Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1381 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja nå er det senga. Nyoppredd og greier. Gleder meg til det nattinatt og sov så godt. kryss fingrer for meg i morgen da. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2006 #1382 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sov godt snuppa Tror ikke du trenger det bindet Og takk for kakao, nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #1383 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg som hadde håpet at du sto opp tidlig idag Tror heller ikke du hadde trengt det bindet nei Dette blir jo ulidelig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. oktober 2006 #1384 Del Skrevet 23. oktober 2006 *krysse fingre og tær* Lykke til.. Husk at vi er her for deg uansett positivt eller negativt svar! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 #1385 Del Skrevet 23. oktober 2006 signerer innlegget til kylling, jeg! *håpe, håpe, håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #1386 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Har du enda ikke stått opp *krysser fingre og tær for deg* Endret 23. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1387 Del Skrevet 23. oktober 2006 God morgen, jenter.. Dag 27, pp7 - negativ test.. Ja, testen var negativ. Jeg studerte den ikke, kastet den raskt. Vil ha klar tekst jeg på testen, og ikke noe jeg må lete fram. Tanta har ikke kommet. Eeyore: Håper du har sovet godt i teltet.. Kanskje du må ligge en natt til?? Yamaha: Ja, nå er jeg våken i det minste Kylling: Det er godt å høre. Godt å ha dere jenter. Petra Prøvedokke: Takk, takk.. Blir nesten litt rørt jeg.. Ja, det var triste sakter at testen var negativ... Er jo litt skuffet, selvsagt.. Pga tabben jeg gjorde i går med strimmeltesten, så har jeg kastet dagens test. Skal ikke se på den etter tiden, og ikke studere den heller. Kommer det ikke opp klare streker, er testen negativ fra nå av. (iallefall her hos meg) så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #1388 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det var jo dumt vennen Men så lenge tanta ikke har kommet så er det enda håp vettu Endret 23. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 #1389 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) det er ennå håp, vennen! nå vet ikke jeg hva slags tester du bruker, men det var ikke to klare streker som møtte meg da jeg testet forrige mandag, altså. det kom en svak strek etter en stund. først da jeg testet med ClearBlue var jeg overbevist... Endret 23. oktober 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1390 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har brukt Clear Blue i dag.. Men tanta her ikke kommet enda nei. Hun er nok her snart tenker jeg. tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. oktober 2006 #1391 Del Skrevet 23. oktober 2006 Æsj, da, så dumt Men vi gir ikke opp før tanta kommer vet du Og skal du teste i morgen også, så blir jeg i teltet jeg Har god og varm sovepose, og når du kommer med kakao koser jeg meg veldig :-D Er mulig jeg må pendle litt mellom deg og Heffalompen hvis jeg får positiv EL-test etterhvert da... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. oktober 2006 #1392 Del Skrevet 23. oktober 2006 Legger bare igjen et spor, så du kan se at jeg har vært her og sjekket. Leit med negativ test, men som jeg har sagt tidligere KAN det være det er for tidlig. Man vet aldri. Men jeg skjønner deg på det at du ikke vil håpe for mye. Jeg er akkurat på samme vis selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. oktober 2006 #1393 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ingen mens, fortsatt håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1394 Del Skrevet 23. oktober 2006 Eeyore: Hvis ikke tanta kommer i løpet av i dag eller i morgen, må jeg jo teste igjen. Tester uansett ikke før onsdag tror jeg. Du må jo være hjemme med heffalompen hvis EL dukker opp selvsagt Nå er det min tur å heie på deg Bippe: Ja, det kan være for tidlig, men på andre siden så har jeg innstillt meg på negativ test. Har erfart før hvor stor fallhøyden blir hvis man innstiller sei på positiv test... Godt å høre det er flere som meg Jeg skal ikke påstå at jeg ikke er skuffet, for det er jeg. Selvfølgeli!! Er på dag 27 nå, og tanta kommer normalt på denne dagen. Men jeg har og hatt sykluser på 27 og en på 28 dager, så det kan ha vært for tidlig å teste. Tror nok det er best å innstille sei på at tanta kommer jeg. Da slipper jeg iallefall å dikte opp unnskyldninger for å kjøre til helgen. Vi er invitert på innflyttingsfest til en god venninne av meg og hennes samboer. Det kan jo bli skikkeli gøy. Tenkte hvis tanta kommer skal jeg kjøpe meg en god flaske hvit vin og kose meg. Mannen har foreslått at vi ligger på hotell til søndag siden dette er i en annen by. Drar tidlig på lørdag og går på shopping. Koser oss skikkeli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1395 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei hei, Pi@ Ja, du har jo rett da Krysser fingrer. Det er egentli det jeg og bruker å si. Ingen mens fortsatt håp. Flaks jeg har bestillt meg CB digitale tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1396 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har egentli en del spørsmål i hodet mitt.. Vet det er dumt å gruble, men kan ikke la være likevell.... Hvorfor slike humørsvingninger og lett på gråten nå plutseli...?? Har aldri vært slik før... Svimmel da?? Har spist godt.. Mensverk i flere dager... Ingen mens.. Negativ test.. Vondt i korsryggen... :klø: Må slutte å spekulere.. Får heller lese tilbake så jeg kan komme meg ned på jorden neste pp Slutte å være symptomjeger (går det an?? ) og testoman!! Neste pp skal det være 1!! test i skapet, og den skal taes på dag 29. Snakke om noe annet ja Nattevakt i natt, gjett om jeg gleder meg. Not!! Mannen skal ha fullt hus her i kveld for å fortsette på kjøkkenet. Mye er oppe allerede, så nå begynne det endelig å ta form. Slo hodet mitt i døren.. Var veldig vondt.. Og veldig klumsete av meg.. Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 #1397 Del Skrevet 23. oktober 2006 jeg skjønner godt at du spekulerer, jeg... jeg er i 6.svangerskapsuke nå, og det står følgende om den uken på BIM: "En graviditetstest behøver ikke nødvendigvis å slå ut ennå. Det er beste er å bruke morgen urinen for der er konsentrasjonen av HCG hormonet størst." ergo: så lenge tante slem ikke dukker opp så er det håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1398 Del Skrevet 23. oktober 2006 Krysser fingrene for det, petra p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. oktober 2006 #1399 Del Skrevet 23. oktober 2006 Synd testen var negativ. Men - det kan være for tidlig å teste, og denne måneden har jeg en god følelse for deg, Liljen! Men hvis mensen dukker opp, så er det vel ikke annet å gjøre enn å se fram mot neste pp, samme hvor skuffende det er. Vi kan ikke styre denne prosessen selv, men vi må dessverre overlate alt til naturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. oktober 2006 #1400 Del Skrevet 23. oktober 2006 og det finnes jo dem som ikke får utslag før en god stund etter ikm også. kan jo hende at det er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå