Liljen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #2401 Del Skrevet 23. januar 2007 Og selvsagt til dere alle. Hei hei Nå får jeg tid til en liten oppdatering før jeg stikker ut døra her Jeg har selvsat blitt forkjøla igjen , og jeg er så sur Nekter nekter nekter å bli forkjøla igjen, har jo for pokker vært syk i over en måned nå.... Har iallefall inntatt 3 kopper melk med honning i går og i dag. Hjalp litt det.. Har drevet litt med billigetester denne måneden, og di er liksom alltid nesen positive, slår ikke ut, så jeg har tatt en hver dag, nå har den jaggu blitt svakere igjen :klø: Ja, ja.. Vi tar annenhverdag metoden, så vi skulle vell være sikret uansett når EL er Mannen er veldig opptatt med at det blir annenhver dag, spiser vitaminene sine, ingen varme i setet i bilen osv.. Søte han Jeg kan bare ikke ønske meg noen annen i hele verden Her om dagen ringte han meg å spurte om jeg kunne kjøpe mere sink tabletter, han var gått tom Nå skal vi ut å hjelpe noen med å løfte litt ting som skal inn i ett hus. Mannen der i huset har betennelse i begge armene, så han klarer ikke løfte noen ting. Ha en strålende tirsdag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. januar 2007 #2402 Del Skrevet 23. januar 2007 Betennelse i begge armene? Huff da. Det høres da ikke noe godt ut Det er synd at du er så mye syk da. Jeg sitter og venter på at jeg skal bli forkjøla men for første gang på snart 10 år har jeg ikke vært forkjølet om vinteren. Det må ha vært de vitaminpillene jeg knasket meg igjennom i første trimester Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #2403 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei hei, MrsN Jeg har knasket altmulig slags vitaminer og mineraler helt siden prøvingen startet.. Kanskje jeg tar for mye vitaminer?? Tar multivitamin, omega3, Damiana (frem til EL) , efantal (skal være bra for prøvere og gravide), ekstra c vitaminer (siden jeg er så dum å røyker, trenger jeg ekstra c vitaminer)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. januar 2007 #2404 Del Skrevet 23. januar 2007 Vel, kroppen din vil jo bare ta opp det den trenger av vitaminer. Ellers så tygger jeg cheerios til den store gullmedaljen (gjerne 2 skåler om dagen) og den inneholder C-vitamin og folat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #2405 Del Skrevet 23. januar 2007 Cheerios skal handles inn Tusen takk for tips. Her skal alt prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. januar 2007 #2406 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, men en blir jo noe rastløs. I dag derimot, er det knallvær her ← Har du hørt om å slappe av? Mannen er veldig opptatt med at det blir annenhver dag, spiser vitaminene sine, ingen varme i setet i bilen osv.. Søte han Jeg kan bare ikke ønske meg noen annen i hele verden Her om dagen ringte han meg å spurte om jeg kunne kjøpe mere sink tabletter, han var gått tom ← Herlige mannen da Jeg har knasket altmulig slags vitaminer og mineraler helt siden prøvingen startet.. Kanskje jeg tar for mye vitaminer?? Tar multivitamin, omega3, Damiana (frem til EL) , efantal (skal være bra for prøvere og gravide), ekstra c vitaminer (siden jeg er så dum å røyker, trenger jeg ekstra c vitaminer)... ← Hva er Damiana og efental? Så godt å se deg tilbake Nei, må ikke bli syk igjen nå! Pakke seg godt inn med skjerf og votter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. januar 2007 #2407 Del Skrevet 23. januar 2007 åå, du er heldig som har en mann som virkelig går inn for prøvinga!! Så kjedelig med forkjølelse! Jeg har ikke vært ordentlig forkjøla denne vinteren. Rart, for jeg omgås store mengder snørr hver dag! Jeg begynner vel å bli immun mot det meste nå. Snodig med EL-testene, men det kommer vel litt an på når du tester også det? At LH-nivået er på topp f.eks bare noen timer midt på dagen, og når du tester så har det gått ned igjen? (Ikke at jeg er noen ekspert altså, langt derifra! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. januar 2007 #2408 Del Skrevet 23. januar 2007 Så morsomt at mannnen din også er så ivrig Ikke bli syk, nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 23. januar 2007 #2409 Del Skrevet 23. januar 2007 Skjønn mann du har da Uff, kjedelig å være så mye syk. Blir fryktelig lei av det.. Håper du snart blir frisk som en fisk. Du bør kanskje slappe av helt et par dager, kanskje du bare trenger litt ro og hvile? God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. januar 2007 #2410 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg oppdaget akkurat at vi har IKM på (omtrent) samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. januar 2007 #2411 Del Skrevet 23. januar 2007 Det var da voldsomt til sykdom hos deg da? Det er slitsomt å gå å hangle sånn i lengre tid, og jeg håper det snart slipper taket. Ellers håper jeg vi snart sees her igjen, det er så lenge siden sist. Du er savnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #2412 Del Skrevet 24. januar 2007 ååå, mannen din høres såå søt ut kjedelig at du er syk - håper du fort blir frisk og rask igjen!! mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. januar 2007 #2413 Del Skrevet 24. januar 2007 Søte Liljemannen :herter: Håper ikke du har blitt skikkelig syk igjen, nå må det da snart gi seg for din del Håper du har en superduper dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #2414 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei hei Eeyorex2: IKM på samme dag guuuuuri så spennende Slappe av?? :klø: Eeehhh... dårlig på det jeg.. Damiana er noe jeg har kjøpt på helsekost. Tar det frem mot EL, og når EL er vært tar jeg Wild Yam som visstnok er naturlig progrestron. Her skal alt prøves minst en periode Efantal er og noe jeg har skaffet meg på helsekost. Det består av naturlige fiskeoljer, nattlysolje og vitamin E. Kylling: Jeg tester med noen billigetester jeg hadde liggendes. Har testa nå midt på dagen, og det ser ut til at LH nivå stiger igjen akkuratt i rute. Da blir EL i morgen som jeg trodde. Kjenner det på kroppen og. En skulle tro jeg og var imun mot det meste av sykdommer, men den gang ei.. Vannmelon: Ja, mannen min er den beste syns jeg Bli syk?? Jeg ble dessverre syk i natt IGJEN!!! Leiababe: Ja, kjempetrist å være syk hele tiden.. Forstår ingenting, for jeg har aldri vært så mye syk som nå i det siste.. Bippe: Jeg syns snart jeg har fått nok sykdom. Hva galt har jeg gjort tro?? :klø: Nå begynner jeg på 5 uka mi med forkjølelse og influensa. Fikk pause en liten uke.. Petra Prøvedokke: Ja, mannen min er virkeli søt Yamaha: Jo, jeg ble syk igjen.. Helt helt typisk.. Ja, som jeg skreiv ovenfor, så har forkjølelsen atter en gang inntatt kroppen min, og jeg er så utrolig drittlei at det halve kunne vært nok .. Nå skal jeg holde raua inne til jeg er hundre prosent frisk.. !!! Ikke får jeg gått å sett den lille jenta jeg ble tante til heller når jeg er sånn.. Ellers.. Bare bra, når jeg kom hjem fra jobben nå, hadde mannen fyrt i peisen og stekt baguetter til meg Nå koser jeg meg med en kopp kaffi etter ett herlig måltid. Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 24. januar 2007 #2415 Del Skrevet 24. januar 2007 Masse masse god bedring! Blir frisk fort da Men litt koselig å bli dulla med og en gang i blant da, må utnytte det som best kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2007 #2416 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) God bedring vennen Nå må du bli fort frisk igjen Snille mannen din som steller så godt med deg Endret 25. januar 2007 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. januar 2007 #2417 Del Skrevet 25. januar 2007 Det virker ikke som om du er noe flink til å slappe av, men det kan nå høres ut som om det er det kroppen din vil få deg til å gjøre, så mye som du tydeligvis hangler. Legg deg under dyna og få mannen til å komme med kakao, en bok eller noen blader og litt sjokolade, og bare slapp av en dag eller tre. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. januar 2007 #2418 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei Vennen! Fikk jo ikke vite hvordang det gikk hos den nye niesen din i går, siden det ble så mye frem og tilbake med msn Skal sende deg noen solstråler fra ferien så du blir frisk jeg Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. januar 2007 #2419 Del Skrevet 25. januar 2007 Så kjedelig at du har blitt syk da...igjen... Bare slapp av som best du kan. Bare sørge for å bli frisk så fortsom mulig. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2007 #2420 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei SÅ dumt at du er blitt syk, ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå