Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

:klem:

Synes det var trist å lese at det ikke klaffet denne mnd..:(

Men om to uker er det nye muligheter! August er også en fin mnd. å få barn i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo snuppa :kyss:

Tregner vel ikke si så mye mer her, så vel nok på sms i går :)

Håper du får en strålende dag, også får vi drukne våre sorger til helgen begge to :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at det ikke gikk veien denne gangen lille venn :klem: Har fulgt med deg og vært spent skjønner du, selv om jeg ikke har vært pålogga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda, vennen :troest:

jeg hadde virkelig håpet at det klaffet denne måneden.

får satse på at bippe har rett, da. at når det klaffet for meg i pp8 så er nok det en lykke pp!

god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..

For en elendig morgen egentli...

IdaH: Ja, nå er det digitale tester som gjelder. Di blir jo positive til slutt di og hvis en bare er gravid.. :)

83': Ja, august er en nydelig måned.. Vi krysser og håper på det klaffer snart..

Capricorn: * drømmer sei bort jeg og*...

Yamaha: Ja, til helgen skal det druknes sorger :tristbla: Vi får satse på at november blir vår lykkemåned, vennen :)

Angelou: Så koseli at du har fulgt med, det setter jeg pris på :)

Petra Prøvedokke: Satser på at pp8 er en lykkemåned her og :) Gir ikke opp vi ser du :)

Nå kan jeg iallefall drikke på innflyttingsfesten vi skal på til helgen :) Det blir nok artig!! Selv om det egentli ikke hadde gjort meg noe å vært edru heller, for den saks skyld..

Mannen og meg begynner å lese endelig ikke røyker i løpet av måneden. Nå satser vi alt på å slutte begge 2. Kjenner flere som har slutta på denne boken. Vi har hver sin. Jeg har kjøpt en bok, og en skal lånes :)

Kaffi skal kuttes ut. Maks 2 kopper dagen. Cola drikker jeg aldri..

Nå skal jeg ha meg en liten dagbokrunde her :)

Ha en strålende dag alle

stor :klem:

Ja, jeg har begynt å tempe i steden, og tempraturenen er

Dag1: 36,9

Dag2: 36,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både røykeslutt og kaffereduksjon samtidig? Det var da voldsomt til frisk satsing! Men det høres veldig fornuftig ut. :Nikke:

Jeg er glad jeg klarte å slutte med røyken før jeg rakk å bli fullstendig avhengig. Det er nå snart 7 år siden jeg tok mins siste røyk. Men det hender jeg savner det litt, spesielt en cigarillo på nyttårsaften..

Men det er veldig deilig å være kvitt den lasten. Og du klarer det nok helt sikkert du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist Liljen :tristbla: Jeg håpa så veldig at dette skulle være din måned. Men godt at du satser med friskt mot da vennen, flink er du :)

en stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Å, jeg vet at du har det kjipt nå!

Det var noen lange og tunge måneder å gå slik å vente. Men før oss klaffet det uten noe om og men i pp9! Og da kan det jammen klaffe for dere også, når som helst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe: Ja, begge deler samtidig. Det er ikke bra for kroppen å drikke sååå mye kaffi som jeg gjør :ler: Jeg er veldig innstillt på å klare dette. Skal skal skal!!

Og gleder meg til å slutte faktisk. :)

Pi@: ja :sur: men, nå er det på ny pp med friskt mot og positiv innstilling. Det ordner sei til slutt det er jeg sikker på :)

Bertine: Så koseli med nytt besøk, og :velkommen: til meg. Har allerede vært på besøk hos deg tidligere i kveld :)

Shatika: Ja, jeg satser friskt nå ja. Men var ikke særli pigg tidligere i dag og i går kveld. Men nå derimot, nå er jeg klar :)

Anerikke: Det ordner sei nok for oss også. Vi er "bare" på pp8 nå. Er optimistisk enda jeg :Nikke:

Capricorn: Koseli du stikker innom, setter pris på det :)

:klem::klem: til dere alle

I dag har jeg vært på besøk. Var kjempekoseli :) Fikk nyyydelig middag der og greier. Glemte å få oppskriften da, så det må jeg huske neste gang. :) Noe som var laget i illfast form i stekeovn (som jeg gleder meg til å få egen *drømme*)

Inneholdt bl.a poteter, gulerøtter, hvitløk, skinke, brokkoli, fløte mm.. :sikle:

Shoppet og kost oss fra ende til annen. Det må vi absolutt gjenta, jeg har ikke ledd så mye på lang tid. :ler:

Nå skal jeg i butikken å snope. Bippe har nemlig fristet meg med deilig dajmsjokolade, så nå skal jeg ned å handle det nemli. :ler:

Ha en strålende kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg i butikken å snope. Bippe har nemlig fristet meg med deilig dajmsjokolade, så nå skal jeg ned å handle det nemli.  :ler:

Jeg er visst god til å påvirke! Fikk Shatika til å spise sjokolade i kveld, også! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo vennen :klem:

Må jo bare innom deg å si hei, rakk jo ikke på KG i går likevel :forvirret:

Vi reiser til Sørlandet idag etter jobb, så da er jeg uansett ikke på KG før tidligst søndag.

Men vi meldes jo vi hvis det skulle være noe ;)

Ha det fint så lenge, og kos deg masse på innflyttingsfesten. Jeg skal også kose meg med god mat og DRIKKE :ler:

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj :sur: Utrolige teite tanta :frustrert:

Jeg som virkelig hadde troen på deg nå Liljen :tristbla: Dette har i alle fall fått meg til å tenke at ingenting er sikkert før man får to blå eller tantebesøk, så jeg har herved sluttet å tolke symptomer!

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...