Gjest kinny Skrevet 13. januar 2007 #2321 Skrevet 13. januar 2007 En liten helge fra meg. Kos deg masse
Kylling Skrevet 13. januar 2007 #2322 Skrevet 13. januar 2007 Jeg vet ikke om en sånn C24 slår negativt ut når EL er så nerme.. Men du drikker jo grapefruktjuice, så en skulle ikke tro det... Den er fæl den der kuren, men helt verd det. hehe.. Røyker du?? ← Har kjøpt meg kur nå, men egentlig er det jo slik at man ikke skal spise noe etter kl. 12, og det har jeg gjort. Så da tror jeg at jeg sparer den litt til... Har vært av- og på-røyker siden jeg var 14, men jeg slutta å røyke fast i august. Røyker på fest. Denne uka hadde jeg noen igjen etter festen forrige helg, så...
Liljen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2324 Skrevet 14. januar 2007 Hei hei Først; I går fikk jeg 7616 skritt... Dårlig egentli.. men men... Yamaha: Jeg er ganske sta altså (det vet du sikkert som kjenner meg litt ), så jeg klarer nok slutte med røyken Ang. det andre, så er jeg og overtroisk. Bethina: Tusen takk, det samme Kinny: Takk takk, det samme Kylling: Jeg spiste etter 12 en gang, men da utsatte jeg kuren til en time senere. Funka fint det Men skal ta det skikkeli neste uke jeg og. Grøss og gru.. Du er kjempeflink som slutta å røyke fast i august bra jobba. Du kan være stolt av deg selv. Det er det jeg sliter med. Å bryte vanene.. Cr@sh: tuuusen takk :klem: Nå skal jeg rydde her. Huff, huff, huff.. Mannen ringte fra jobb og sa at han hadde truffet noen som ville stikke innom å se på kjøkkenet. Her ser det bomba ut, så nå må jeg rydde Bra han advarte meg iallefall Ha en strålende søndag.
Catus Skrevet 14. januar 2007 #2326 Skrevet 14. januar 2007 Godt det kan se bomba ut hos flere enn meg..
Liljen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2327 Skrevet 14. januar 2007 Vannmelon: Tusen takk, det samme Bippe: ja, gjett om det er bomba her Og hadde det ikke vært for vi får besøk, tror jeg ikke jeg hadde giddet å rydde heller.. Nå har jeg dratt ut ALLE klærne fra klesskapet... Å fyttirakkeren det ser bare ikke ut. Og fy så rotete det var der. Ble en smule forbanna da jeg leta etter ei t-sjorte jeg ville ha på meg. Fant den ikke, og i brist på nikotinmangel dro jeg ut alt. (jeg gjentar da at jeg prøver å slutte å røyke... ) Har tatt meg en halv røyk nå da, for det gikk jo over stokk og stein. Nå må jeg rydde alt inn igjen..,. Kom på at jeg skulle forklare det der med røyking og det å slutte. Det er vell ikke alle som helt forstår hvorfor det skal være så vanskeli. Jeg forstår og at det ikke er lett å sette sei inn i situasjonen hvis en ikke har røyka selv.. Og jeg understreker at slik er det iallefall for meg Når en røyker, blir en nikotinavhengig. Når en er nikotinavhengig får en en voldsom sug hvis det er lenge siden en har hatt sei en røyk. En kan samenligne det med slanking faktisk, og det er bevist at det er vanskeligere å slutte å røyke enn å slanke sei. Hvis en forestiller sei ett svææært matbord med di deiligste rettene.. Og en er på slanken. Hva frister det mest å ta hvis du er skikkeli sulten og det piper i magen?? Selvsagt det beste på bordet (som somregel ikke er den sunneste retten) .. Mangen vil nok tenke når di leser her at hvorfor kan hun ikke bare slutte da?? Lese boken å bli ferdi.. Det er faktisk ikke så enkelt, men jeg gjør så godt jeg kan. Virkeli. Har kutta ned fra vanlig marlboro til marlboro ultra light, og jeg røyker under en 10 pakning til dagen nå mot 20 vanlige for bare 2 måneder siden, så jeg syns jeg er på rette veien iallefall.. Og for all del, si fra hvis jeg tar feil. Tar gjerne opp diskusjonen jeg (for det er også en del av det å slutte å røyke, jeg blir utrolig hissig ) Nå må jeg rydde inn i klesskapet igjen.. stor
Catus Skrevet 14. januar 2007 #2328 Skrevet 14. januar 2007 Jeg rydda i klesskapet i går, og det er helt utrolig hvor rotete det blir inni der. Iallfall når det er mangel på skapplass, slik det er hos oss. Da blir det lett overfyt og resultatet av det er krøllete klær som tar ekstra mye plass. Ond sirkel.
Mrs N Skrevet 14. januar 2007 #2329 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har hørt at nikotin er mer vanedannende enn heroin, men det er kanskje en overdrivelse Viljestyrke er i alle fall alt som skal til for å bli kvitt en vane Klesskap er noe rot ja! Jeg har akkurat ryddet i våre klesskap og det endte opp med 5 () søppelsekker med klær som gikk i en Redd barna-boks på butikken. Deilig med opprydning da!
Liljen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2330 Skrevet 14. januar 2007 Hei hei. Det ble "bare" 1 sekk på meg... Må få med meg moren min en dag, hun er flinkere enn meg å\ kaste ting. Bippe: Hmm :klø: hørtes ut som her det MrsN: Ja, har en viljestyrke så klarer en mye altså. Akkuratt det der med heroin har jeg ikke hørt, og ikke vet jeg for jeg har aldri prøvd slike ting (og ikke skal jeg heller ) Jeg har iallefall kommet langt på viljestyrke ja, og håper jeg kan bli kvitt det voldsomme suget så fort som mulig. Dessverre så må du ha viljestyrke og i tillegg må en være utrolig sta og innstillt på å klare en slik ting. Tror jeg må .. Ble så utrolig varm av å rydde så lenge
MiNNieMooSe Skrevet 14. januar 2007 #2331 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei! Tusen takk for besøk i dagboka mi, svarte deg der jeg. Så du driver med røykeslutt du også? Mannen og jeg har bestemt oss for at idag er siste dag som røykere...Nå som vi er prøvere og alt, må jo bli ferdig med den dritten en gang... MEEEEN, jeg har desverre prød så altfor mange ganger hvor jeg ikke har klart det, og vet veldig godt hva du mener om at det er vanskelig... Men, jeg vil klare det denne gangen.. Vi får prøve å backe opp hverandre litt! Endret 14. januar 2007 av Bethina
Impala Skrevet 14. januar 2007 #2332 Skrevet 14. januar 2007 Hei vennen så flink du er som har ryddet sånn. Har ikke orket noen ting idag jeg, og det føles virkelig ikke bra For selv om jeg er gravid, så er jeg da ikke syk! Men jeg må nok bare lytte til kroppen, og den sier at den ikke orker å gjøre noe, så da er det vel bare sånn Fortsatt fin søndag
Gjest Leiababe Skrevet 14. januar 2007 #2333 Skrevet 14. januar 2007 Flink til å rydde er du og.. jammen står du ikke på Liljen Håper du har hatt, og fortsatt har en fin helg
Petra Prøvedokke Skrevet 15. januar 2007 #2334 Skrevet 15. januar 2007 synes du er flink som kutter ned på røykingen jeg - det er ikke lett - det vet jeg alt om! håper du får en fin mandag, vennen
Eeyore Skrevet 15. januar 2007 #2335 Skrevet 15. januar 2007 Innom for å ønske deg en flotters uke Røykeslutt er vanskelig ja. Er kjempestolt av mannen som bare kom hjem en dag og sa at nå hadde han røket sin siste røyk, og det er snart et halvt år siden. Han hadde også prøvd å trappe ned men følte at det ikke fungerte. Så jernvilje er nok tingen ja Lykke til!
Liljen Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #2336 Skrevet 15. januar 2007 Hei hei Innom en rask tur før mannen og jeg går til byen og tar sol Blir ikke mye KG tid nå om dagen. Er så mye og tidli på jobb nå frem til torsdag.. I morgen skal jeg passe nevø på 1 1/2, så det kan bli hektisk Bethina: Ja, jeg driver og med røykeslutting.. Men har kommet frem til at jeg må nok bare legge fra meg hele dritten en dag, og ikke trappe ned.. Yamaha: Ja, du må nok bare lytte til kroppen, vennen Du skal se energien kommer tilbake etterhvert Leiababe: Prøver så godt jeg kan... Petra Prøvedokke: nei, det er jammen ikke lett, men jeg er sta, så jeg skal nok klare det Eeyore: Ja, heffalompen er virkeli forbildet mitt akuratt nå Tror jeg må følge hans eksempel stor til dere alle
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #2337 Skrevet 15. januar 2007 En god til verdens beste Lilje-venn
Liljen Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #2338 Skrevet 15. januar 2007 Tusen takk, Toblerone-vennen min I dag har jeg virkeli vært flink altså!! Mannen og jeg har gått tur i tillegg til jeg har tatt sit-ups og div. styrkeøvelser hjemme. Har vært på jobb og. Anntall skritt i dag: 14533 skritt Nå er det dusj, for det føler jeg virkeli jeg trenger nå Ha god natt alle. Tidli seng, opp kl 4.45 stor
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #2339 Skrevet 15. januar 2007 Opp 4.45 Kan ikke si annet enn GOd natt
Kylling Skrevet 15. januar 2007 #2340 Skrevet 15. januar 2007 Du har 10 000 skritt mer enn meg i dag... Men så er ikke jeg helt i form da.. Du er KJEMPEFLINK! Fyttigrisen. Håper formen min er bedre til i morra, da skal jeg slå deg ned i støvlene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå