Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Siden mensen ikke har dukket opp enda så er det håp vennen :klem:

Håper så inderlig at dere har klart det denne måneden.

Du får kose deg på nattevakt, selv om det ikke er noe gøy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjsann, så spennende det var her da!! :hoppe:

Gleder meg til du tester igjen snart! På tide du kommer over til våre gravid-dagbøker nå! :)

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det er her da :hoppe:

:klem:

(har vært inne og lest litt i det siste da, men har ikke orket å skrive så mye..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooood morning

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Åååå så kjekt å komme hjem til så masse besøk i dagboken min.

Er dødstrett etter nattevakt nå, men måtte bare innom å si hei til dere søte jenter. Lover å besøke samtlige av dere når jeg har sovet en time eller 3 :)

Kylling: Ja, det var synd med negativ test, men var godt forberedt på det egentli.

Så nå må enten testen bli positiv snart, eller så må tante komme så vi kan begynne med friskt mot på ny pp :)

IdaH: hei og :velkommen: til min dagbok. Det var virkelig koseli med nytt fjes :)

Jeg håper jo jeg er en av dem da... :sjenert:

Yamaha: Jeg er og spent.. Endelig ferdig på nattevakt, heeerli!! Fri til torsdag jeg :sjarmor:

83': Ja, som vanlig klarer liljen å skape litt spenning i hverdagen. Girer sei litt opp og sånn :ler: Kommer gjerne inn i graviddagbøkene nå altså ;) Men enn så lenge ser det ut til at jeg må bo her en stund til. Koseli det og :)

Capricorn: Så koseli å "se" deg :) Det er koseli du stikker innom uansett om du skriver noe eller ei :) Alltid velkommen her vettdu:)

Ja.. Er spent på om digitaltestene mine kommer i posten i dag. Skulle bestillt vanlige cb, men kom frem til at nå er det slutt med synsing og kanskje tester, så jeg bestilte ja eller nei test :) Hvis ikke tante kommer i løpet av dagen da. Hun har nemlig ikke vist noe som helst spor etter sei, og ikke kjennes det ut som om hun kommer heller. Har stikkinger i magen, og på jobb i går kveld fikk jeg og krampe som varte ett minnutt.. Dette kom ett par ganger.. Jeg forstår ingenting og blir smårar av dette jeg :eeeh: Tror jeg må slutte å kjenne etter å bare se tiden an litt her :)

Nå skal jeg i sengen. Sove litt. :Gjesp:

stor stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du! Tester du i morgen igjen da? Dette er jo kjempespennende. Du har jo mange gravidsymptomer, så jeg har på følelsen av at dette går veien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anerikke: Ja, her er det bare å følge med :)

Kylling: Ja, jeg tester nok i morgen igjen hvis ikke tanta har kommet. Føler nemlig på meg at den kommer i løpet av dagen.. Sånn er det, men håper selvsagt den ikke gjør. :)

Nå skal jeg ha meg en liten dagbokrunde :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg lå å pratet litt på sengen før jeg stod opp, og jeg sa til han så det var, at nå har jeg gått med bind ett og ethalvt døgn for jeg var sikker på tanta var rett rundt hjørnet. Det er nemlig slik at i fra jeg kjenner menssmerter tar det ca 2 timer så er tanta her i tillegg til søttrangen som og mangler denne måneden. Da sa han; Jenta mi, til og med jeg begynner å lure nå for dette er ikke vanlig. Vi må bare krysse fingrene nå. Da sa jeg; og testene kom ikke i posten i dag, hva skal jeg da gjør?? Han; vente til i morgen kanskje?? Jeg; Men herregud det er jo hobbyen min jo, og nå er det på det mest spennende :overrasket::overrasket: Da holdt vi på å dø av latterkrampe :legrine: Så sier han; Hva skal du da finne på den dagen vi får positiv test hvis så skjer?? Jeg; kjøpe 10 tester til for å være sikker på at di andre ikke lyver!! :legrine:

Konklusjon; Jeg er testoman, og jeg er ikke redd for å si det heller :legrine:

En får det ikke mere morro en man lager selv. NÅ er jeg superovertrøtt. Fikk ikke sove heller.

Prøve å tenke på noe annet............................ :sjenert: ............... går ikke :hoho:

Noen som har noe forslag hva annet jeg kan tenke på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

du er nå søt, da :)

skjønner godt at du tenker masse på det her. menssmerter som ikke blir mensen høres ihvertfall lovende ut!

*håpe håpe håpe*

god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Petra Prøvedokke: Ja, håpe håpe håpe... :)

for enten er det mensen fra helv... som er på gang, eller så..

Ble rimelig trett nå jeg.. Lyst å sove. Ikke noe rart kanskje siden jeg bare har hatt minimalt med søvn i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på do i sted, var det lyserosa blod på papiret..

Og tante slettikkevelkommen kom likevell denne måneden.. 2 dager over tiden..

Ny pp, nye muligheter. Over på pp 8

Litt trist, skal innrømme det. Noe annet ville være rart....

:grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så synd, Liljen.. :troest:

Jeg hadde virkelig håpt det skulle klaffe for deg denne gangen! Men håpet er ikke ute, Petra ble jo gravid i pp8, så sjansen er god for at det er en lykke-pp! ;)

Stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får satse på det bippevennen :)

Nytter ikke deppe heller.. Tanta er her like godt for det..

Vi har kjøpt pizza nå, og jeg er superkvalm.. dårlig kombinasjon egentli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Søren au! :sur::sur:

Jeg var jo skråsikker på at du var gravid nå.. Skjønner godt at du er skuffa, vennen. Håper det går bra med deg, og at du starter med nytt mot i neste pp. Som bippe skriver; kan jo hende pp8 er lykke-pp`en!

:klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei kylling :)

Ja, jeg håper virkeli pp8 er lykkeperiode :Nikke:

Begynte så smått å tro selv at jeg kunne være gravid jeg.. Merkeli hvordan en klarer gire sei selv så opp altså..

Mannen min og jeg har pratet en del nå. Vi har iallefall kommet frem til at vi er helt sikre på vi blir gravide en gang. Må bare ta tiden til hjelp, og få ut en del av di stressfaktorene som er i livet mitt akkuratt nå.

Vi gir iallefall ikke opp, så snart tanta har dratt sin vei, er det på med ny giv :)

Tusen takk for trøsteklemmer. Dette setter jeg virkeli pris på :Nikke:

Dere er så fantastiske, jenter.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og neste mnd har du jo digitale teser og forsøke med og :hoppe:

sikkert mye mer moro det... og man slipper jo å :klø: for å finne ut hva den egentlig viser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...