Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen:)

Ja for det er nemlig morgen for meg, selv om klokka er 12.35 :ler: Første nattevakt er over, bare 1 igjen. :)

Shatika: Woooho :hoppe: spennende hos deg og da :)

Pi@: Jeg håper og det. Men hvis ikke, er det flere sjanser :)

Kylling: Det er alltid spennende før IKM uansett. :) Har faktisk mindre symptomer nå, så nå vet jeg sanneli ikke gitt .. :sjenert:

Men tempraturen er fortsatt høy da..37,3 i dag, altså enda høyere. Men det stod en plass at den kunne holde sei høy frem til mensdagen. Så det trenger faktisk ikke bety noe :) Har ikke ømme pupper lenger, bittelitt mensmurring og vondt i korsryggen.. Ellers ingenting.

Holder på å forberede meg på at tante kommer likevell denne gangen jeg. Kan være best det tror jeg så blir ikke fallhøyden så stor.

I kveld frem til 21 skal mannen og jeg kose oss skikkeli. Jeg reiser på kurs med jobben i morgen ettermiddag før han kommer hjem, og da ser jeg han ikke før tirsdag.. :tristbla: Rekker bare innom her i morgen ca kl 12 for å si hva testen sa. Jeg har da satt alle kort på Yamaha denne måneden; håper det går veien for deg denne gangen, vennen :)

Nå blir det dagboksurfing.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen - IKM 19 november (søndag)

Yamaha - IKM 20 november ( mandag)

Toblerone - IKM 21 november ( tirsdag)

Angelou - IKM 26 november(neste søndag)

Pi@ - IKM 29 november

Eeyore - IKM 30 november

Bizzy - IKM 6 desember

Capricorn - IKM 7 desember

Vi må følge med å krysse fingrer nå altså, guuurimalla for ei spennende uke vi skal inni ialtså :hoppe:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gomåren Liljemor :)

Bare meg som er inne for å se hvordan det går med deg. Å her er det jo ganske så spennende :ler:

ps. Rosene står så flott. Blir glad når eg ser på dem ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings, Eyla :)

Så koseli att du stikker innom ;) Her går det bra, ser du. Mannen har nettopp kommet fra jobb, så nå blir det burger og annen junkfood til middag :ler:

Gruer meg til i morgen, og klarer ikke lese som jeg burde ;)

Så gøy rosene står flott :) Det gleder meg. Du fortjener det, vett du.

Melder deg først i morgen ;)

stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tempstigningen din virker jo veldig lovende. Liljen.. Har du tempet noen andre sykluser også sånn at du kan sammenligne eller? Krysser fingre, armer, bein og alt som er for at dette skal klaffe for deg vennen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Shatika :)

Nei, dette er første syklusen med temping. Så det skal jeg fortsette med neste og :) En får faktisk ganske mangen svar bare ved å tempe.

Tusen takk for kryssing, setter stoooor pris på det :)

Jeg har ikke noe særlig med symptomer lengre jeg bortsett fra tempraturen, så jeg tror tanta kommer jeg... :sjenert: Men henger ikke med hodet fordet jeg :)

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med sånn temping da, tror sannelig jeg skal tempe neste pp jeg også :)

Håper du får en koselig kveld Liljen.. og den tanta den... :frustrert::frustrert::frustrert: vi vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Det er ingen vits i å gi opp så lenge tempen er høy og mensen ikke har kommet iallefall :)

Jeg har også hatt litt mindre symptomer i går og idag, men det er nå noen det enda, så jeg har ikke helt mistet håpet.

Har jo egentlig tenkt å teste i morgen, men begynner å bli usikker. ER redd for neagtivt svar :forvirret:

Det skal ikke være lett dette her ;)

Du får kose deg masse på nattevakt. Jeg sender deg en melding hvis jeg tester, så du trenger ikke å være redd for at du ikke skal få vite det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Shatika: Ja, det var faktisk ganske interessant å tempe, så det skal jeg og fortsette med :)

Yamaha: Jeg OG er redd for negativ test... Vi må ikke miste håpet før tanta eventuellt setter inn for fullt. Jeg har stor tro på deg denne måneden, vennen :)

Ja, meld meg :) Skal melde deg og jeg ;)

:klem: til dere begge

Nå skal jeg bare en bitteliten dagbokrunde før det blir kvalitetstid med mannen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prioriter likt i kveld ser jeg :ler:

Takk for at du har troen på meg når jeg selv ikke har det :klem:

Jeg har jo troen på deg også da ;)

Kos deg masse i med mannen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg og være med på lista di? IKM 26. november.

Og jeg skal krysse fingrene og tærne for at det har vært full klaff hos deg denne måneden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre, tær og alt jeg har for at tanta holder seg borte denne ganga!!!!!!!

Jager bort :sjarmor:

Da jeg ble gravid hadde jeg lite eller ingen symptomer helt fra starten før kvalme og ømme pupper bare skyllet over meg. Så det at du ikke har noe særlig med symptomer skal du ikke ta så tungt.

Sier bare tvi tvi :ler: Skal du teste imorgen?

Nå skal jeg ta meg en tur i dusjen. Lillemann sover og er faktisk feberfri i kveld.

Endelig etter 4 dager. Stakkers skatten min.

Ikke bare bare med halsbetennelse på en så liten kropp.

Håper du får en fin kveld på jobben vennen min :ler:

stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: :Gjesp:

Nå var nattevakten over.... Ikke lenge til sengen nå nei :ler:

Yamaha: viktig å prioritere mennene og av og til :ler: Jeg har veldig troen på deg jeg :) Nå snakker vi bare timer til testing for både meg og deg :) spennende :hoppe: tusen takk for at du har troen på meg og, vennen :)

Jenta27: Klart det :) Tusen takk for kryssing.

Eyla: :kyss: Hei snuppis. Så bra å høre at lillemann er feberfri :) Stakkars liten.

Jeg skal teste i morgen når jeg står opp, tenkte jeg :) Men er godt forberedt på negativ test. Fortsatt ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.. Tørr i munnen bare.. og vond korsrygg, men ryggen min er rar i utgangspunktet egentli :ler: Tusen takk for kryssing, vennen. Setter pris på det :)

God natt (eller god morgen kanskje??)

:klem::klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen - IKM 19 november (søndag)

Yamaha - IKM 20 november ( mandag)

Toblerone - IKM 21 november ( tirsdag)

Angelou - IKM 26 november(neste søndag)

Jenta27: IKM 26 november (neste søndag)

Pi@ - IKM 29 november

Eeyore - IKM 30 november

Bizzy - IKM 6 desember

Capricorn - IKM 7 desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. :)

Da har jeg testet, og testen var negativ dessverre.. Da er det nok bare å vente på tanta for å begynne på pp9 tenker jeg. Henger ikke med hodet, det var forventet :)

Kommer tilbake siden, må våkne litt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med negativ test.

Her slapp jeg å teste gitt, mensen kom uanmeldt to dager før tiden :(

Men humøret ditt er bra, og smitter litt over på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...