Catus Skrevet 4. desember 2006 #1901 Del Skrevet 4. desember 2006 Men jeg har visst noe å lære. Den eneste pynten som finnes i huset mitt akkurat nå, er en adventstake i det ene vinduet. Litt kjedelig.. En mellomting mellom meg selv og dere hadde kanskje vært tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1902 Del Skrevet 4. desember 2006 Har ikke noe mer enn adventsstaken foreløpig jeg heller, men adventsstjerna ligger i eksen og venter på at jeg skal komme meg herfra for å få hengte den opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #1903 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg vurderer å KJØPE meg en adventstjerne. Alt jeg eier og har er den adventstaken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1904 Del Skrevet 4. desember 2006 Da trenger du kanskje litt mer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #1905 Del Skrevet 4. desember 2006 Jupp! Tenkte som sagt å kjøpe en stjerne til å ha i vinduet. Så har jeg et par engler stående i en eller annen eske i boden. Flytta inn i huset for halvannet år siden, og det er fortsatt en del esker som står uåpnet.. Men julepynten kommer nok etter hvert, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 4. desember 2006 #1906 Del Skrevet 4. desember 2006 Heisann Liljen, jeg skal krysse fingrene for deg fremover nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. desember 2006 #1907 Del Skrevet 5. desember 2006 Pynter du til jul med nisser og sånn allerede nå? Her er det kun lilla som gjelder fram til lille julaften. Og noen stjerner og syvarmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. desember 2006 #1908 Del Skrevet 5. desember 2006 Har du ikke våknet enda eller??? Stor uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1909 Del Skrevet 5. desember 2006 Jo, jeg våkna kl 14 Her har vi hatt det morsomt på min bekostning ser jeg Jeg pynter alltid (eller glorer til) tidlig i desember, å så pynter vi tre lille julaften. Nå har jeg vært å forsøkt å gi blod. Har nåleskrekk så det skriker i dørene, så har grua meg noe helt vilt til dette. Så kom jeg inn der og di sier; du får ikke gi blod for du svalgte slangen (gastosopi) og har ett år karantene Hvorfor har di ikke sagt det før?? Jeg måtte ut å lufte meg og felle ett par tårer jeg.. Mannen min lurte på hvorfor jeg reagerte så fælt, for det ville jeg normalt ikke gjort?? Jeg vet ikke heller, men antageli har jeg grua meg sånn at det ble jo en stor nedtur hele greia.. Og tusen takk for alle innlegg. Dere er sååå snille. til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. desember 2006 #1910 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei vennen Dumt at du ikke fikk gitt blod da Den etterreaksjonen kom nok helt sikkert pga det du selv sa Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1911 Del Skrevet 5. desember 2006 I see you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1912 Del Skrevet 5. desember 2006 Du har nok rett.. Kan ikke forstå jeg tørr i det hele tatt, men håper på å bli kvitt sprøyteskrekken min jeg... Nå får jeg ikke gi før i september.. Hu spurte om hun skulle sende meg en innkalling da, da sa jeg; det kan du gjøre så ser du om jeg dukker opp.. Fy meg så spydig jeg er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. desember 2006 #1913 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Sprøyteskrekk er grunnen til at jeg heller ikke gir blod Var da vel ikke så spydig det der Endret 5. desember 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1914 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg sa det i en frykteli grinete og sur måte.. Var såå snurt, og hadde allerede plukka ut matboksen jeg skulle bruke på jobben.... Sprøyter og spisser er min store skrekk altså.. Har mangen fine historier å fortelle deg om det altså Veddemål og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. desember 2006 #1915 Del Skrevet 5. desember 2006 Sprøyter og spisser er min store skrekk altså.. ← Det er Mannen og redd for Men ikke på seg selv da..neeeida, han liker nemlig ikke å se at_andre_får sprøyte han.. Jeg bryr meg egentlig ikke da..har jo blitt en del blodprøver dette året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1916 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg klarer ikke se det på tv en gang... Du skulle sett en gang jeg var med noen for di skulle operere bort en føflekk bare.. Jeg svimte av da vennen min fikk bedøvelsesprøyta jeg... Tåpelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 #1917 Del Skrevet 5. desember 2006 Huff da, for en nedtur. Når man først har bestemt seg for å trosse frykten, ville det vært bra å få gjennomført det. Men prøv deg igjen om et år du, og slapp helt av i mellomtida! Jeg har aldri gitt blod. Jeg har ikke sprøyteskrekk, men har vel aldri tenkt over det. Eller; det er maaaange år siden jeg sist fikk ei sprøyte (sikkert BCG'en på ungdomsskolen), så jeg er sannelig ikke sikker på hvordan jeg hadde reagert på sprøyter nå. Har aldri tatt en blodprøve en gang.. Men jeg er jo egentlig bare glad for at jeg har vært så frisk at jeg ikke har hatt behov for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. desember 2006 #1918 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg kan ikke se på når de stikker meg jeg heller, da blir jeg uvel. Også trives jeg best hvis jeg får legge meg ned når det skal taes blodprøve Men det har blitt bedre det siste året faktisk, ble jo noen blodprøver på meg også i forbindelse med utredningen også SA'en. Nå skal jeg logge meg av for å se det 80-talls programmet på Nrk 2, og selfølgelig Bondromantikk på TV2. Vi snakkes senere, også sees vi jo til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1919 Del Skrevet 5. desember 2006 Du skal bare være glad for det, bippe Jeg vet det går til gode saker og kan redde mangen liv. Har en blodtype di absolutt har bruk for, og di har planer om å ha meg inn hver 3 måned (som er maks).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1920 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, vi snakkes, Yamaha Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå