Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært mye jobb i det siste, og nå har mannen og jeg bestemt oss for å jekke ned og rett og slett prøve å sitte mere hjemme å kjede oss rett og slett.  :ler:

Høres ut som en god plan! Det er nedvurdert å sitte hjemme å kjede seg. Jeg er kanskje litt FOR flink til det, men.. :sjenert:

Håper du koste deg på fest i går, og at formen i dag ikke bærer så alt for mye preg av det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg? Og bra fest? Jeg satt og deppa i går siden jeg ikke kunne (el. ikke burde) bli med mannen på fest. Men i dag er jeg veldig glad for at jeg holdt meg unna! Ingen fyllesjuke! :) ( og om det er en liten spire som forsøker å klore seg fast, så ville det vel ikke akkurat vært bra å gå på fylla... :sjenert:)

Hvordan går det på skrittfronten? Jeg skal regne ut gjennomsnittet i kveld. Tror jeg må gå som en helt i dag om jeg skal få 10 000 i snitt. Heldigvis er det bra vær! :)

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Så koseli at dere stikker innom :):klem: til dere alle.

Hadde det topp på fest. Ble full som en dupp!! Så nå er det leeenge til neste gang.

Passer nevøen min nå. Har hatt han siden i går kveld. Så nå ligger han å koser sei på gulvet :)

Skal ut å gå tur i det fine været, og jeg ligger veldi dårli ann på skrittformen denne uka, Kylling... Skal virkeli ta meg sammen neste uke :) You bet!!

Ha en strålende søndag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

Kos deg masse i dag med boller og krem :) Håper du ikke er fyllesyk etter dagen i går. jeg er på bedringens vei etter influensa, men er fortsatt litt :forkjola:.. :(

Håper alt er bra med deg :) Savner å være inne her hver dag, nå tar jeg bare et skippertak hver helg, litt dumt, men sånn blir det nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kunne drikke seg full innimellom også, selv om jeg egentlig ikke savner det. savner faktisk ikke alkohol i det hele tatt :overrasket:

Ha en strålende mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Hørtes moro ut med en skikkelig fest i helga. Lenge siden jeg har vært på det nå egentlig. Hadde vært stas, må kanskje få til noe til helga igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med tantebarn, vi skal passe mine to minste nevøer neste helg.

I dag har jeg gått til innkjøp av både damiana og wild yam, så denne pp prøver vi alt :)

Hadde vært moro å ha termin samtidig ja, vi får satse på det ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...