Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

:klappe::klappe: nesten 15000 skritt! så flink du er!!!!

det beste i forhold til røykesluttingen er nok å kutte tvert, ja! det føles helt håpløst et par-tre dager, men så går det faktisk bedre. men man må plage seg selv noen dager! en klar fordel å være stå i slike situasjoner, ja :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt tvert! Det var det eneste som hjalp meg når jeg skulle slutte å røyke. Da hadde jeg prøvd å slutte (med å kutte ned, bruke nikotinplaster) ganske lenge før det.

Det hjelper også om du er på en plass hvor du ikke kan røyke, f.eks. på besøk hos noen som ikke liker røykere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og oppdaterer meg litt hos deg jeg :klem:

Så flink du er som går så mye da :klappe:

Klokka 4.45 sov jeg veldig godt...det gjorde jeg vel egentlig halv tolv og da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vennen!

Bøyer meg i støvet (som det dessverre er ganske mye av hos meg nå) over prestasjonene dine :klappe: Skulle ha trent aerobic i går, men måtte sy gardiner istedenfor :forvirret:

Tirsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi morgenfugler får holde sammen :ler:

Men nå var ikke jeg oppe før 05:20 idag tidlig da....

Håper du har hatt en knallfin dag, og at du ikke har røyka for mye ;)

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du er kjempeflink Liljen!

Klokka 04:45 synes jeg forresten er respektløst tidlig å måtte stå opp. Jeg må opp halv syv, og synes DET er umenneskelig tidlig.. :sjenert:

Men men, vi får trøste oss med at det blir verre når vi får barn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nå har jeg vært hjemme fra jobb i en time.. Skal gå å svømme om en times tid. Skal bli herli.

I går da jeg var ute med tantegutten og gikk, skulle jeg sjekke skrittelleren sånn rundt 15.. Da stod det å blinka på batteriet.. sjekket hvor langt jeg hadde gått da, å da stod det 11293 skritt.. Da jeg kom hjem stod den ennå på det.. :sur:

Da har den altså ikke talt langt fra alle skrittene jeg gikk i går.. :tristbla: Kunne satt den rekorden jo..

Nå er det iallefall akkuratt kommet nytt batteri i, og jeg er klar igjen. :)

Tenkte jeg skulle ta emg en tur inn her i kveld å ta meg en aldri så liten dagbokrunde :)

ha en strålende kveld så lenge

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er kjempe imponert over treninga di Liljen.. Kjempe flink er du :klappe:

Håper du får en koselig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: for Liljen som er så flink til å trene å gå!

Kan du sende over litt vibber hit også? :ler:

Jeg er i elendig form om dagen jeg, begynner nesten å lure på om noe har klaffet...

Drev nettopp å ryddet på kjøkkenet og plutselig ble det svart, og jeg mistet det jeg hadde i hendene...Er helt ferdig... :Gjesp:

God natt Liljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: IMPONERT :klappe:

Lenge siden jeg har vært på nett så måtte jo innom å oppdatere meg litt!!!

Skulle gjerne hatt litt av den daglige aktiviteten din.. Der er jeg nemlig ganske sløv, vil så gjerne, men er litt mer lat enn viljesterk akkurat når det gjelder trim :rodme:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen

Ville bare si at jeg endelig er ferdig med 118 sider lesning, med mye klumper i halsen og tårer i øynene. Det tok sin tid, men nå er jeg her.

Jeg må også få beklage at jeg ikke var mer støtte for deg i jula, men jeg har nok ikke helt forstått hvor alvorlig problemet ditt er, og hvor mye det plager deg. Skal prøve å være bedre i fremtiden.

Så vil jeg ønske lykke til videre i prøvingen, og ikke mist motet. Jeg følger spent med i utviklingen.

Glad i deg, vennen

Hils Liljemannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...