #2659 Del Skrevet 3. mars 2007 Fin form idag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #2660 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei hei Jeg er faktisk i veldig fin form. Ble ikke så mye i går. Bare ett par cider for kosen egentli. Tror ikke det er noen fare med å drikke denne pp akkuratt. Er redd ett eventuell befruktet egg kom ut med kontrastvesken når jeg var hos legen. Vi har begynt å pusse opp gangen nå siste post på første etasjen Det blir dugnad her i dag og i morgen. Ha en strålende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå