83` Skrevet 24. oktober 2006 #1421 Del Skrevet 24. oktober 2006 Synes det var trist å lese at det ikke klaffet denne mnd.. Men om to uker er det nye muligheter! August er også en fin mnd. å få barn i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. oktober 2006 #1422 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så kjedelig at det ikke klaffet denne gang heller da.. Men en dag...*drømme seg bort litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. oktober 2006 #1423 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hallo snuppa Tregner vel ikke si så mye mer her, så vel nok på sms i går Håper du får en strålende dag, også får vi drukne våre sorger til helgen begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2006 #1424 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så leit at det ikke gikk veien denne gangen lille venn Har fulgt med deg og vært spent skjønner du, selv om jeg ikke har vært pålogga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. oktober 2006 #1425 Del Skrevet 25. oktober 2006 uffda, vennen jeg hadde virkelig håpet at det klaffet denne måneden. får satse på at bippe har rett, da. at når det klaffet for meg i pp8 så er nok det en lykke pp! god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1426 Del Skrevet 25. oktober 2006 God morgen.. For en elendig morgen egentli... IdaH: Ja, nå er det digitale tester som gjelder. Di blir jo positive til slutt di og hvis en bare er gravid.. 83': Ja, august er en nydelig måned.. Vi krysser og håper på det klaffer snart.. Capricorn: * drømmer sei bort jeg og*... Yamaha: Ja, til helgen skal det druknes sorger Vi får satse på at november blir vår lykkemåned, vennen Angelou: Så koseli at du har fulgt med, det setter jeg pris på Petra Prøvedokke: Satser på at pp8 er en lykkemåned her og Gir ikke opp vi ser du Nå kan jeg iallefall drikke på innflyttingsfesten vi skal på til helgen Det blir nok artig!! Selv om det egentli ikke hadde gjort meg noe å vært edru heller, for den saks skyld.. Mannen og meg begynner å lese endelig ikke røyker i løpet av måneden. Nå satser vi alt på å slutte begge 2. Kjenner flere som har slutta på denne boken. Vi har hver sin. Jeg har kjøpt en bok, og en skal lånes Kaffi skal kuttes ut. Maks 2 kopper dagen. Cola drikker jeg aldri.. Nå skal jeg ha meg en liten dagbokrunde her Ha en strålende dag alle stor Ja, jeg har begynt å tempe i steden, og tempraturenen er Dag1: 36,9 Dag2: 36,7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. oktober 2006 #1427 Del Skrevet 25. oktober 2006 Både røykeslutt og kaffereduksjon samtidig? Det var da voldsomt til frisk satsing! Men det høres veldig fornuftig ut. Jeg er glad jeg klarte å slutte med røyken før jeg rakk å bli fullstendig avhengig. Det er nå snart 7 år siden jeg tok mins siste røyk. Men det hender jeg savner det litt, spesielt en cigarillo på nyttårsaften.. Men det er veldig deilig å være kvitt den lasten. Og du klarer det nok helt sikkert du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. oktober 2006 #1428 Del Skrevet 25. oktober 2006 Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. oktober 2006 #1429 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 25. oktober 2006 #1430 Del Skrevet 25. oktober 2006 Huff, dette var trist Liljen Jeg håpa så veldig at dette skulle være din måned. Men godt at du satser med friskt mot da vennen, flink er du en stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. oktober 2006 #1431 Del Skrevet 25. oktober 2006 Å, jeg vet at du har det kjipt nå! Det var noen lange og tunge måneder å gå slik å vente. Men før oss klaffet det uten noe om og men i pp9! Og da kan det jammen klaffe for dere også, når som helst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. oktober 2006 #1432 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1433 Del Skrevet 25. oktober 2006 Bippe: Ja, begge deler samtidig. Det er ikke bra for kroppen å drikke sååå mye kaffi som jeg gjør Jeg er veldig innstillt på å klare dette. Skal skal skal!! Og gleder meg til å slutte faktisk. Pi@: ja men, nå er det på ny pp med friskt mot og positiv innstilling. Det ordner sei til slutt det er jeg sikker på Bertine: Så koseli med nytt besøk, og til meg. Har allerede vært på besøk hos deg tidligere i kveld Shatika: Ja, jeg satser friskt nå ja. Men var ikke særli pigg tidligere i dag og i går kveld. Men nå derimot, nå er jeg klar Anerikke: Det ordner sei nok for oss også. Vi er "bare" på pp8 nå. Er optimistisk enda jeg Capricorn: Koseli du stikker innom, setter pris på det til dere alle I dag har jeg vært på besøk. Var kjempekoseli Fikk nyyydelig middag der og greier. Glemte å få oppskriften da, så det må jeg huske neste gang. Noe som var laget i illfast form i stekeovn (som jeg gleder meg til å få egen *drømme*) Inneholdt bl.a poteter, gulerøtter, hvitløk, skinke, brokkoli, fløte mm.. Shoppet og kost oss fra ende til annen. Det må vi absolutt gjenta, jeg har ikke ledd så mye på lang tid. Nå skal jeg i butikken å snope. Bippe har nemlig fristet meg med deilig dajmsjokolade, så nå skal jeg ned å handle det nemli. Ha en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. oktober 2006 #1434 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vi er "bare" på pp8 nå. Er optimistisk enda jeg ← Ja, det er ingen grunn til å gi opp enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. oktober 2006 #1435 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå skal jeg i butikken å snope. Bippe har nemlig fristet meg med deilig dajmsjokolade, så nå skal jeg ned å handle det nemli. ← Jeg er visst god til å påvirke! Fikk Shatika til å spise sjokolade i kveld, også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. oktober 2006 #1436 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hallo vennen Må jo bare innom deg å si hei, rakk jo ikke på KG i går likevel Vi reiser til Sørlandet idag etter jobb, så da er jeg uansett ikke på KG før tidligst søndag. Men vi meldes jo vi hvis det skulle være noe Ha det fint så lenge, og kos deg masse på innflyttingsfesten. Jeg skal også kose meg med god mat og DRIKKE Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. oktober 2006 #1437 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. oktober 2006 #1438 Del Skrevet 26. oktober 2006 Æsj Utrolige teite tanta Jeg som virkelig hadde troen på deg nå Liljen Dette har i alle fall fått meg til å tenke at ingenting er sikkert før man får to blå eller tantebesøk, så jeg har herved sluttet å tolke symptomer! Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. oktober 2006 #1439 Del Skrevet 26. oktober 2006 Innom med en kos, bra humøret er bedre, driver og psyker meg opp (ned?) til tanta kommer selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. oktober 2006 #1440 Del Skrevet 26. oktober 2006 hei vennen, hvordan er det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå