angelou Skrevet 4. desember 2006 #1881 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg krysser nå iallefall fingre, tær osv jeg Skal hilse fra knøttet og si at h*n skulle gjort det h*n også, men har dessverre ikke fingre og tær enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1882 Del Skrevet 4. desember 2006 , men i neste uker tenker jeg det begynner å komme fingrer og tær på knøttet ditt, å da kan h*n også krysse litt Tusen takk, vennen, jeg håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. desember 2006 #1883 Del Skrevet 4. desember 2006 Å nei har jeg gått glipp av hele EL'en din . Ja, ja det er jo nå den spennende tiden for oss kg-jenter begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. desember 2006 #1884 Del Skrevet 4. desember 2006 Har sansynligvis EL nå, for det kjennes sånn ut, men vi får håpe det rekker med den lille vi får tid til. Har hatt fullt hus her hele tiden for å få opp kjøkkenet mitt, så vi er aldri alene, og når vi skal legge oss er vi så trette at vi sovner med en gang Selvsagt har vi gjort en liten innsats, men kanskje ikke så mye som tidligere pp da.... ← Det er ikke kvantiteten, men kvaliteten som er viktigst vet du Håper virklig dere fikk blink denne gangen. Og hvordan går det med kjøkkenet, blir det ferdig til jul? Har ikke du vært uten siden juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1885 Del Skrevet 4. desember 2006 Egentli hadde jeg skrevet ett superlangt innlegg her, så det gidder jeg ikke gjøre nå... Pi@: Ja, det er nå morroa begynner her for flere av oss Eeyore: Nå blir det kjøkken her. Fikk platetopp og vann på plass lørdag skal vaske og rydde litt der, og flytte på plass kaffitrakteren Nå mangler bare litt pynt (som selvsagt ikke har kommet.. ) og fliser på veggen. Må begynne å pynte og vaske litt jeg. Julemusikken har blitt hentet frem nå Stor så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1886 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei igjen Har litt vondt i magen jeg også hvis jeg bøyer meg f.eks. Kan da ikke huske at det har vært sånn før :klø: Merket litt ubehag (er vel livmortappen som er litt lav) når vi hadde sex i går også, men det har jeg kjent før ved EL, så det er ikke uvanlig. Så da var vel EL i går eller idag siden jeg enda har vondt :klø: Uansett så er det bare å sette seg ned og vente. Fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1887 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja så var jeg her igjen. Julepynten er på plass, og som vanlig overdriver jeg litt med pyntinga Yamaha: Jeg har vondt når jeg nyser bl.a og det har jeg aldri hatt før, men så er det stadig nye ting som dukker opp hver pp.. Blir spennende det, så nå er det bare å sette sei ned å vente ja. En time til jobb.. Har superlyst å gå... not Men sånn er det. Penga kommer ikke av sei selv nei. Har laget første kanna med kaffi på nye kjøkkenet, og du verden så stolt jeg var. Håpet nesten noen tittet inn vinduet for å se det råflotte kjøkkenet. Hihi.. Stod å dansa på gulvet. Ellers.. for tidli å lete etter symptomer, sliten etter ryddinga, fått opp julepynten (og enda er det mer igjen ). Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1888 Del Skrevet 4. desember 2006 Feliz Navidad - Boney M Sang til alle dere snille jenter Nå må vi få litt julestemning her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #1889 Del Skrevet 4. desember 2006 Trodde ikke du var så "pyntete" av deg, jeg. Så sier du nå at du har pyntet for mye, som vanlig? Gratulerer med kjøkkenet, forresten! Det var sikkert kjempedeilig å få ting på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1890 Del Skrevet 4. desember 2006 Dårlig med julestemning ute iallefall, det pissregner og blåser Er dere helt ferdige med kjøkkenet nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #1891 Del Skrevet 4. desember 2006 Her er det også skikkelig møkkavær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1892 Del Skrevet 4. desember 2006 Bippe: Jeg er ikke pyntete faktisk, men hva kaller man å sette opp julepynt i overdreven form?? Iallefall ikke pynte tror jeg Her og er det skikkeli drittvær. Blir ull under klærne på jobb i dag [B]Yamaha: Samme drittvær her. Mangler fliser, pyntelist overst, langs øyen og nede ved gulvet. Kjøkkenet er "klar til bruk" nå, ENDELIG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #1893 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hva kaller man det da? :klø: En mandag er ikke rette dagen for meg å finne opp nye ord.. Endret 4. desember 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1894 Del Skrevet 4. desember 2006 Glorete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1895 Del Skrevet 4. desember 2006 ja kanskje glorete var ordet... Neida, så voldsomt er det ikke altså.. Fytti, men jeg kunne vell kutta ut en nisse eller 2 tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1896 Del Skrevet 4. desember 2006 Glorete..... Ler meg skakk snart... Akkuratt som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1897 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg syns jeg ser for meg hvordan det ser ut hos dere nå. Får assosiasjoner til amerikanske julefilmer og greier Endret 4. desember 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. desember 2006 #1898 Del Skrevet 4. desember 2006 Syns jeg ser det for meg ja... ....ehm...kan vel egentlig bare se på hvordan stua vår ser ut tenker jeg.... Mannen: "Det er jo akkurat som å komme inn i magen på noen jo.. " Han syns visst det ble for mye med røde gardiner og duker...og det sa han FØR resten av julepynten kom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #1899 Del Skrevet 4. desember 2006 Huff da, Liljen! Men det er koselig med julepynt, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #1900 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg må visst si huff da til deg også, Capricorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå