Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Jeg krysser nå iallefall fingre, tær osv jeg :) Skal hilse fra knøttet og si at h*n skulle gjort det h*n også, men har dessverre ikke fingre og tær enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: , men i neste uker tenker jeg det begynner å komme fingrer og tær på knøttet ditt, å da kan h*n også krysse litt ;) Tusen takk, vennen, jeg håper det hjelper :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansynligvis EL nå, for det kjennes sånn ut, men vi får håpe det rekker med den lille :humpe: vi får tid til. Har hatt fullt hus her hele tiden for å få opp kjøkkenet mitt, så vi er aldri alene, og når vi skal legge oss er vi så trette at vi sovner med en gang  :ler:  Selvsagt har vi gjort en liten innsats, men kanskje ikke så mye som tidligere pp da....  :sjenert: 

Det er ikke kvantiteten, men kvaliteten som er viktigst vet du ;) Håper virklig dere fikk blink denne gangen. :klem: Og hvordan går det med kjøkkenet, blir det ferdig til jul? Har ikke du vært uten siden juli? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentli hadde jeg skrevet ett superlangt innlegg her, så det gidder jeg ikke gjøre nå... :sur:

Pi@: Ja, det er nå morroa begynner her :ler: for flere av oss ;)

Eeyore: Nå blir det kjøkken her. Fikk platetopp og vann på plass lørdag :hoppe: skal vaske og rydde litt der, og flytte på plass kaffitrakteren :hoppe: Nå mangler bare litt pynt (som selvsagt ikke har kommet.. ) og fliser på veggen.

Må begynne å pynte og vaske litt jeg. Julemusikken har blitt hentet frem nå :sjarmor:

Stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Har litt vondt i magen jeg også hvis jeg bøyer meg f.eks. Kan da ikke huske at det har vært sånn før :klø:

Merket litt ubehag (er vel livmortappen som er litt lav) når vi hadde sex i går også, men det har jeg kjent før ved EL, så det er ikke uvanlig. Så da var vel EL i går eller idag siden jeg enda har vondt :klø:

Uansett så er det bare å sette seg ned og vente.

Fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja så var jeg her igjen. Julepynten er på plass, og som vanlig overdriver jeg litt med pyntinga :ler:

Yamaha: Jeg har vondt når jeg nyser bl.a og det har jeg aldri hatt før, men så er det stadig nye ting som dukker opp hver pp.. ;) Blir spennende det, så nå er det bare å sette sei ned å vente ja. :)

En time til jobb.. Har superlyst å gå... not :sur: Men sånn er det. Penga kommer ikke av sei selv nei. :forvirret: Har laget første kanna med kaffi på nye kjøkkenet, og du verden så stolt jeg var. Håpet nesten noen tittet inn vinduet for å se det råflotte kjøkkenet. Hihi.. Stod å dansa på gulvet. :ler:

Ellers.. for tidli å lete etter symptomer, sliten etter ryddinga, fått opp julepynten (og enda er det mer igjen :overrasket: ).

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke du var så "pyntete" av deg, jeg. Så sier du nå at du har pyntet for mye, som vanlig? :ler:

Gratulerer med kjøkkenet, forresten! Det var sikkert kjempedeilig å få ting på plass! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe: Jeg er ikke pyntete faktisk, men hva kaller man å sette opp julepynt i overdreven form?? Iallefall ikke pynte tror jeg :legrine: Her og er det skikkeli drittvær. Blir ull under klærne på jobb i dag ;)

[B]Yamaha: Samme drittvær her. Mangler fliser, pyntelist overst, langs øyen og nede ved gulvet. Kjøkkenet er "klar til bruk" nå, ENDELIG. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: ja kanskje glorete var ordet...

Neida, så voldsomt er det ikke altså.. Fytti, men jeg kunne vell kutta ut en nisse eller 2 tenker jeg :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Jeg syns jeg ser for meg hvordan det ser ut hos dere nå.

Får assosiasjoner til amerikanske julefilmer og greier :hoho:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Syns jeg ser det for meg ja...

....ehm...kan vel egentlig bare se på hvordan stua vår ser ut tenker jeg.... :ler:

Mannen: "Det er jo akkurat som å komme inn i magen på noen jo.. :overrasket: "

:ler::ler::ler:

Han syns visst det ble for mye med røde gardiner og duker...og det sa han FØR resten av julepynten kom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...