Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Vannmelon, Mrs N, Capricorn, Anerikke, Frida Frosk, Pi@ og Petra Prøvedokke:

:klem::klem::klem: til dere alle for trøsteklemmer og gode ord :)

Tanta har ikke kommet ennå.. Den skal komme i dag eller i morgen.. Har skrevet i morgen på februarlista... :sjenert:

Er det ikke slik at di sier at så lenge tanta ikke har kommet er det håp??

Det er i så fall lite siden jeg fikk negativ test i morges tror jeg..

Skal da innrømme at jeg måtte se på testen igjen etter noen timer.. Da var den blitt svaaaaak positiv.. Men det var jo for sent å se på den så det kan være tilfeldig.. :sjenert: Har aldri fått sånn før selv om testen har ligget i flere døgn :ler:

Ja, ja ja.. jeg innrømmer det.. tyyyyypisk meg... :rodme: Prøver iallefall å si tusen ganger til meg selv at mensen kommer i morgen.. Hmm..

:klem: så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt håp så lenge tanta ikke har kommet. Mange som ikke tester positivt før etter IKM, men skjønner jo at du ikke helt tør å håpe. :)

Skal krysse fingre for deg jeg.

Ha en super onsdagskveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..

IKM dagen, ingen tante har meldt sei enda men den er nok like rundt hjørnet.. Har begynt å få litt mensverk, og jeg har veldi vondt i hodet..

Tok en billigtest i morges, negativ.

Petra Prøvedokke: takk, takk :)

Mrs N: Hvis ikke tanta kommer i dag blir det ikke test før søndag nå tenker jeg. Testet du og IKM dagen??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg testet på IKM og dagen etterpå. Men mener å huske at jeg ikke fikk positivt resultat før om morgenen to dager etter IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Spennende da, Mrs N :) Det som er så spesiellt nå er at jeg bruker å kjenne kraftige menssmerter på denne tiden IKM dagen, og jeg har bare svake murringer.. Krysser fortsatt fingrer jeg :) Og hvis tanta skulle komme, så kan det jo veldi godt være egget var befruktet for det... Mye tyder på det. Men det finner jeg nok aldri ut da tror jeg..

Det blir uansett ingen testing før lørdag i så fall, for jeg har brukt altfor mye penger på unødvening testing, så nå skal jeg ikke teste før jeg har sjanse til å få positiv!!!

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser også fingre og tær for deg, Liljemor. Det er jo fremdeles håp da, siden tanta ikke er dukket opp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å melde at tanta har fremdeles ikke kommet. Nå er den faktisk forsinket... Kommer nok i kveld tenker jeg ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ, dette er spennende vennen :legrine: Klart det er håp enda :hoppe::hoppe: Det er mange som ikke tester positivt for etter IKM veit du.. Ei venninne av meg testet ikke positivt før nesten to uker etter IKM hun.. :)

Krysser alt som krysses kan for deg :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette hørtes jo spennende ut.. Du skal ikke teste før lørdag? Sikker på det? ;)

Hvordan er det med skrittene i dag? Jeg har 15641 :)

Spinning får fart på sakene!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekker ikke skrive noe særlig mere enn at nå har mensen kommet. Riktig nok kjempemørkt spottinglignende, men syns likevell det er såpass mye at en kan kalle det mensen...

Game over for pp11..

Dag 1 pp 12... :tristbla::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er så slitsomt å gå sånn og håpe i noen dager, så blir man plutselig overrasket av mensen likevel...:troest:

Vet hvordan du har det :tristbla:

Men en veldig fin dag i dette året skal vi sitte der på badegulvet, veldig overrasket og med tårer i øynene, når vi ser på den positive tisse-pinnen vår...!! Helt sant altså :Nikke:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:

Æsj, så gikk det ikke din vei denne ganga heller. Føler veldig med deg, vennen. Håper du får en noenlunde fin dag tross alt.

En STOR :klem: til favorittliljen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capricorn, Shatika og Kylling: :klem::klem::klem: til dere..

Det gikk til helvete denne gangen og..

Dag 2 pp 12, og mensen er her for fullt......

Jeg er helt tom for ord, og føler det hele er håpløst..

Kan røpe noe jeg har visst lenge.. Den 28 skal jeg på Kvinneklinikken på videre utredning.. Holder en meget lav profil frem til da. Ingen temping, testing eller noe..

:klem: igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppis...

Leit å høre at mensen kom denne gangen også... :kose:

Men ikke gi opp. PP14 var lykken for oss med nr.1.... ;)

Tenker på deg (selv om jeg har lite tid og overskudd til KG for tiden :sjenert: )

:klem: & :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...