Bikerb@be Skrevet 20. januar 2007 #2381 Del Skrevet 20. januar 2007 Gratulerer så mye som tante og onkel Kanskje du kan sende en PM med ett bilde (hvis det går ann), siden jeg ikke kunne motta på mobilen?? Hils så mye til de lykkelige nybakte foreldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #2382 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei hei Og tusen takk for gratulasjoner Enda en å skjemme ut Capricorn: Ja, nå må det vell snart bli vår tur Jeg har tro på det. 2007 har så vidt begynt. Kylling: for meg i går, men i dag slår du meg tror jeg.. Vet ikke hvor mye jeg skal gå ut i dette været. Her pøser det ned. Det er vell helt naturlig når en ønsker sei små selv at en blir litt missunneli.. Pasha: tusen takk Bikerb@be: Du er på jobb ser jeg Skal prøve på det. Kanskje jeg tar ett bedre bilde når jeg besøker di i morgen. Nå skal vi hente den lille tøffingen. Blir kos. Jeg har selv spurt om å få låne, noe søster satte stor pris på Ha en strålende lørdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2007 #2383 Del Skrevet 20. januar 2007 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. januar 2007 #2384 Del Skrevet 20. januar 2007 Innom for å ønske deg en fantastisk lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. januar 2007 #2385 Del Skrevet 20. januar 2007 Gratulerer som tante!!! Håper både niesen og nevøen kan bidra til action i eggstokkene Skulle gjerne ha joinet det på tirsdag, men da er ikke svømmehallen her åpen, så da får jeg ta det til torsdag igjen istedet. Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 20. januar 2007 #2386 Del Skrevet 20. januar 2007 Heisann! Gratulerer som tante! Er selv tante til 2 stk, + filletante til en gutt. Det er skikkelig koselig. I dag har det blitt en røyk så langt. Går det bra med deg og røykingen eller? Ser du er kjempeflink til å gå masse turer. Har lånt med meg skritt-telleren til mamma, og hadde store planer om å gå masse turer, men jeg ble selvfølgelig syk, og har vært det en uke nå. Håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. januar 2007 #2387 Del Skrevet 20. januar 2007 Grattis som (favoritt-)tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #2388 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Ha en fin lørdag! ← Takk takk Ha en fin søndag. Innom for å ønske deg en fantastisk lørdag! ← tusen takk, du må ha en fantastisk søndag Gratulerer som tante!!! Håper både niesen og nevøen kan bidra til action i eggstokkene Skulle gjerne ha joinet det på tirsdag, men da er ikke svømmehallen her åpen, så da får jeg ta det til torsdag igjen istedet. Stoooor ← Håper og på litt action i eggstokkene. Vi får finne en annen dag å svømme på. Heisann! Gratulerer som tante! Er selv tante til 2 stk, + filletante til en gutt. Det er skikkelig koselig. I dag har det blitt en røyk så langt. Går det bra med deg og røykingen eller? Ser du er kjempeflink til å gå masse turer. Har lånt med meg skritt-telleren til mamma, og hadde store planer om å gå masse turer, men jeg ble selvfølgelig syk, og har vært det en uke nå. Håper du har hatt en fin dag! ← Ehh.. Det går noenlunde med røykinga. Har ca 6 til dagen. Må nok bare kutte tvert. Du er jammen flink Grattis som (favoritt-)tante! ← tusen takk Jeg er selvsagt kjempestolt. til dere alle Endret 21. januar 2007 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #2389 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei hei Ja, nå er jeg oppe alene. Har vært det en stund. Holder på å bake brød og greier Guttene sover. Tenk den lille tassen har sovet fra 00.30 til 8.45, for så å få ny bleie, mat og sovnet igjen. La han i sengen ved siden av onkel, så nå snorker di begge 2 Tenkte gå ut å gå en liten tur. Benytte annledningen siden jeg endeli har baby og barnevogn helt for meg selv. Været er betrakteli bedre i dag. Blåser og regner ikke. I går var det orkan i kastene, så da ble det bare inne på oss, og bare 3967 skritt.. Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. januar 2007 #2390 Del Skrevet 21. januar 2007 Du hadde flere "inneskritt" enn meg da! Hørtes koselig ut med trilletur. Ha en fin dag, Liljemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. januar 2007 #2391 Del Skrevet 21. januar 2007 Så flink du er som baker! Jeg antar at du har hatt på det pedometeret mens du har flydd etter nevøen? Jeg antar det blir en del flere skritt enn på en helt vanlig dag... Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #2392 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei hei Kylling: Det var totalen min i går. Ingenting å rope hurra for nei. Cr@sh: Jeg har 2 nevøer. 1 på 20 mnd, og 1 på 3 mnd. Nå passer vi den minste. Men den andre dagen når jeg passet den eldste, så ble det nok ett par skritt ekstra ja Nå er det litt kvalitetstid mens lilletass sover. Skal ut i det deilige været etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. januar 2007 #2393 Del Skrevet 21. januar 2007 Gratulerer som tankte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. januar 2007 #2394 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei vennen Takk for koselig mail på fredag, og sms'er i går Håper du har en fin søndag, og at du har fått gått tur. Her har det snødd helt til nå, men nå har det nesten gitt seg. Glad for at du er til :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 #2395 Del Skrevet 21. januar 2007 Gratulerer som tante! Høres koselig ut Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. januar 2007 #2396 Del Skrevet 21. januar 2007 Det er litt deilig å kunne kose seg inne, når det er sånn vær ute da Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 21. januar 2007 #2397 Del Skrevet 21. januar 2007 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. januar 2007 #2398 Del Skrevet 21. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. januar 2007 #2399 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvor er det blitt av deg? Du er savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #2400 Del Skrevet 23. januar 2007 Gratulerer som tankte ← Tusen takk (regner med det var tante du skulle skrive ) Hei vennen Takk for koselig mail på fredag, og sms'er i går Håper du har en fin søndag, og at du har fått gått tur. Her har det snødd helt til nå, men nå har det nesten gitt seg. Glad for at du er til :-D ← Takk for at du er til vennen Gratulerer som tante! Høres koselig ut Ha en fin søndag. ← Koseli å være tante ja, men du verden det må være bedre å ha sine egne små... Det er litt deilig å kunne kose seg inne, når det er sånn vær ute da Søndags ← Ja, men en blir jo noe rastløs. I dag derimot, er det knallvær her Håper du har det bra ← Jeg har det bra ja. Tusen takk. ← Tittei. Hvor er det blitt av deg? Du er savnet ← Ååå du er vell søt da Jeg er her , vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå