angelou Skrevet 27. november 2006 #1781 Del Skrevet 27. november 2006 Så utrolig trist med hunden. Det hjelper ikke om det er det beste for dem, det er akkurat like vondt likevel Fikk helt tårer i øynene og flashbacks jeg nå, håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 #1782 Del Skrevet 27. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2006 #1783 Del Skrevet 27. november 2006 Hvordan var julebordet i helgen? Så bra at du ennå ikke har kommet deg? STOOOOR til deg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1784 Del Skrevet 27. november 2006 Hei hei alle snuppiser Og tusen takk for varme tanker og gode klemmer. Det er meget høyt verdsatt. Store tilbake. Bare innom en kjapp tur, skal til mamsen å spise middag Har vært på jobb i dag. I kveld blir det KG kveld. Mannen skal på nattevakt, og da benytter jeg sjansen. Må dra fram IKM listen min. Her er det spennende saker. Ha en strålende dag så lenge. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1785 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er nå på plass her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #1786 Del Skrevet 27. november 2006 i kveld er jeg også på plass!!! hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1787 Del Skrevet 27. november 2006 Ser deg nok vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1788 Del Skrevet 27. november 2006 byttet navn ja.. ble litt lei av det andre ← Det var da ett knalltøft navn du har fått iallefall Det er godt å se at du prøver å tenke positivt, selv om du står midt oppi sorgen. Har aldri hatt hund, så jeg kan ikke helt sette meg inn i hvor fælt det er å måtte avlive, men jeg skjønner at det må være fryktelig. Håper du storkoser deg på julebordet! ← Ja, det var helt frykteli. Det verste jeg har gjort til nå. Forteller om julebordet i nytt innlegg Jeg har aldri hatt en hund, men jeg måtte få hamsteren min avlivet når jeg var 11 år. Den hadde satt seg fast i det lille huset sitt og knakk brystbeinet så det stakk ut av huden dens. Den virket helt fin og var aktiv og sånt, men vi måtte få den avlivet uansett Det er forferdelig trist når kjæledyr dør ja. Vil ikke en gang tenke på å måtte avlive kjæledyrene våre nå. De er babyene mine jo ← stakkars lille hamsteren da. Det er veldig trist uansett. Enn blir jo frykteli glad i kjæledyrene sine. Ja, di er helt klart babyene våre. Å vennen så trist med hunden Også har jeg ikke vært her inne og sett det før nå. Du skulle sendt melding så kunne jeg trøstet deg der Håper du storkoste deg på julebord i går, og at det fikk tankene over på noe annet. Håper du har en fin søndag ← Jeg var i ett slags vakum hele helgen, og kom ikke på å sende melding til noen uten at jeg fikk noen først.. Du er da en knuppelupp. Så utrolig trist med hunden. Det hjelper ikke om det er det beste for dem, det er akkurat like vondt likevel Fikk helt tårer i øynene og flashbacks jeg nå, håper det går bra med deg ← Går bra med meg nå. Har fått det på litt avstand. Prøver å tenke på di gode stundene vi hadde. ← Tusen tusen takk. Hvordan var julebordet i helgen? Så bra at du ennå ikke har kommet deg? STOOOOR til deg vennen. ← Ååhh julebord ja. Forteller mer nedenfor jeg, men skal love deg at liljen var fyllesyk ja Som man reder så ligger man, og jeg lå strekk ut kan du si!! Jeg er nå på plass her jeg ← Jeg og stor stor til dere alle for fantastiske meldinger. Hva skulle jeg gjort uten dere. Mannen sier at jeg må ta meg en tur på KG til jentene, jeg blir alltid i bedre humør da. Søte mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1789 Del Skrevet 27. november 2006 :hoppe: Jeg ser dere og, Petra Prøvedokke, Yamaha og Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #1790 Del Skrevet 27. november 2006 :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1791 Del Skrevet 27. november 2006 stor stor til dere alle for fantastiske meldinger. Hva skulle jeg gjort uten dere. Mannen sier at jeg må ta meg en tur på KG til jentene, jeg blir alltid i bedre humør da. Søte mannen min ← Så søt han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1792 Del Skrevet 27. november 2006 Julebord ja!! Knallgøy!! God mat, god drikke (masse gratis ), god underholdning og fantastisk stemning!! Vi var ikke i seng før 3 på natten, og da hadde vi danset headbanging alle kollegene. Tenke sei det synet. Så stakk vi innom julebordet til IKEA som var rett borti gangen Har fått dilla på Madonna med Like A Prayer av alle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1793 Del Skrevet 27. november 2006 Ja mannen min er fantastisk. Kunne ikke ønske meg noe bedre. Dagens nyhet: resten av kjøkkenet har kommet, og jeg får kjøkken til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #1794 Del Skrevet 27. november 2006 høres ut som et strålende julebord!! jeg skal på julebord på fredag og late som jeg drikker vin. kan jo bli interessant. skal ihvertfall være litt gøy å være edru når alle de andre blir surrete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1795 Del Skrevet 27. november 2006 Hørtes ut som ett morsomt julebord ja Like a Prayer også da. Den er jo skitgammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1796 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Så bra at dere får kjøkken til jul Av en eller annen grunn så var også det gammelt nytt for meg Endret 27. november 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1797 Del Skrevet 27. november 2006 Å ja. Glemsk jeg?? Forstår ingenting nå altså Ja sangen er vanvittig gammel... Huff, jeg er håpløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1798 Del Skrevet 27. november 2006 Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #1799 Del Skrevet 27. november 2006 ikke så mange dagene gammelt nytt da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #1800 Del Skrevet 27. november 2006 Jepp, her er jeg. Den lista de har ikke gitt så bra uttelling enda denne måneden da... Og så bra kjøkkenet har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå