Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Hei Vennen :hoppe:

Tror absolutt at murringer og stikkiger er et godt tegn :)

Og så flink du er til å gå og slutte og røyke :klappe: Heffalompen er fortsatt røykfri, og jeg trodde aldri han skulle klare å slutte. Det er håp for alle, bare viljen er der ;)

Masse :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Liljen!  :hoppe:

Kom plutselig på i dag at jeg hadde glemt å ha inn p-ringen. (skulle vært inne fredag for 2 uker siden. Og jaggu har jeg visst eggeløsning. (var derfor jeg kom på det, merker den alltid når jeg ikke har p-ringen inne) også ble det litt  :humpe: i natt, så dette blir spennende for oss begge to gitt. (har vært uten p-ring 2mnd nå, skulle egentlig bare ha et opphold på en mnd, men som sagt, glemte hele greia)

Når er forventet mens hos deg? Blir så spennende dette!

Håper at det kiropraktoren gjorde, hjelper!  :) Han er nok en flink mann. (hvis det var en mann)

Ønsker deg masse lykke til!  :klem:

Takk for hilsninger i dagboka mi, forresten.

Ha en fin, fin dag!

:klem:

Forventet mens er fredag. Tester torsdag :) Blir spennende ja :hoppe:

Lykke til med røykeslutten forresten!!

Jeg har røykt en røyk i dag, så langt. Men må nok ha en til nå snart. Men da blir det nok lenge til nesten gang. :)  :klem:

Bare en :klappe: Fantastisk

Ønsker deg lykke til med røykeslutt! Jeg sluttet i juli, altså nesten to måneder før vi ble gravide. Jeg sluttet tvert da, uten noe nikotinplaster eller nedkutting. Det var ganske hardt ja, men det er kun de første 4-5 dagene som er verst :)

Har planer om å være røykfri innen januar er over. Nå skal det skje, og jeg gleder meg til å være kvitt vanen :)

Hei Vennen :hoppe:

Tror absolutt at murringer og stikkiger er et godt tegn :)

Og så flink du er til å gå og slutte og røyke :klappe: Heffalompen er fortsatt røykfri, og jeg trodde aldri han skulle klare å slutte. Det er håp for alle, bare viljen er der ;)

Masse :klem: 

Flinke Heffalompen :klappe:

Tror du stikkinger og murringer er godt tegn?? Jeg tørr faktisk ikke håpe på noen verdens ting. Vet bare at helgen blir verdens beste hvis det er vår tur denne gangen.. Hvis ikke, får vi bare prøve videre... :sjenert:

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå: 4 røyk. Nå er det bare 1 til før kvelden. Er veldig motivert nå :) Kutter tvert hvis jeg får positiv test (noe jeg tviler, men håper på) .

Skal ut å sykle nå snart. Har begynt nytt liv nå. Middagen i dag bestod av tomatsuppe med kokte egg og lavkarbo brød :)

Stikker litt ennå, men puppene er så godt som ikke ømme i det hele tatt.

Vet sanneli ikke hva jeg skal tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke ta helt av da Liljen. Husk at kroppen trenger energi også, hvis ikke blir det bare tull.... Men du er veldig flink :)

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink! :)

Jeg har røykt.. hmm.. 2,5 røyk i dag tror jeg. Skal ta den halve nå, også blir det 1 til senere i dag tenker jeg. Men, det er lett nå, pga at jeg er hos svigers og der røyker de ikke inne. Så jeg må gå ut hver gang jeg skal røyke. MEN, når jeg kommer hjem til mamma og pappa de gangene jeg er der, så røyker de som faen inne. SÅÅÅÅ, det blir spennende.

Men du, røykfri innen januar? det høres egentlig veldig realistisk ut, med tanke på at jeg er nesten ikke røyker nå heller. Er mest vanen det går på egentlig.

Har du noen tips til å gå ned i vekt? Har du mange kilo for mye, eller er det julekosen du vil få vekk? :) Unnskyld hvis jeg spør og graver mye.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at røyk aldri har frista meg det minste... Du klarer sikkert å slutte. Et par jeg har snakket med, var faktisk skuffet over at det var så lett. De bare bestemte seg for det, også gikk det fint. Sikkert vanskeligere for noen enn for andre, da. En jeg studerte sammen med begynte å strikke da hun sluttet, så hadde hun noe å ha fingrene i.

Testing på torsdag? Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeyore: Ta av jeg.... :sjenert: Å neeeida... hehe.. Er bare en smule motivert :) Megamasse :klem: tilbak

Kinny: Ja, røykfri innen januar er slutt :) Nå er det på tide iallefall jeg legger fra meg den der dumme vanen :) Jeg har egentli ikke for mangen kilo, men vil ta av julekosen igjen . Mitt aller beste tips er Regelmessige måltider, litt morsjon og ikke noe å spise etter 19 på kvelden.. den virket for meg iallefall :)

Vannmelon : Ja IKM fredag, og testing torsdag. Klarer aldri i livet å holde meg lenger, dessuten har vi fri begge da :)

Lurer på om jeg skal dra å ta litt sol.. Må nok gå ett par skritt til hvis jeg skal klare å holde følge med Kylling i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut å gå tur :) Er tilbake om en liten times tid :) Er så godtesjuk at jeg må finne på noe. Jula har virkeli lagt inn vaner for meg. sjokolade, chips og gotterier hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja ikke snakk om sjokolade og godterier. Vi har gafla i oss som gale denne jula. Og vi har ikke helt fått til å stoppe enda.. :sjenert:

Her regner det, så det blir ingen trimtur på meg i kveld. Deilig med en unnskyldning! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe: Ja, tusen takk selv for praten :) Veldi koseli :) Må gjentas :Nikke:

Kinny: :klappe: flink du er altså :) Virkeli. Stå på!!

Nå stikker vi på besøk en tur. Skal bli godt å lufte sei litt. Har vært hjemme hele dagen, så jeg kjenner at jeg gleder meg.

Ser siden.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags skritteller har du, Liljen? Ikke glem å føre opp hvor mye du har gått i dag!

Det er utrolig stor forskjell på skrittellere, så jeg håper ikke du har en slik som er overfølsom! Det beste hadde vært om vi hadde hatt likt merke. Men men..

Og du, er det ikke litt drastisk å både slutte å røyke og slanke seg samtidig? Jeg hadde iallfall vært dømt til å mislykkes... Da jeg gikk ned i fjor, røykte jeg som en dampmaskin, men da ønsket vekt ble oppnådd (og jeg ble gravid... :sjenert: ...), så slutta jeg å røyke. Én ting om ganga fungerer iallfall best for meg. Men - om du klarer det, så blir jeg stum av beundring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å JODA :)

ER DET NOEN SOM FÅR GJORDT DET HUN HAR SATT SEG SOM MÅL,

SÅ ER DET LILJEN .

HENNE KJENNER JEG BEDRE ENN NOEN AV DERE.

SÅ BRA SOM AT VIS JEG KAN SKRIVE DET SÅNN, AT DET ER DERES TAP. UTEN Å

MENE DET NEGATIVT :)

LILJEN ER EI UTROLIG FLOTT VENNINNE Å HA. HUN HAR EN PERSONLIGHET JEG

IKKE HAR SETT MAKEN TIL OG EN EGEN EVNE TIL Å SE DET BESTE I ALLE HUN

TREFFER. SÅ LILJEMOR, DETTE KLARER DU MED GLANS :sjenert:

:ironi: HEIER PÅ DEG BESTIS :ironi:

SNAKKES IMORGEN VENNEN

STOOOOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling: Jeg har en omron skritteller (den ble best i test) og er slett ikke overfølsom :) Heller tvert imot tror jeg :ler: I dag klarte jeg bare 8330 skritt :sjenert::sjenert::klem::klem:

Eyla: Du er da fantastisk vennen. Blir helt rørt jeg... :sjenert: Men hadde det ikke vært for deg, hadde jeg nok ikke vært den jeg er i dag :) Bedre venn enn deg skal en nemlig lete for alltid etter. :klem::klem:

Nå har vi vært på besøk. Var koseli :) Så farmen og greier. I morgen er en ny dag, og da skal jeg gå over 10000 skritt..

Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyla: Jeg mente absolutt ikke negativt det jeg skrev i forrige innlegg altså. Jeg er ikke i tvil om at Liljen klarer å nå målene sine! Men jeg ville fått store problemer om jeg skulle "ta alt på en gang". Du er heldig som kjenner Liljen irl, jeg er sikker på at hun er ei knallgod venninne! :)

Omron er samme type som venninna mi har. Når vi løper sammen, så teller våre skrittellerere omtrent helt likt. Så det var et bra utgangspunkt! Jeg har Silva pedometer plus. Tror ikke den heller kom så aller verst ut i test :)

Ha en fin skrittrik dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, Kylling :)

Det var bra di var så like :) I dag må jeg prøve å gå litt flere skritt enn i går :ler: Ikke lett når man har fri og er giddalaus.. Lykke til du og :)

Tja... Dag 25.. Spent på om tanta kommer..

Får besøk snart, så det skal bli koseli. Etter det blir det nok en liten tur ut for å gå.

Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye spennende som skjer om dagen altså! Røykeslutt, skrittkonkuranse og ikke minst IKM. Er det til fredag?

Heier masse på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...