angelou Skrevet 1. desember 2006 #1861 Del Skrevet 1. desember 2006 Siden det hjelper å heie (tydeligvis) heier jeg på resten av lista di, OG på deg som har EL Nå er det deres tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1862 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, nå må du virkeli bare heie på alle oss Ååå jeg håper sånn vi får klaff snart. Vi har allerede snakket om eventuell prøverør... Håper selvsagt det klaffer uten, men en vet jo aldri. Best å ha slike beslutninger klare. I mars er det jo utredning og.. *bort med slike tanker* Nå vil jeg ha klaff på pp9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. desember 2006 #1863 Del Skrevet 1. desember 2006 ...svusjer bort negative tanker jeg....har hatt dem jeg og altså, men det gikk bra lell Og det er jeg helt sikker på at det gjør for dere også Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. desember 2006 #1864 Del Skrevet 1. desember 2006 *blåser bort negavite tanker* Jeg håper så inderlig at det klaffer for dere nå (Og heldigvis ble det litt uttelling på lista di da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 1. desember 2006 #1865 Del Skrevet 1. desember 2006 *Sender positive vibber i retning Liljen* Følger med på deg også ja Følger rådet ditt med CB el-tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 1. desember 2006 #1866 Del Skrevet 1. desember 2006 Tusenere av gode og positive tanker sendes Og krysser fingrer og tær for at alt går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. desember 2006 #1867 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjære Liljemor! Du SKAL ha klaff på pp9, noe annet er uaktuelt! Gleder meg masse til den dagen jeg kan komme inn i dagboka di og gratulere! En god til deg. Du er enestående, og jeg ble veldig glad da jeg leste innlegget ditt i dagboka mi i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. desember 2006 #1868 Del Skrevet 2. desember 2006 signerer Kylling, jeg! Du SKAL ha klaff i PP9! hadde gledet meg stort om det klaffet nå!!! stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. desember 2006 #1869 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg vil også at du skal ha klaff i pp9! Hvis vi alle insisterer som må jo livmora bare gi etter Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1870 Del Skrevet 3. desember 2006 ...svusjer bort negative tanker jeg....har hatt dem jeg og altså, men det gikk bra lell Og det er jeg helt sikker på at det gjør for dere også Ha ei fin helg ← Tusen takk, det håper jeg og *blåser bort negavite tanker* Jeg håper så inderlig at det klaffer for dere nå (Og heldigvis ble det litt uttelling på lista di da ) ← Så snillt av deg å blåse bort negative tanker. Det hjelper nok tenker jeg Ja, heldigvis ble det litt uttelling på lista mi *Sender positive vibber i retning Liljen* Følger med på deg også ja Følger rådet ditt med CB el-tester. ← Tusen takk for positive vibber. Tusenere av gode og positive tanker sendes Og krysser fingrer og tær for at alt går bra!! ← Takk takk Kjære Liljemor! Du SKAL ha klaff på pp9, noe annet er uaktuelt! Gleder meg masse til den dagen jeg kan komme inn i dagboka di og gratulere! En god til deg. Du er enestående, og jeg ble veldig glad da jeg leste innlegget ditt i dagboka mi i dag. ← Jeg gleder meg masse til den dagen jeg kan fortelle dere jeg. Og gleder meg selvsagt også til jeg kan gratulere deg, vennen signerer Kylling, jeg! Du SKAL ha klaff i PP9! hadde gledet meg stort om det klaffet nå!!! stoooor ← Håper du har rett... Jeg vil også at du skal ha klaff i pp9! Hvis vi alle insisterer som må jo livmora bare gi etter Helge ← Ja, livmora er der den kjenner jeg store til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1871 Del Skrevet 3. desember 2006 For ei helg. Masse masse jobbing på natt. Sov 2 timer nå i morges før det var barnedåp. Nå står tv og kosekveld på programmet for oss 2, og det skal bli deilig. Har sansynligvis EL nå, for det kjennes sånn ut, men vi får håpe det rekker med den lille vi får tid til. Har hatt fullt hus her hele tiden for å få opp kjøkkenet mitt, så vi er aldri alene, og når vi skal legge oss er vi så trette at vi sovner med en gang Selvsagt har vi gjort en liten innsats, men kanskje ikke så mye som tidligere pp da.... Nå skal jeg henge opp julestjerna mi og tenne adventslys. Har ikke satt opp så mye som en nisse enda jeg.... Tar det i morgen kveld, da har jeg nesten fri hele kvelden og det passer med litt rydding her. Ha en super søndagskveld alle stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 3. desember 2006 #1872 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg krysser ihvertfall fingrene for at innsatsen deres vil gi utslag i tidenes julegave senere i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. desember 2006 #1873 Del Skrevet 3. desember 2006 Du må jo være stuptrøtt nå, Liljen! Her har man ikke giddet å pynte til jul. Stjerna er ikke kommet på plass engang. Tenkte å ta det i morra jeg. Får virkelig håpe innsatsen deres fører til en liten Liljespire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 #1874 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har ikke pyntet så mye til jul jeg heller. Har satt opp lysestaken i vinduet, men har ikke kommet lenger enn det. Nå er jeg ikke så veldig "pyntete" av meg heller da, men tenkte iallfall å kjøpe en stjerne til å henge i kjøkkenvinduet. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1875 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei igjen Bare innom en liten tur før jeg finner sengen. Er supertrøtt nå ja. Capricorn: Tusen takk krysser og krysser for deg og vett du Kylling: Jepp, jeg er veeeeldi trøtt.. Er tørr i øynene og hodet sviver. Har holdt meg våken til nå for å ikke våkne så veldi tidli i morgen tidli.. Bippe: Ja, det blir veldi koseli tror jeg Jeg liker faktisk veldig godt å pynte til jul jeg, men har ikke hatt tid til nå... Ellers er ikke jeg heller så utrolig pyntete nei Ja, det ble bare med å henge opp julestjerna i vinduet. Gadd ikke mer. Får ta det i morgen jeg. Nå er det natta, for vi sovner snart her begge 2 Får satse på litt morgenkos i morgen tidli heller God natt og sov så godt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 #1876 Del Skrevet 3. desember 2006 Man skal ikke undervurdere morgenkosen, nei! Men en god tannpuss bør man helst få unnagjort først.. God natt og sov godt, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #1877 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei på deg EL på gang ja skjønner jeg Tror det er det her også selv om jeg spottet litt tidligere. Har iallfall litt ubehag i magen hvi man kan kalle det det det. Er ikke vondt, men det kjennes ut som det skjer noe der inne :klø: Håper jeg får tid til litt mer KG tid i dagene fremover enn det det har vært Også er det ikke så lenge til vi skal treffes nå Håper du får en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. desember 2006 #1878 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg også vil treffe Liljen!! Ha en fin dag, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. desember 2006 #1879 Del Skrevet 4. desember 2006 Go morn Eller, du har vel ikke tid til oss akkurat nå du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1880 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei på dere, jenter Klart jeg har tid til dere. Har akkuratt våkna, og jeg sitter litt oppe for å få rettet ryggen. Den er vond etter alt for mangen timer søvn Planlegger å "okupere" mannen snart Bippe: Skal følge rådet ditt ja Yamaha: Nei nå er det ikke mangen dager igjen Jeg og har ubehag i magen akkuratt som om noe er på gang. Vondt når jeg setter meg :klø: Kylling: Det er slett ikke umulig, vennen Angelou: Klart jeg har tid. Enn så lenge Tok en strimmel EL test i dag og, og den var negativ. Det var strek, men den var svakere, så EL har nok vært i går eller lørdag. Nå er det egentli bare å vente di laaange 14 dagene til IKM dagen... Var godt å sove litt ut. Var kjempesliten etter altfor lite søvn i helgen Skal pynte litt til jul i dag før jobb. Det blir koseli. Skal bli godt å få bort litt støv og herfra. Veldig mye rot siden vi er midt i ombygging her, men sånn er det. Tåler det da. Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå