Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

innom med en god :klem:

kroppen min oppførte seg ikke annerledes den måneden jeg ble gravid. mensmurringene kom som vanlig, og jeg var sikker på at mensen også skulle komme... men det gjorde den jo ikke! eneste som nok VAR forskjellig den måneden var at vi traff blink :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :)

Yamaha: Kos deg på jobb du og :) Du er nok på jobb igjen du nå.. :klem:

Eeyore: Jo, i helgen skal jeg møte Yamaha. :hoppe: Blod hver 3 måned.. Det er ganske ofte, får satse på det er andre grunner til at jeg ikke kan gi i septemper (gravid f.eks) :sjarmor::klem:

Petra Prøvedokke: Når kom mensmurringene da?? :klem:

Sov lenge i dag. Men vi var ganske sent i seng da... :sjenert: Er veldi trett, men det kommer av mye jobbing. Endelig helg snart. Bare en liten kveld/natt igjen, så er det fri i 3 hele dager. Herli.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok helt sikkert gravid før det ;) Skulle ikke du på utredning i mars, dersom du ikke får klaff innen det? Da må det i alle fall bli en årnings!

Men jeg tror på julegave jeg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Eeyore :)

Jo, jeg skulle på utredning i mars.. Har ikke så mye tro på at det klaffer jeg, men det blir vell kanskje slik etter 9 pp... :sjenert: Håper og drømmer hele tiden om en positiv test, selv om det virker en smule fjernt... Jeg har alt planlagt. Hva slags vogn jeg skal ha, stellebag, vogge i stua osv..

Jeg vet noen får julegave i år på lista jeg skal lage, men ikke hvem :) Jeg skriver opp deg og med ca dato (mellom x og x ), hvis det er greit, Eeyore :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Petra Prøvedokke fikk det til i pp9 :) Må ikke miste motet vennen :troest:

Hvis jeg skal følge den syklusen jeg hadde nå så blir ikke IKM før rundt 6.januar... Og da var EL på dag 14, så vi får se hva som skjer.

Det er jo en del av moroa å drømme og planlegge. Tror vi jenter er bygd litt sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pp9 kan bli en drømmemåned det, jeg gir ikke opp håpet da..

Jeg drømmer og planlegger hele tiden om dette, men sånn er vi nok di fleste av oss tenker jeg :ler:

Så kaldt det var her.. Tror jeg må fyre opp litt i peisen :)

Fortalte jeg at jeg er superhissig for tiden?? Ojoj.. Nesten som jeg gremmes av og til.. Men som venninna mi sa, det er fullmåne, og hun og var hissig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen, vennen.

mensmurringene kom på fredagen. det må da bli 13 dager etter EL. jeg hadde beregnet IKM på mandagen, men syklusene mine var jo litt varierende...

-og det klaffet vel strengt tatt i pp8 for oss, ikke pp9 - men nå høres jeg ut som en gledesdreper og det vil jeg ikke være!!

har du virkelig planlagt barnevogn allerede? hvilken vil du ha, da? jeg driver og følger litt med om dagen, men jeg synes det er helt umulig å bestemme seg for det ene eller det andre!

-og jeg er helt sikker på at det ordner seg for deg tilslutt. det ordner seg jo for snille piker - og jeg er helt sikker på at du er snill :)

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Petra :)

Det er en Quinny vogn med 3 hjul :) Har også veldig lyst på en Simo vogn.. Skal se om jeg finner den på nettet og legge inn link her hvis jeg får det til en dag :) Våger ikke se så mye mer, for jeg vil ikke ha for store forhåpninger heller.... :sjenert:

Har du noen tanker om hva slags barnevogn du vil ha??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke gi opp håpet nei. Du får heller bestemme deg for at "NÅ skal jeg bli gravid!". Leste i en artikkel her om dagen at kvinners stahet ikke skal undervurderes, så kanskje det ligger noe i det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg MrsN. :)

Skal love deg jeg er sta ja :Nikke: Veldig sta.. Er jo tross alt tyr, veldig tyr :ler: Til mannens store skrekk av og til. Stakkars..

Jeg får bare tenke hele tiden *nå skal jeg bli gravid. NÅ* dermed basta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får bare vente å se.. Jeg er utrolig sta!! Vil vil vil NÅ!! :ler:

Håper det hjelper ja :)

Hva syns dere om min nye avtar?? Det tok jammen tid å få det til. Fy a meg så sinna jeg ble.. Holdt på å eksplodere. Og mannen som kaller sei rimeli datakyndig forstod ingenting.. Så fikk jeg endeli pc for meg selv og fiksa det :sjarmor:

Nå er det komlemiddag hos mamsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Petra :)

Det er en Quinny vogn med 3 hjul :) Har også veldig lyst på en Simo vogn.. Skal se om jeg finner den på nettet og legge inn link her hvis jeg får det til en dag :) Våger ikke se så mye mer, for jeg vil ikke ha for store forhåpninger heller....  :sjenert:

Har du noen tanker om hva slags barnevogn du vil ha?? 

aner ikke hva slags vogn jeg vil ha, jeg. vet ikke om jeg vil ha 3 eller 4 hjul engang...

jeg innbiller meg at det er lurt med en vogn med stor bag, i og med at babyen kommer om sommeren, og blir stor når vinteren kommer. samtidig burde jeg ha en bag som er lett, i og med at jeg bor i blokk uten heis. - i 3 etg....

dessuten vil jeg at vognen skal være ganske høy, så en merkelig lav vogn i byen på lørdag - og det ville funket dårlig til høyden min...

er så vanskelig altså - jeg kommer aldri til å bestemme meg :sur:

håper du koser deg hos mamsen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke gi opp håpet nei. Du får heller bestemme deg for at "NÅ skal jeg bli gravid!". Leste i en artikkel her om dagen at kvinners stahet ikke skal undervurderes, så kanskje det ligger noe i det? :ler:

:ler: Så heretter går vi alle bestemt inn for at vi SKAL bli gravide :ler:

Og så må vi jo tenke på at det er ikke bare er negativt å være prøver. Det blir mye :humpe: ut av det også, og det er jo ikke å forakte ;)

Kos deg hos mamsen (men komle er ikke akkurat favorittretten min...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmm.. Kompe! :sikle: (ja, for det heter kompe faktisk. Komle høres jo helt teit ut!! :tunge1: ) Det er det lenge siden jeg har hatt.

Ett symptom jeg fikk før IKM da jeg var gravid, var at jeg var supertrøtt noen dager før. Men jeg hadde hatt supertrøtte perioder før også, så jeg koblet det ikke helt opp mot graviditet (selv om jeg håpet).

Høres deilig ut med langhelg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :kyss:

Håper du koste deg med middag hos mammaen din. Kompe (eller klubb som jeg sier da) er jo kjempegodt :sikle:

Jeg er med på at vi nå bare bestemmer oss for å bli gravide ja :)

Er nemlig noe sta og egen jeg også, typisk steinbukk jeg da ;)

Nå må du ikke slite deg ut på jobb i natt, også må du rekke og pakke :ler:

Gleder meg til å treffe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...