Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå må du virkeli bare heie på alle oss :)

Ååå jeg håper sånn vi får klaff snart. Vi har allerede snakket om eventuell prøverør... :sjenert: Håper selvsagt det klaffer uten, men en vet jo aldri. Best å ha slike beslutninger klare. I mars er det jo utredning og..

*bort med slike tanker* Nå vil jeg ha klaff på pp9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...svusjer bort negative tanker jeg....har hatt dem jeg og altså, men det gikk bra lell :) Og det er jeg helt sikker på at det gjør for dere også :klem: Ha ei fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blåser bort negavite tanker*

Jeg håper så inderlig at det klaffer for dere nå :klem:

(Og heldigvis ble det litt uttelling på lista di da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Liljemor! Du SKAL ha klaff på pp9, noe annet er uaktuelt! Gleder meg masse til den dagen jeg kan komme inn i dagboka di og gratulere!

En god :klem: til deg. Du er enestående, og jeg ble veldig glad da jeg leste innlegget ditt i dagboka mi i dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...svusjer bort negative tanker jeg....har hatt dem jeg og altså, men det gikk bra lell :)  Og det er jeg helt sikker på at det gjør for dere også :klem:  Ha ei fin helg

Tusen takk, det håper jeg og :)

*blåser bort negavite tanker*

Jeg håper så inderlig at det klaffer for dere nå :klem:

(Og heldigvis ble det litt uttelling på lista di da :) )

Så snillt av deg å blåse bort negative tanker. Det hjelper nok tenker jeg :) Ja, heldigvis ble det litt uttelling på lista mi :)

*Sender positive vibber i retning Liljen*

Følger med på deg også ja  :klem:  Følger rådet ditt med CB el-tester.

Tusen takk for positive vibber. :)

Tusenere av gode og positive tanker sendes :klem:  Og krysser fingrer og tær for at alt går bra!!

Takk takk ;)

Kjære Liljemor! Du SKAL ha klaff på pp9, noe annet er uaktuelt! Gleder meg masse til den dagen jeg kan komme inn i dagboka di og gratulere!

En god  :klem:  til deg. Du er enestående, og jeg ble veldig glad da jeg leste innlegget ditt i dagboka mi i dag. :kose:

Jeg gleder meg masse til den dagen jeg kan fortelle dere jeg. Og gleder meg selvsagt også til jeg kan gratulere deg, vennen :)

signerer Kylling, jeg! Du SKAL ha klaff i PP9! hadde gledet meg stort om det klaffet nå!!!

stoooor  :klem:

Håper du har rett... :sjenert:

Jeg vil også at du skal ha klaff i pp9!

Hvis vi alle insisterer som må jo livmora bare gi etter :ler:

Helge :klem:

Ja, livmora er der den kjenner jeg :ler:

store :klem: til alle dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei helg.

Masse masse jobbing på natt. :Gjesp: Sov 2 timer nå i morges før det var barnedåp. Nå står tv og kosekveld på programmet for oss 2, og det skal bli deilig. :)

Har sansynligvis EL nå, for det kjennes sånn ut, men vi får håpe det rekker med den lille :humpe: vi får tid til. Har hatt fullt hus her hele tiden for å få opp kjøkkenet mitt, så vi er aldri alene, og når vi skal legge oss er vi så trette at vi sovner med en gang :ler: Selvsagt har vi gjort en liten innsats, men kanskje ikke så mye som tidligere pp da.... :sjenert:

Nå skal jeg henge opp julestjerna mi og tenne adventslys. Har ikke satt opp så mye som en nisse enda jeg.... :sjenert: Tar det i morgen kveld, da har jeg nesten fri hele kvelden og det passer med litt rydding her.

Ha en super søndagskveld alle

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo være stuptrøtt nå, Liljen!

Her har man ikke giddet å pynte til jul. Stjerna er ikke kommet på plass engang. Tenkte å ta det i morra jeg.

Får virkelig håpe innsatsen deres fører til en liten Liljespire! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke pyntet så mye til jul jeg heller. Har satt opp lysestaken i vinduet, men har ikke kommet lenger enn det. Nå er jeg ikke så veldig "pyntete" av meg heller da, men tenkte iallfall å kjøpe en stjerne til å henge i kjøkkenvinduet. Blir koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Bare innom en liten tur før jeg finner sengen. Er supertrøtt nå ja. :Gjesp:

Capricorn: Tusen takk :) krysser og krysser for deg og vett du ;)

Kylling: Jepp, jeg er veeeeldi trøtt.. Er tørr i øynene og hodet sviver. Har holdt meg våken til nå for å ikke våkne så veldi tidli i morgen tidli..

Bippe: Ja, det blir veldi koseli tror jeg :) Jeg liker faktisk veldig godt å pynte til jul jeg, men har ikke hatt tid til nå... Ellers er ikke jeg heller så utrolig pyntete nei :ler:

Ja, det ble bare med å henge opp julestjerna i vinduet. Gadd ikke mer. Får ta det i morgen jeg. Nå er det natta, for vi sovner snart her begge 2 :ler:

Får satse på litt morgenkos i morgen tidli heller :sjarmor:

God natt og sov så godt alle sammen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :)

EL på gang ja skjønner jeg :sjarmor:

Tror det er det her også selv om jeg spottet litt tidligere. Har iallfall litt ubehag i magen hvi man kan kalle det det det. Er ikke vondt, men det kjennes ut som det skjer noe der inne :klø:

Håper jeg får tid til litt mer KG tid i dagene fremover enn det det har vært :sur:

Også er det ikke så lenge til vi skal treffes nå :hoppe:

Håper du får en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, jenter :)

Klart jeg har tid til dere. Har akkuratt våkna, og jeg sitter litt oppe for å få rettet ryggen. Den er vond etter alt for mangen timer søvn :ler: Planlegger å "okupere" mannen snart ;)

Bippe: Skal følge rådet ditt ja :ler:

Yamaha: Nei nå er det ikke mangen dager igjen :hoppe: Jeg og har ubehag i magen akkuratt som om noe er på gang. Vondt når jeg setter meg :klø:

Kylling: Det er slett ikke umulig, vennen ;)

Angelou: Klart jeg har tid. Enn så lenge :sjarmor:

Tok en strimmel EL test i dag og, og den var negativ. Det var strek, men den var svakere, så EL har nok vært i går eller lørdag. Nå er det egentli bare å vente di laaange 14 dagene til IKM dagen... :sjenert:

Var godt å sove litt ut. Var kjempesliten etter altfor lite søvn i helgen :) Skal pynte litt til jul i dag før jobb. Det blir koseli. Skal bli godt å få bort litt støv og herfra. Veldig mye rot siden vi er midt i ombygging her, men sånn er det. Tåler det da. :)

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...