Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Nei, nå tar jeg jo helt feil! Jeg har tatt sprøyte én gang siden ungdomsskolen, for jeg fjerna jo en føflekk for to år siden. Og det gikk jo fint, så da konkluderer jeg med at jeg takler sprøyter veldig bra.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Du er heldig altså!! Jeg syns selv jeg er så tåpeli... Hva er det å syte sånn for egentli?? Kunne jeg ikke bare fått ett lite stikk der oppe i dag, så jeg fikk bekrefta jeg ikke daua?? :ler: F..n :frustrert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tatt en blodprøve en gang.. :sjenert:

Det hadde ikke jeg heller før i april ;)

Og da skulle de ta 8-9 forskjellige prøver :ler: Sykesøstra bare kikka nedover arket, så sa hun; ja, her skal vi visst ta mye og her.. :overrasket::ler:

Og da stakk hun litt feil først, så hun måtte stikke to ganger..og fylte alle de små blodprøve-glassene.. ;)

Og etter det har det nok blitt en del blodprøver da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Du er heldig altså!! Jeg syns selv jeg er så tåpeli... Hva er det å syte sånn for egentli?? Kunne jeg ikke bare fått ett lite stikk der oppe i dag, så jeg fikk bekrefta jeg ikke daua??  :ler: F..n  :frustrert:

:ler:

Men ER man redd, så ER man redd. Ikke noe fornuften kan gjøre noe med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk den i julegave av lille tantebarn for tre år siden. Laget den til tanta si i barnehagen :smilbla:

Så den sitter oppå tv'n hver jul den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, så kjipt å ikke kunne gi blod når du først var så tøff at du skulle trosse frykten! Skjønner godt at du ble snurt og fikk en liten reaksjon på det jeg!

For min del har jeg ikke sprøyteskrekk. Er blitt ganske likegyldig til blodprøver og sprøyter. Men jeg må alltid snu meg vekk når de tapper blod av meg. Er ikke så tøff at jeg tør å se. Er ille nok med den "rennelyden" når glasset blir fylt...

Ha en fin dag, vennen min! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du er kjempetøff som prøve å få gitt blod til tross for sprøyteskrekken. da er det lov å få en reaksjon når du ikke får gjort det allikevel! :kose:

håper alt er bra med deg, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Bippe, Capricorn, Kylling, Shatika, Petra Prøvedokke og Yamaha

:klem::klem::klem:

Nå har jeg landet på jorden igjen etter nedturen i går :ler: Huff, no more sprøyter på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge (tror jeg.... :sjenert: )

Jeg prøver å trosse frykten å hoppe i det, men det går jo ikke så greit når jeg ikke får utført det jeg kom for å gjøre.. Har gjort mye for å bli kvitt skrekken, men likegodt er den der.. Ja, ja, noe må man bare leve med, og jeg prøver igjen i september. Blod skal jeg gi en gang. Tenk hvor mange liv jeg kan redde da :)

Dag 20, 5 dager etter første positive EL test.. Mindre stikkinger og vondter i livmoren, men ennå litt støl når jeg setter meg.. Denne måneden har jeg ingen forhåpninger enda.. Likt som alle andre måneder, og jeg innbiller meg at den gang jeg skulle bli gravid vil det være helt forskjellig i fra alle andre pp med en gang... Kanskje jeg tar feil ;)

Ellers, så heier jeg på Capricorn. Tenker på deg, vennen. Ikke gi opp :)

:klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om ulik pp når du blir gravid. Men når jeg tenker etter var jeg jo kvalm fra omtrent dag 1 så det kan jo hende?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også at kroppen kom til å oppføre seg helt annerledes når jeg ble gravid, jeg har så mye symptomer ellers når jeg skal ha mensen med ømme pupper, oppblåst, kviser osv. Men, kroppen min oppførte seg akkurat slik den alltid har gjort den, eneste forskjellen var at mensen ikke kom :) Så der gikk den teorien i vasken ;)

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om ulik pp når du blir gravid. Men når jeg tenker etter var jeg jo kvalm fra omtrent dag 1 så det kan jo hende?

Hm :klø: ingen kvalme her... :klem: til deg og

Jeg trodde også at kroppen kom til å oppføre seg helt annerledes når jeg ble gravid, jeg har så mye symptomer ellers når jeg skal ha mensen med ømme pupper, oppblåst, kviser osv. Men, kroppen min oppførte seg akkurat slik den alltid har gjort den, eneste forskjellen var at mensen ikke kom :)  Så der gikk den teorien i vasken ;)

:ler: okei.. La oss håpe det blir julegave på oss i år... :)

Har lokk i øret.. Veldig irriterende :sur: Æsj..

Er veldig hissig for tiden, forstår ikke hva det kommer av, men antagelig er jeg sliten etter mye jobbing. Skal selvsagt på jobb om en liten time (bombe), og gleder meg stort til frihelg nå :)

Ha en strålende dag, snuppelurer.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg å jobb vennen :)

Er på jobb enda jeg også. Blir vel noen timer til. Ikke alltid ting går som man har tenkt i denne bransjen :forvirret:

Men jeg var jo innstilt på overtid, så da er det greit.

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt-tei vennen :)

Nå er det heldigvis ikke mange dagene til helgen da, så får vi håpe at humøret blir litt bedre ;) Skulle ikke du møte Yamaha nå også? Det blir nok koselig ;)

Men gi blod hver 3. måned? Det blir mange matbokser det :ler: Og forhåpentligvis en god medisin mot sprøyteskrekk. Si ifra neste gang, så skal vi tenke på deg og sende positive vibber :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...