Liljen Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #2141 Del Skrevet 23. desember 2006 Nå har jeg vært på en liten dagbokrunde. Håper virkeli jeg har husket alle, og hvis ikke; Sorry det er i så fall ikke meningen. Jeg har blitt syk, selvsagt skulle jeg bli det nå på toppen av det hele. Mannen min har vært syk hele uka, så det måtte bare komme. Helt sylta, vondt i hodet, halsen, kroppen Og så er det julaften i morgen!! Ja, ja.. Jeg får lempe i meg paracet og hostesaft, så sover jeg nok ganske så bra Er spent på timen jeg har den 28.. Lurer på hva legen sier, og når di vil ha prøven til mannen.. Ja, ja.. Spennende uansett. 2007 skal helt klart bli vårt år God Jul alle sammen, og tusen tusen tusen millioner takk for all støtten jeg har fått fra dere. Der er og blir helt fantastiske hver og en av dere. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. desember 2006 #2142 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #2143 Del Skrevet 23. desember 2006 Spennende at dere har fått time til utredning så fort da! 2007 skal helt klart bli deres år God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. desember 2006 #2144 Del Skrevet 23. desember 2006 for 2007! Ha en fin julefeiring, Liljen. Håper du våkner frisk og opplagt i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. desember 2006 #2145 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2146 Del Skrevet 25. desember 2006 God morgen Ja, nå er det en liten tur inne her før vi haster videre på kalkun til foreldrenen mine. Fikk utrolig mye fint i går, og er kjempefornøyd. Fikk klokke av min kjære, joggedress, sengesett, gryte, stekepanne, sokker, lamper til stua, pyamas, 2 gavekort.. Fikk også en meget spessiell gave; og det var halve gifteringen til farfar. Foreldrene mine hadde vært å delt den i 2, fått passet den til så den passer mine fingre og gitt hver sin halvdel til meg og søsteren min. Da kjente jeg fikk klump i halsen. Utrolig flott. Er fortsatt veldig forkjøla, så nå er nesespray og overdose c vitaminer inntatt.. Regner ikke med klaff denne måneden siden mannen min er syk igjen.... Sånn er det. Ellers vil jeg bare si at lista mi ser veldig bra ut til nå da Pi@ har testet positivt og er Gravid Gratulerer masse, vennen. Nå er det Yamaha og Pi@ som gir flott statistikk der Kan bli enda flere da Ha en strålende 1 juledag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. desember 2006 #2147 Del Skrevet 25. desember 2006 Gurimalla, det var virkelig en flott gave. Hadde blitt utrolig rørt selv.. Høres ut som du hadde en fin julaften, og det var en fin julegavefangst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. desember 2006 #2148 Del Skrevet 25. desember 2006 Så fin julegave. Det er noe du virkelig blir rørt av og setter utrolig pris på. Utreding til torsdag allerede, det var jammen kjapt! Så bra at dere slipper å vente så lenge. Vil du at de skal finne noe eller ikke? Det er litt tveegget det der for, for man vil jo være frisk og at det ikke skal være noe galt, men da er det jo heller ikke noe de kan hjelpe dere med. Og dersom de finner noe så blir man kanskje litt skuffet over all den tiden man har brukt på unyttig prøving... Lykke til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. desember 2006 #2149 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei vennen Håper du har blitt bedre nå, ikke noe gøy å være syk i jula nei Blir spennnede med utredning også da, også så fort Fortsatt kjempefin jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #2150 Del Skrevet 27. desember 2006 Gurimalla, det var virkelig en flott gave. Hadde blitt utrolig rørt selv.. Høres ut som du hadde en fin julaften, og det var en fin julegavefangst! ← Jeg gjorde god fangst julaften Så fin julegave. Det er noe du virkelig blir rørt av og setter utrolig pris på. Utreding til torsdag allerede, det var jammen kjapt! Så bra at dere slipper å vente så lenge. Vil du at de skal finne noe eller ikke? Det er litt tveegget det der for, for man vil jo være frisk og at det ikke skal være noe galt, men da er det jo heller ikke noe de kan hjelpe dere med. Og dersom de finner noe så blir man kanskje litt skuffet over all den tiden man har brukt på unyttig prøving... Lykke til i alle fall ← Ja, utredning i morgen. Grøss, jeg gruer meg.. Jeg håper jo alt er i orden, men samtidig hvis det skulle være noe, håper jeg det er noe som kan gjøres noe med.. Det skal bli greit å få vite uansett... Hei vennen Håper du har blitt bedre nå, ikke noe gøy å være syk i jula nei Blir spennnede med utredning også da, også så fort Fortsatt kjempefin jul ← Litt bedre nå.. Iallefall feberfri stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #2151 Del Skrevet 27. desember 2006 hei hei Ja så var det romjul. Skal bli godt å få kommet til butikken så vi kan fylle opp litt her igjen Er fortsatt veldig sylta, men jeg er feberfri da. Tar solvipect for hosten så det hjelper jo.. Spennende i morgen, da er det allerede utredning.. Blir spennende å høre hva di har å si. Timen er iallefall kl 8.20.. Da blir det nok ingenting i kveld selv om vi prøver å holde annenhver dag... Får vente til i morgen det.. Ha en strålende onsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. desember 2006 #2152 Del Skrevet 27. desember 2006 Skal tenke på deg i morgen Vennen Men du får vel ingen svar med en gang? Og Solvipec er bra for mer enn bare forkjølelse vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. desember 2006 #2153 Del Skrevet 27. desember 2006 Når du har skrevet 28., så har jeg hele tiden trodd 28. januar...!!!! Er det i morra allerede? Jeg skal tenke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. desember 2006 #2154 Del Skrevet 27. desember 2006 Håper timen din går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2006 #2155 Del Skrevet 27. desember 2006 Lykke til i morgen! Skal tenke på deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #2156 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei Eeyore, Kylling, Vannmelon og Toblerone. Tusen takk for lykkeønskinger. Dere er så snille Utredningen gikk til helvete (for å si det som det er)!! Han fant en muskelknute som nesten dekker hele livmoren. Den er over 5x5 cm.. Og en cyste i tillegg.. Jeg kan antageligvis ikke få barn på egen hånd (selv om under har skjedd før). Nå skal jeg på ny sjekk om en måned for å sjekke om det er like stort, og så bærer det videre på prøverør.... Mannen skal levere prøve i løpet av kort tid da.. Jeg er så trist!! Det er greit at jeg håpet at di egentli fant noe, men at det skulle være så ille, det var verre enn det jeg mistenkte.. Og med dette har jeg og blitt ufrivillig barnløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. desember 2006 #2157 Del Skrevet 28. desember 2006 Så fryktlig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. desember 2006 #2158 Del Skrevet 28. desember 2006 men er jeg litt nysjerrig og du trenger selvsagt ikke å svare meg dersom du ikke vil og orker.... slik jeg har forstått det har du jo hatt både el og regelmessig mens... har den ikke hatt påvrikning på det? eller er det bare at den hindrer et evt å feste seg pga av at den tar så stor plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #2159 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er klart du har lov å spørre Det muskelknuten gjør er å hindre passasje til begge egglederne. Jeg har eggløsning som vanlig, men det er ingen sædceller som kommer til. Jeg må ha kommet til verdens dårligste gynekolog, for nå leste jeg på nettet at sånne tilfeller skal bli videresendt til videre utredning og fjerning av sånn. Det er uvanlig med slike muskelknuter, men går ann å fjernes.. Hvorfor sa den der idioten til gynekolog at slikt ble aldri fjernet?? Ja, ja.. Skal nok klare dette. En dag blir det nok min tur og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. desember 2006 #2160 Del Skrevet 28. desember 2006 Stakkars Vennen Men det var jo i alle fall bra at han fant ut av det da. Nå gjenstår det bare å gjøre noe med det, så blir Liljen gravid vet du Ikke noe morsomt, men det går nok bra. Og IVF barn er like søte de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå