Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #1581 Del Skrevet 7. november 2006 Lenge siden jeg har vært hos deg nå Tida har bare flydd etter fødselen - og man har sannelig nok å gjøre som mamma til to! Må litt for EL og Håper det klaffer denne gangen! Syntes det hadde vært sååå kos om det ble deres tur nå! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #1582 Del Skrevet 7. november 2006 !!! Yeah !!! !!! 80 sider !!! !!! Yeah !!! :perebrus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. november 2006 #1583 Del Skrevet 7. november 2006 Da krysser jeg fingre på at svømmerne får rote litt rundt med egget og lager en nydelig Liljenbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. november 2006 #1584 Del Skrevet 7. november 2006 Hei vennen Håper ikke du sliter deg ut på jobb nå da. Må ikke det vettu Blir nok deilig med litt fri etter så mange dager på jobb tenker jeg Har hendt at jeg har jobbet kvelder, natt og lørdager også, men jeg syns ikke noe om det. Er vel ikke alle som er skapt for skiftarbeid tenker jeg. Ha en strålende tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2006 #1585 Del Skrevet 7. november 2006 Skiftarbeid er ikke noe for meg heller. Har prøvd det i diverse sommerjobber jeg har hatt tidligere. Jeg er veldig glad i arbeidstida jeg har nå; åtte til halv fire og fri hver helg. Det er helt topp! Må forresten skravle litt snart igjen, Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. november 2006 #1586 Del Skrevet 8. november 2006 høres slitsomt ut med så mye jobbing, Liljen! må ikke overdrive, da! ta vare på deg selv først og fremst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1587 Del Skrevet 8. november 2006 :hoppe: 80 sider :hoppe: Hei hei. Ja, nå har jeg akkuratt stått opp klokka er 12.43. Var herli å sove lenge, men du verden så stiv jeg ble i ryggen.. Siste jobbedag før helgen, og det skal jammen gjøre godt. Denne arbeidsperioden har vært hard.. Cr@sh: Hei hei, vennen. Var virkeli gøy å se deg igjen Må ile inn til deg og, det er jammen for lenge siden jeg var der... Angelou: Det håper virkeli jeg og Yamaha: Skiftarbeid passer meg egentli veldig bra, men denne perioden har vært lang da.. Nå er det heldigvis snart helg Bippe: Ja, vi må virkeli skravle snart igjen Petra Prøvedokke: Prøver å ikke overdrive.. Har bare 7 timer overtid i di 9 dagene.. Nå er det en rask dagbokrunde før jeg iler til mamsen for å spise middag. Stor til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 8. november 2006 #1588 Del Skrevet 8. november 2006 Hei Liljen! Har du det bra? Det blir lenge mellom hver gang jeg er innom dagboka di nå. Mye som står på. Har dere vært hos legen enda? Ser du er i PP8 nå, og pga alder så burde dere få utredning nå hvis dere ønsker og det ikke klaffer denne perioden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2006 #1589 Del Skrevet 8. november 2006 Hei snuppa! Så heldig som skal spise middag hos mamsen din i dag! Alt for lenge siden jeg har spist mammas mat. Vi bor i to forskjellige byer, så da blir det ikke så ofte middagsbesøk. Dessverre.. Men når det er så lenge mellom hver gang, smaker jo maten hennes desto bedre. Så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. november 2006 #1590 Del Skrevet 8. november 2006 Heia vennen Hørtes godt ut å få middag ja. Ikke ofte jeg heller får det. Ha det fint på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. november 2006 #1591 Del Skrevet 8. november 2006 Håper du koser deg hos mamsen. Krysser også alle fingre for at svømmerne har funnet egget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. november 2006 #1592 Del Skrevet 8. november 2006 Bare innom og krysser fingrene for at det blir full klaff for dere denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. november 2006 #1593 Del Skrevet 8. november 2006 Jobbe ni dager i strekk og sju timer overtid på de ni dagene? Huff, nå fortjener du virkelig en langhelg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. november 2006 #1594 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! Her er det lenge siden jeg har vært! Og her har det skjedd lassevis!!!! Håper du får slappet godt av i helgen etter en hard uke, og at det er deres tur denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1595 Del Skrevet 9. november 2006 Hei hei Eendelig en dag fri :hoppe: Har hatt besøk i dag, og det var skikkeli koseli. Godt å ha tid til andre enn di du jobber med hele tiden Bare en dag til på jobb nå så har jeg fri i 4 hele dager Iselin22: Så kjekt å se deg Det er nå lenge siden jeg var innom deg og da Vi har ikke vært hos legen flere ganger. Har fått beskjed om å komme igjen i mars. Da har det gått ca ett år. Tenker vi tar kontakt rett etter nyttår for videre utredning. Bippe: Åå mammas mat er bare best. Hun var innom med rester her i dag, så nå blir det stekt komle til middag her herli herli. Yamaha: Middag er alltid godt Sa jeg at vi skal få kalkun på søndag (farsdag) ?? Eeyore: Vi og krysser fingrer alt vi har... Capricorn: Tusen takk, vennen Kylling: Ja, nå fortjener jeg faktisk litt fri syns jeg og Det er veldig slitsomt å jobbe så mye, men det skjer sjelden heldigvis.. Bizzy: Åå det er leeenge siden jeg så deg og Håper virkeli det skal være vår tur nå snart. Jeg har jo spådd babyboom i november jeg, så jeg håper at vi blir flere som får full klaff nå Nå skal vi spise middag, så skal mannen på jobb. Blir KG kveld på meg i dag, og da skal jeg ha meg noen realle dagbokrunder. stor stor til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. november 2006 #1596 Del Skrevet 9. november 2006 Hei på deg Hadde håpet å se deg her inne nå jeg, men du kommer vel senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. november 2006 #1597 Del Skrevet 9. november 2006 Da skal jeg gå igjen. Synd at jeg ikke traff deg her inne i kveld vennen.Vi får ta det igjen en annen da Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2006 #1598 Del Skrevet 9. november 2006 Kanskje vi "treffes" senere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1599 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Yamaha: Jeg er her nå da... Litt for sent kanskje.. Eeyore: Kanskje det Har vært på besøk hos ett vennepar jeg. Var kjempekoseli altså. Ble litt lenger enn planlagt, men jeg er her nå da. Må snart i sengen for det er tidli opp i morgen. 5.10 står vekkeklokka på I morgen er det klassefest på meg. 10 år siden jeg var russ.. Gosh som tiden går altså.. Skal kjøre faktisk!! Ingen alkohol eller noe på meg resten av syklusen min denne gangen. Kjenner ingen trang til det heller. Tok den siste strimmeltesten min i dag, og streken var svakere enn kontrollstreken i dag, så nå har nok EL vært. Vi har iallefall gjort vårt, så det skal ikke stå i mangel på soldater oppi der Mannen tok ingen sjanser han, sa han så jammen ble det ikke noe på meg før han dro på jobb. Søte mannen min Han har virkeli gått inn for dette nå, og det syns jeg er utrolig gøy. Han syns det var skummelt til å begynne med, men nå er han like spent som meg. Kjempemorro!! Nå er det natta på meg.. Skal bli masse KG tid på meg neste uke, da har jeg fri nesten hver eneste kveld faktisk!! Skal lagen en ny IKM liste, så har jeg noe å følge med på. Har og vist sei å bringe lykke før Hvem vil bli med?? stor stor Endret 9. november 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. november 2006 #1600 Del Skrevet 10. november 2006 Da stod vi nesten opp samtidig idag vi da Så gøy at mannen din også er skikkelig med Tror egentlig at min mann syns det er litt slitsom at man har masse sex rundt EL, også ikke så mye ellers. Merker det blir litt mer stress og sånn for å få tid til det rundt EL, det blir ikke alltid så naturlig hvis du skjønner hva jeg mener Man er jo ikke alltid klar for sex selv om tidspunktet i syklusen er det riktige. Du får kose deg masse på klassefest i kveld da. Det blir sikkert kjempegøy Jeg blir selvfølgelig med på IKM-liste! Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå