Catus Skrevet 9. januar 2007 #2261 Del Skrevet 9. januar 2007 Ikke jeg heller, Mrs N.. *også imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. januar 2007 #2262 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror jeg tar "kvelden" skrittmessig i dag jeg. 13069 fikk jeg i dag, men halvparten er omregnet fra en 45-minutters spinningtime. Er fornøyd jeg! Nå er jeg spent på ditt resultat. *jager vekk tanta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 9. januar 2007 #2263 Del Skrevet 9. januar 2007 Heisann! Ikke så ille med røyking i dag heller, for min del. tror det har blitt 4 så langt. SÅ lenge jeg holder meg under 5, så er jeg fornøyd. Hvordan gikk det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2264 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei hei Bare innom en liten tur før jeg legger meg for å skrive anntall skritt. I dag ble det "bare" 10104.. Skal ta meg en lengre runde her inne i morgen. Skal tidli opp.. Kl 4.45.. I dag har jeg vært ekstremt trett.. Forstår bare ikke hvorfor. Kan være for at jeg har vært syk lenge, og kroppen prøver å hente sei inn igjen. Mindre murringer, og mindre ømme pupper, men stikkingen er der fortsatt.. En får bare vente å se. IKM er iallefall på fredag mellom kl 14 og 15 (jeg går som ei klokke faktisk) God natt, folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. januar 2007 #2265 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal si.. røykeslutt og skrittelling og jeg vet ikke hva Må si jeg er imponert Liljen Og spennende med IKM da. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. januar 2007 #2266 Del Skrevet 10. januar 2007 hei vennen skal si du står på om dagen! sunn mat, røykenedtrapping og trening og turer. det er bare å bøye seg i støvet forstår jeg :bukke: synes du er kjempeflink, jeg! jeg skulle har første gang på trening på leeeeng i går - men så glemte jeg skoene mine hjemme så da ble det gåtur i stedet - en myk start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 #2267 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei Klapper deg fram. Høres ut som om du gjør en kjempeinnsats! Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2268 Del Skrevet 10. januar 2007 Kinny: Du er sanneli flinkere enn meg med røyken, men jeg lover virkeli at jeg kommer snart å tar deg igjen her Eeyore: Ja mye spennende som skjer her om dagen Spørs om IKM er så spennende da.. MrsN : Ja, 10000 skritt, men kylling er myyyye flinkere enn meg da Bippe: Det er bare å henge sei på Kylling: for deg. Så flink du er. Takk for at du jager bort tanta. Tror det trengs i store mengder jeg.. Leiababe: Det mest spennende nå er vell hvor mangen skritt jeg klarer i dag Har ikke særli tro på denne måneden heller jeg.. Petra Prøvedokke: Jeg gjør iallefall ett tappert forsøk på å endre livsstilen min litt.. Du var flink du og jo Det er en god start med gåtur også Nå skal jeg snart hente gubben på jobb. Vi begynte begge kl 5 i morges. Gosh så tidlig Symptomer så langt i dag.. Litt ømme pupper (ikke mer enn vanlig før IKM), stikk i magen spesiellt på venstre side, trett og sulten.. Ellers ingen.. Tror ikke håpet er særlig stort, men jeg gir ikke opp selv om det snart er pp11.. Det må jo være en lykke pp i så fall 2 p'er og 2 1-tall Får nok tvillinger og da i så fall skal en se Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2269 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei hei, vannmelon Du var her mens jeg skreiv innlegg:) Tusen takk, jeg gjør så godt jeg kan. Nå må alle metoder prøves for å få en liten spire her.. Det er bare sånn det er at jeg må endre meg hvis jeg skal ha så mye som en liten sjanse.. Skal klare dette jeg!! :) til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2007 #2270 Del Skrevet 10. januar 2007 Er så spent på IKM'n din denne gangen... Er den ikke rett rundt svingen? :klø: Ang. antall PP'er... Vi lykkes i PP14 med eldstemann Det er nok deres tur snart nå, ja.... *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. januar 2007 #2271 Del Skrevet 10. januar 2007 IKM er alltid spennende vennen! *blåser bort alle negative tanker Liljen måtte ha* Når skal du evt til kiropraktoren igjen? Jeg håper virkelig at han kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 10. januar 2007 #2272 Del Skrevet 10. januar 2007 Følger spent med! Og håper så inderlig at det vil klaffe denne måneden! Jeg syns foresten du er utrolig sprek, gøy med skritteller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 10. januar 2007 #2273 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei! I dag har jeg ikke vært så flink med røyken. Har bltt 5 til nå gitt.. Sååå.. er ikke så veldig bra, når klokken bare er 17.00.. Gleder meg til i morgen, skal følge spent med på testingen din!! :) *håpe* Ha en fortsatt fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 10. januar 2007 #2274 Del Skrevet 10. januar 2007 Tester du i morgen? Jeg fikk bare 6574 skritt i dag. Selv om jeg både har vært på jobb og vært på en liten joggetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 10. januar 2007 #2275 Del Skrevet 10. januar 2007 Tror ikke håpet er særlig stort, men jeg gir ikke opp selv om det snart er pp11.. Det må jo være en lykke pp i så fall 2 p'er og 2 1-tall Får nok tvillinger og da i så fall skal en se ← Ja, kanskje du får tvillinger da Jeg har jo passert både pp11, pp22, pp33 og pp44...så kanskje jeg får tvillinger hvis det blir klaff i pp55... Eller femlinger... :klø: Krysser fingrene for en positiv test denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2276 Del Skrevet 10. januar 2007 Er så spent på IKM'n din denne gangen... Er den ikke rett rundt svingen? :klø: Ang. antall PP'er... Vi lykkes i PP14 med eldstemann Det er nok deres tur snart nå, ja.... *krysser fingre* ← IKM er på fredag.. Håper og virkeli det snart er vår tur IKM er alltid spennende vennen! *blåser bort alle negative tanker Liljen måtte ha* Når skal du evt til kiropraktoren igjen? Jeg håper virkelig at han kan hjelpe deg ← Skal til kiropraktor i morgen igjen. Er rimeli vond i ryggen nå, så det skal nok gjøre godt. Det blir intensivt hos kiro. nå, men vi håper det er verdt det til slutt.. Følger spent med! Og håper så inderlig at det vil klaffe denne måneden! Jeg syns foresten du er utrolig sprek, gøy med skritteller! ← Tusen takk. Snill du. Ja det er veldig gøy med skritteller. Liker det jeg Hei! I dag har jeg ikke vært så flink med røyken. Har bltt 5 til nå gitt.. Sååå.. er ikke så veldig bra, når klokken bare er 17.00.. Gleder meg til i morgen, skal følge spent med på testingen din!! *håpe* Ha en fortsatt fin onsdag! ← Tror ikke testingen blir så utrolig spennende, men jeg tester likevel. Det ble faktisk hele 8 røyk på meg i dag.. Fy meg!! Tester du i morgen? Jeg fikk bare 6574 skritt i dag. Selv om jeg både har vært på jobb og vært på en liten joggetur. ← Ja, tester i morgen jeg... Jeg fikk 9058 skritt i dag. Glemte skrittelleren en time midt på dagen da jeg skiftet klær fra jobbklær til joggedress.. Fornøyd likevell Ja, kanskje du får tvillinger da Jeg har jo passert både pp11, pp22, pp33 og pp44...så kanskje jeg får tvillinger hvis det blir klaff i pp55... Eller femlinger... :klø: Krysser fingrene for en positiv test denne mnd ← Tusen takk for kryssing Jeg tror faktisk du får klaff snart jeg, Capricorn!! Krysser masse for deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2277 Del Skrevet 10. januar 2007 Og selvsagt til dere alle. I dag har det vært full fart hele dagen som vanlig. Har vært å hjulpet noen å innstallere en svær plastmatv og hjemmekinoannlegg. Vi liker slike dippedutter vi Har vært oppe siden kl 4.45 i morges, så nå er jeg rett og slett suuuupertrett Tenkte teste i morgen tidli jeg. Tror ikke det blir så spennende egentli, men har lyst å teste likevell. Hadde mensverk tidligere i dag, men det ga sei etter en time.. :klø: Tror likevell ikke det betyr noe. Hva vet jeg om det kanskje kommer fra den muskelknuten når det nærmer sei mensen?? Nå er det bittelitt tvtitting med mannen, så er det boms i seng. Natta, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 10. januar 2007 #2278 Del Skrevet 10. januar 2007 Natti natt Liljen, og lykke til med testing i morgen. Tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2279 Del Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk, Leiababe Nattinatt til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 11. januar 2007 #2280 Del Skrevet 11. januar 2007 Lykke til med testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå