Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Uff da :tristbla:

Jeg sender over litt positiv energi herifra og stooor :klem:

Nå har hunden det i alle fall ikke vondt lenger.

Dumt det at når den har det bedre så blir vi triste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet iallefall at jeg gjorde det eneste riktige. Fikk den beste vetrinæren i landet og. Han var helt fantastisk.. Skal spre asken til hunden i skogen der han likte sei aller best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt skremt av hvor glad man kan bli i et kjæledyr. Jeg får fortsatt klump i halsen når jeg tenker på vår hund.

Hvordan skal det gå når vi får barn? Jeg kommer til å fotefølge ungen for å sjekke at alt er OK... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir nok det :)

Synes faktisk det er greit å ikke være først ute med barn av venner og søsken, for da har jeg lært mye om hva jeg skal gjøre og ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det sånn at du ikke skulle runde 90 sider før du ble gravid?

Da nærmer vi oss farertruende...

Eller så blir du gravid nå i desember. Vi satster på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke 100 sider?? :klø:

Uansett, jeg satser hardt på desember jeg altså.. Kunne virkeli trengt verdens beste oppmuntring nå syns jeg.. Det har vært en tøff høst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100 sider, det var godt det da, for det jo tross alt 14 dager frem til neste EL og her inne flyr jo sidene i rekordfart :ler:

Jeg kommer nesten til å få litt dårlig samvittighet hvis jeg tester positivt denne pp, for det er jo så mange som har prøvd mye lenger enn oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bli kjempeglad for dere jeg :) krysser fortsatt alt jeg har. Du vet jeg kan komme raskt etter altså. Mannen tygger vitaminer sink og selen så det rister i veggene altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...