Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(jeg heier på deg capricorn)

Heia Capricorn :)

Jeg blir nok med og styrker oddsen til Capricorn for her er det spotting i gang. Så da burde jeg ha gode sjanser for rett dersom jeg satsere på Angelou og Capricorn? :ler:

:kyss:

Blir så glad av alle dere herlige jentene her inne altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hei! :)

Da fikk jeg endelig rotet meg inn i boka di jeg også.

Har ikke fått lest så mye,men det får jeg ta etterhvert.

Ha en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her igjen jeg vettu :ler:

Skal liksom være her inne mindre, men det er ikke eltt. Men nå er det store muligheter for at jeg ikke kommer innom før til helgen da :forvirret:

Håper du får en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her i huset gjør vi ihvertfall vårt for at lista skal bli fin.

Og at julegaven blir den aller beste i år  ;)

Vi jobber med saken vi og ;)

Hvis lista di skal fungere på samme måten som den har gjort tidligere, så begynner det å bli VELDIG gode sjanser for di som er igjen  :sjarmor:.

(jeg heier på deg capricorn)

Heia, heia :hoppe:

Heia Capricorn 

....og litt meg selv :sjarmor:

Heia begge 2 :hoppe:

Blir spennende dette :hoppe:

Superspennende !!!

Jeg blir nok med og styrker oddsen til Capricorn for her er det spotting i gang. Så da burde jeg ha gode sjanser for rett dersom jeg satsere på Angelou og Capricorn? :ler:

Jeg håper det blir fin julegave på deg og jeg

Hei på deg! Godt å høre at du hadde et morsomt julebord. Var vel fint å få tankene bort på noe annet?

Det er virkeli godt å få positive tanker igjen.

Hei snuppa, og takk for i går  :-D

Håper du har det fint på jobb, også snakkes vi ;)

Takk selv. Var kjempekos altså! :)

:kyss:

Blir så glad av alle dere herlige jentene her inne altså  :klem:

Du er så herli du og :) Krysser fingrer for deg!!

Hei! :)

Da fikk jeg endelig rotet meg inn i boka di jeg også.

Har ikke fått lest så mye,men det får jeg ta etterhvert.

Det er nå en del sider å lese igjennom da :ler:

Er her igjen jeg vettu :ler:

Skal liksom være her inne mindre, men det er ikke eltt. Men nå er det store muligheter for at jeg ikke kommer innom før til helgen da :forvirret:

Være her mindre, går ikke. Det har jeg prøvd selv :ler: Alltid koseli og gøy å ha deg her, vennen.

stor stor :klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig tid ja :ler: Skal snart på jobb jeg, og som vanlig bruker jeg ganske lang tid her på KG :)

3 dager til EL, og vi har begynt innspurten her i huset. Mannen er veldig inni dette her nå, og det syns jeg er sååå koseli :hjerter_rundt: Heldigvis har han ikke blitt skremt bare jeg nevner eggløsning enda :ler:

Ha en superstrålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi må gjøre en kollektiv innsats for mindre KG-tid i så fall. Jeg er i alle fall altfor nysgjerrig til å klare å holde meg unna, hvis jeg ser at det er noen andre her inne... :sjenert::ler:

EL allerde? Synes ikke det er lenge siden du hadde IKM jeg. Krysser fingrene for julegave ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :kyss:

Ligger bare ett par dager foran meg du, så dette blir spennende.

Er vel EL her på søndag kanskje? Har ikke tenkt å gjøre noenting for å finne ut akkurat når, skal bare passe på å ha jevnlig :humpe::sjarmor:

Du får kose deg på jobb, også kan det jo hende at jeg stikker innom en tur i helgen hvis det passer seg sånn ;)

Stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du solstråle! :klem:

Skjønner godt at det er mer fristende å henge på KG enn å jobbe! :ler: Heldigvis har jeg en jobb som ikke innebærer PC. Ellers er jeg redd man ville tjent dårlig på meg. ;)

Så du har snart EL igjen.. Jeg synes tida går så fort akkurat i denne dagboka. Hvorfor går tida fortere her enn andre steder? :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL allerede?? ja, her går det unna! (det er bare min tid som går sakte... :ler: )

du må ha lykke-lykke til. håper virkelig desember blir en lykkemåned for dere!!!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi må gjøre en kollektiv innsats for mindre KG-tid i så fall. Jeg er i alle fall altfor nysgjerrig til å klare å holde meg unna, hvis jeg ser at det er noen andre her inne... :sjenert:  :ler:

EL allerde? Synes ikke det er lenge siden du hadde IKM jeg. Krysser fingrene for julegave ;)

Tror ikke jeg klarer holde meg unna KG jeg.. EL ja, er på dag 12 i dag. Tiden flyr i godt selskap ;)

Ligger bare ett par dager foran meg du, så dette blir spennende.

Er vel EL her på søndag kanskje? Har ikke tenkt å gjøre noenting for å finne ut akkurat når, skal bare passe på å ha jevnlig :humpe:  :sjarmor:

Du får kose deg på jobb, også kan det jo hende at jeg stikker innom en tur i helgen hvis det passer seg sånn ;)

Ja, jeg bruker å få EL på dag 13 eller 14 så det er i morgen eller lørdag :) Vi får gjøre en innsats :sjarmor:

Skjønner godt at det er mer fristende å henge på KG enn å jobbe!  :ler:  Heldigvis har jeg en jobb som ikke innebærer PC. Ellers er jeg redd man ville tjent dårlig på meg.  ;)

Så du har snart EL igjen.. Jeg synes tida går så fort akkurat i denne dagboka. Hvorfor går tida fortere her enn andre steder? :klø:

:ler:

Jeg har heller ikke en jobb som innebærer pc . Da hadde det nok blitt mye KG på meg tenker jeg :ler:

Så koseli tiden går fort her da. Som jeg skrev ovenfor, tiden går fort i godt selskap. :)

EL allerede?? ja, her går det unna! (det er bare min tid som går sakte... :ler: )

du må ha lykke-lykke til. håper virkelig desember blir en lykkemåned for dere!!!!

Tiden går alt for fort. Jeg er allerede i pp9 .. Håper du har rett at desember blir lykkemåned :)

Jeg krysser fingrene for deg Liljen, at det klaffer i desember og at du får verdens beste julepressang! :)

Når er IKM?

IKM er rundt 14 desember tror jeg. Er faktisk ikke helt sikker :ler: Håper på verdens beste julegave. Da skal jeg smile absolutt hele julen.

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

Ja, dag 12 :overrasket: Tiden flyr altså. Hvis mine beregninger stemmer denne måneden og, er det EL i morgen eller lørdag. Så da er det best å gjøre en innsats tenker jeg :sjarmor:

Skal på besøk nå. Skal virkeli bli godt å gjøre noe annet enn å jobbe. Gleder meg masse. Blir sikkert en aldri så liten KG tur til kvelden.

store store :klem: til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Liljen - IKM 19 november - Mensen

Yamaha - IKM 20 november - Mensen

Toblerone - IKM 21 november - Mensen

Angelou - IKM 26 november - GRAVID

Jenta27: IKM 26 november - Mensen

Pi@ - IKM 29 november - Mensen

Eeyore - IKM 30 november

Bizzy - IKM 6 desember

Capricorn - IKM 7 desember

:hoppe: :hoppe:

Gratulerer Angelou!! Kjempemorro altså!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går fort i godt selskap ja!  :) Selskapet i dagboka di må være ekstra godt.  :sjarmor:

Håper du har en fin kveld, snuppa!  :klem:

Kan være det er jeg som bruker veldig mye tid her og... :sjenert:

Så heldig du er da.. :sjenert:    *misunnelig*

Så morro med EL snart da  :sjarmor:

:sjarmor: EL ja!! Vi gjør absolutt vårt.

innom med en stor  :klem: til solstrålen!!!

En stor :klem: tilbake til en annen solstråle.

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

:hoppe: You made my day!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snakker om gode nyheter på morgenkvisten ja. Dette var virkeli morro, Angelou. :) NÅ håper jeg bare vi er flere som kommer raskt etter ja.

EL nærmer sei, og jeg har i dag tatt en EL strimmel. Nesten positiv, så i morgen er den nok helt positiv tenker jeg. Vi :humpe: i går, og regner med at vi holder oss til annen hver dag videre i måneden slik som anbefales. Vi rekker faktisk ikke noe annet heller siden vi jobber helt forskjellig for tiden. Krysser fingrer for at det holder.

Nå blir det en rask dagbokrunde her.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...