Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Så utrolig trist Liljen! :tristbla: Jeg som hadde håpet at det hadde klaffet for dere nå.

Føler med deg, så absolutt!!!!

Ønsker deg en god jul og et godt nyttår. Ta vare på deg selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, synes det er så leit at du er lei deg. Det er ikke ofte jeg er glad for at folk er sykemeldte, men det er veldig godt å høre at legen din tar deg og følelsene dine på alvor :klem: Håper det går bedre med deg, og at du får ei fin jul :klem:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt går bra med deg og at du snart kommer deg opp fra kjelleren. Ta et og et trinn om gangen og prøv å finn glede i de små tingene, så er du forhåpentligvis oppe snart igjen. Selv om jeg skjønner at dette kan være vansklig. Spesielt nå i julen, jeg merker på meg selv at triste ting går mye mer innpå meg i disse tider enn ellers i året. I julen er man liksom pålagt å være glad..

jeg hadde virkelig tru på deg denne mnd og krysset fingrene for at du skulle lykkes og få en fantastisk julegave. Og når mensen din kom ble jeg oppriktig lei meg på dine veiene. Det burde være din tur nå, og gå gjennom pp etter pp og aldri lykkes må jo slite på og man mister litt og litt håp etterhvert som pp forsvinner hen. Men nå har du gått til legen og får hjelp og forhåpentligvis er det ikke noe galt med verken deg eller liljemannen. og forhåpentligvis neste jul, om du ikke sitter med et lite nurk i armene dine, så har du i allefall kul på magen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor:

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! :nisse:

Kose dere masse! :klem:

(Savner deg fortsatt her, Liljen. Håper alt er vel :kyss: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei hei :)

Og tusen takk alle for fantastisk støtte og koselige hilsener. Det varmer og hjelper noe enormt.

Jeg begynner å bli klar for å komme tilbake jeg :) Føles godt. Har vært å tatt en del blodprøver, og di hadde for høye verdier på en. Husker ikke navnet nå, men skal finne det ut iallefall. :)

Har fått innkallelse til utredning allerede, og tidspunktet er 28 desember. Er utrolig spent på det.

Rekker ikke noe dagbokrunde, men jeg lover en real runde senere.

Ha en super lille julaften,

og stor stor :klem: til dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...